- Waardering
- 32.558
- Massa
- 160kg
Ik houd wel van flinke airbagsDe vrouw stuurt, en het resultaat is dat je airbags in je gezicht krijgt.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik houd wel van flinke airbagsDe vrouw stuurt, en het resultaat is dat je airbags in je gezicht krijgt.
Heerlijk zo'n airbag in je bek.
Mijn opdrachtgever gaat verder via verloning.nl vanaf januari 2025. volgens hem, valt dat wel onder de wettelijke kaders, je bent in feite in loondienst maar werkt als freelancerPer uur kregen ze wat meer, maar de totale kosten voor ons als werkgever zijn nu hoger. (Wij gaven geen buitensporige zzp-tarieven.)
Voor een beperkte periode kan dat ja. Ik weet het fijne er niet van, maar wij volgen als zelfstandig behandelcentrum een bepaalde cao waarbinnen het niet mag.
Dat is een vorm van payrolling neem ik aan? Uiteindelijk hogere kosten voor de opdrachtgever. Bij ons was dat ook subideaal i.v.m. de verzekeringen voor de artsen.Mijn opdrachtgever gaat verder via verloning.nl vanaf januari 2025. volgens hem, valt dat wel onder de wettelijke kaders, je bent in feite in loondienst maar werkt als freelancer
Waarom zou je met dergelijke werk weken van 90 tot 120 uur willen of moeten willen maken?Wat ik dus stel is dat ZZPer hierzo regelmatig ter plekke vrij neemt om ergens anders in te vallen wat ook kan indien hij achteraf het werk in haalt dat gebeuren moet, uiteindelijk werkt hij circa 90 tot 120uur per week omdat hij dat wil, als hij geen zzp was kon dit niet omdat je een cao gebonden contract hebt
Het zijn net zzp'ers, met hun zelfbepalende gedrag, en in het weekend lekker vrij, alle feestdagen vrij en ze eten bijna allemaal halal, die zzp'ers.
En daarom heb ik dus dit jaar alles in crypto gejast en heb ik nu meer dan een ton aan 'spaar'geld. Vraag ook wel eens om mij heen maar t lijkt of ik 1 van de enige ben in mijn leeftijdscategorie.Ondertussen wel 4k uitgeven aan velgen. Ik denk niet dat hij ooit heeft geleerd om met geld om te gaan
Als er iets is wat snel waarde verliest![]()
Duurder voor de opdrachtgever, levert minder op voor de opdrachtnemer.Dat is een vorm van payrolling neem ik aan? Uiteindelijk hogere kosten voor de opdrachtgever. Bij ons was dat ook subideaal i.v.m. de verzekeringen voor de artsen.
Wie is hier nou de snackbar?
Jouw optie was ook een gevaarlijke gok, of had je inkomstenbelasting kunnen betalen als de cryptomarkt nog verder zou zakken?En daarom heb ik dus dit jaar alles in crypto gejast en heb ik nu meer dan een ton aan 'spaar'geld. Vraag ook wel eens om mij heen maar t lijkt of ik 1 van de enige ben in mijn leeftijdscategorie.
Sommigen hebben niet eens opzijgezet voor de inkomstenbelasting die ze in mei moeten betalen.. dat wordt een taaie als ze in loondienst moeten en opeens 20k moeten verzamelen voor mei.
Ja en ja.Jouw optie was ook een gevaarlijke gok, of had je inkomstenbelasting kunnen betalen als de cryptomarkt nog verder zou zakken?
En daarom heb ik dus dit jaar alles in crypto gejast en heb ik nu meer dan een ton aan 'spaar'geld. Vraag ook wel eens om mij heen maar t lijkt of ik 1 van de enige ben in mijn leeftijdscategorie.
Sommigen hebben niet eens opzijgezet voor de inkomstenbelasting die ze in mei moeten betalen.. dat wordt een taaie als ze in loondienst moeten en opeens 20k moeten verzamelen voor mei.

Als je bewust bent van de risico’s en ze kunt dragen kan je altijd een gokje wagen.
