Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Telkens hetzelfde jaar opnieuw moeten doen?
Nee.
3 opdrachtgevers is praktisch überhaupt niet te doen, moet je maar 1 of 2 dagen voor 1 opdrachtgever werken? Ik nam diensten bij lange termijn projecten aan waarbij ik voor 6-8 weken werk had. Zzp in de beveiliging wordt nu onmogelijk gemaakt omdat je niet je eigen tijden kan bepalen en altijd onder gezagsverhouding valt.Als je al 3 jaar voor dezelfde opdrachtgever werkt wel ja. ZZP'ers worden gekenmerkt door verschillende opdrachtgevers, niet door meer geld ontvangen voor hetzelfde werk als wat in loondienst wordt verdiend door langdurig voor één opdrachtgever te werken. Dat was al jaren zo, echter gaan ze er nu op handhaven.
Dit geldt voor alle ZZP'ers, ongeacht welke branche![]()
Tuurlijk wel, het is gewoon niet de bedoeling dat een ZZP'er langdurig een full-time medewerker in dienst vervangt. Daarvoor is die wet ook in het leven geroepen. ZZP en interim is in de kern een 'project' voor afgekaderde periode (kort) overnemen, dus geen 3 jaren 'schijn' in dienst zijn. Ik haal 3 opdrachtgevers makkelijk per jaar, mijn opdrachten verschillen in lengte aangezien het afgekaderde periodes zijn. Dat is de kern van het werken als freelancer zoals je zelf aangeeft voor 6-8 weken. Die drie opdrachtgevers gaat over een geheel jaar, niet op elk willekeurig moment.3 opdrachtgevers is praktisch überhaupt niet te doen, moet je maar 1 of 2 dagen voor 1 opdrachtgever werken? Ik nam diensten bij lange termijn projecten aan waarbij ik voor 6-8 weken werk had. Zzp in de beveiliging wordt nu onmogelijk gemaakt omdat je niet je eigen tijden kan bepalen en altijd onder gezagsverhouding valt.
Nu is het probleem dat de grote vissen, niet meer samen willen werken met zzp’ers en aanbieden om via verloning te gaan werken of in loondienst te gaan want ze zijn bang voor boetes en naheffingen. Het vijvertje is dus veel kleiner vanaf 2025. Ben benieuwd, ga het wel zien.Tuurlijk wel, het is gewoon niet de bedoeling dat een ZZP'er langdurig een full-time medewerker in dienst werknemer vervangt. Daarvoor is die wet ook in het leven geroepen. ZZP en interim is in de kern een afgekaderde periode voor korte tijd overnemen, dus geen 3 jaren 'schijn' in dienst zijn. Ik haal 3 opdrachtgevers makkelijk per jaar, mijn opdrachten verschillen in lengte aangezien het afgekaderde periodes zijn. Dat is de kern van het werken als freelancer zoals je zelf aangeeft voor 6-8 weken. Die drie opdrachtgevers gaat over een geheel jaar, niet op elk willekeurig moment.
Vanaf 2016 is het aangepast dat het geen minimale eis meer is, maar het werken voor maar één opdrachtgever is sowieso enkel mogelijk in bepaalde uitzonderingen. Daardoor is het dus ook de bedoeling dat je als freelancer meerdere opdrachtgevers hebt. Daarnaast is een van de voorwaarden van freelancen het zelf kunnen indelen van eigen taken en de manier waarop dit gebeurt, dus wellicht is het een idee die regels eens na te kijken. Freelancen en vervolgens verkapt alsnog als normaal werknemer meedraaien is nooit de bedoeling geweest, in geen enkele constructie.
Hoe heb jij alles verdeeld qua inkomen dan? Want je hebt de afgelopen jaren lekker verdiend. Ben je verzekerd heb je een pensioen potje? Geld geïnvesteerd?Nu is het probleem dat de grote vissen, niet meer samen willen werken met zzp’ers en aanbieden om via verloning te gaan werken of in loondienst te gaan want ze zijn bang voor boetes en naheffingen. Het vijvertje is dus veel kleiner vanaf 2025. Ben benieuwd, ga het wel zien.
Hoe heb jij alles verdeeld qua inkomen dan? Want je hebt de afgelopen jaren lekker verdiend. Ben je verzekerd heb je een pensioen potje? Geld geïnvesteerd?
Wat staat daar ik ken geen Engels.
Kan zeker wel 4 maanden zonder inkomsten voorruit.Hoe heb jij alles verdeeld qua inkomen dan? Want je hebt de afgelopen jaren lekker verdiend. Ben je verzekerd heb je een pensioen potje? Geld geïnvesteerd?
Nou dat is niet veel gezien jouw inkomsten afgelopen jaren. 😂 heb je die dikke Audi nog?
Ik bedoel dit niet verkeerd, maar jij werkt toch flink veel uren en woont nog thuis?
Nou dat is niet veel gezien jouw inkomsten afgelopen jaren. 😂 heb je die dikke Audi nog?
Dat kan ik ook wel 😂
Ik noemde het even snel op, maar bedoel 8 maandenIk bedoel dit niet verkeerd, maar jij werkt toch flink veel uren en woont nog thuis?

Heb je de rest allemaal geïnvesteerd?
In auto’s
Welke auto's heb je reeds gekocht? Een rs3 toch enkel? Of heb je nog wat investeringsprojectjes?

Ok
Ondertussen wel 4k uitgeven aan velgen. Ik denk niet dat hij ooit heeft geleerd om met geld om te gaanIk bedoel dit niet verkeerd, maar jij werkt toch flink veel uren en woont nog thuis?
Als er iets is wat snel waarde verliest

Er is een beperkt aantal auto's dat waardevast is en een zeer beperkt aantal auto's dat meer waard wordt.Ondertussen wel 4k uitgeven aan velgen. Ik denk niet dat hij ooit heeft geleerd om met geld om te gaan
Als er iets is wat snel waarde verliest![]()
1 keer maarWelke auto's heb je reeds gekocht? Een rs3 toch enkel? Of heb je nog wat investeringsprojectjes?
Ok

Na die 8 maanden bied ik nog 25k voor de rs 👌