De aanbetaling kan hij nu wel doen, de hypotheek zelf regelen nog niet.Dus dan kan je nu ook wel uit die sociale huurwoning![]()
Kzit wel prima op t momentDus dan kan je nu ook wel uit die sociale huurwoning![]()
Boerderij werk voelt vaak niet als werk, ja soms heb je een week met korte nachten maar meestal gaat het gewoon zn gangetje, hier en daarmee bezig, broodje kopje koffie, rondje lopen controleren, reparatie hier en daar, babbeltje met gasten die komen en gaan etc. Ja je bent hele dag bezig met vanalles maar het is heel ontspannen werk waardoor veel jongens vooral die ermee opgegroeid zijn met gemak lange dagen maken en hiervan genietenWaarom zou je met dergelijke werk weken van 90 tot 120 uur willen of moeten willen maken?
Vroeger of later ga je daaraan kapot als je dat regelmatig doet.
Nee hoor zijn alleen minder landwerk maar is genoeg te doen naast datAgrarische sector is toch voor een groot deel seizoenswerk? Meer in de zomer dan in de winter?
Bekritiseer dit dyslectische persoon maar of gewoon beter je best doen dingen te begrijpen anderen lukt het ook🤣 ik spreek niet slechts over invallen. De reden van de uren is omdat boeren veel moeite hebben met de extra administratie, ja het is niet meer dan slechts uren doorgeven naar de accountant deze zal het verder moeten regelen maar hier ondervind ik zelf als regelmatig problemen in door gebrek aan communicatie enzo. Je eigen administratie bijhouden en gewoon een factuur kunnen neerleggen bij de opdrachtgever is voor velen gewoon ontzettend prettig omdat ze zelf de touwtjes in handen hebbenIk had al moeite met het ontcijferen van je bovenstaande stuk maar dit kwam er zeker niet in naar voren. Heb je van het fenomeen 'leestekens' en zinnen afbreken gehoord?
Enfin: Ik snap niet helemaal welk punt je probeert te maken. Incidentiele klussen is, ook met de nieuwe handhaving, geen probleem als je ook echt als zelfstandige het werk uitvoert. Aangezien je spreekt over 'invallen' gaat het dus over incidenteel, waar ik dus ook over spreek. Wat iemand verder qua uren wil werken in de week moet diegene helemaal zelf weten, daar zijn geen maximale uren voor vastgesteld.
Ik red het ook niet hoor voor sommige is het echt hobby en dag besteding, ze doen dit en ze slapen120uur per week werken?
Dat is meer dan sommigen wakker zijn.
Genoeg mensen in mijn omgeving met dyslexie die leestekens en grammatica alsnog goed toepassen en wél leesbare stukken produceren.Bekritiseer dit dyslectische persoon maar of gewoon beter je best doen dingen te begrijpen anderen lukt het ook🤣 ik spreek niet slechts over invallen. De reden van de uren is omdat boeren veel moeite hebben met de extra administratie, ja het is niet meer dan slechts uren doorgeven naar de accountant deze zal het verder moeten regelen maar hier ondervind ik zelf als regelmatig problemen in door gebrek aan communicatie enzo. Je eigen administratie bijhouden en gewoon een factuur kunnen neerleggen bij de opdrachtgever is voor velen gewoon ontzettend prettig omdat ze zelf de touwtjes in handen hebben

Dit lijkt wel taal uit de oude doos.Genoeg mensen in mijn omgeving met dyslexie die leestekens en grammatica alsnog goed toepassen en wél leesbare stukken produceren.
Als ZZP'er heb ik ook genoeg te doen in m'n administratie, dus wanneer je als werkgever het gemak van een flexibele kracht wilt en zoekt is dat de tegenprestatie. Ik zie ook niet in waarom dat een argument is in dit verhaal, in essentie gaat het om wanneer je wel of niet ZZP'er bent. Als je communicatie mist is het een kwestie van vragen stellen en niet op aannames handelen, scheelt een hoop gezeik achteraf. Communiceren kan je leren ... althans, wellicht niet iedereen aangezien de meesten hier dat ook nog niet helemaal door hebben![]()
Communicatie komt niet van 1 kant.Genoeg mensen in mijn omgeving met dyslexie die leestekens en grammatica alsnog goed toepassen en wél leesbare stukken produceren.
Als ZZP'er heb ik ook genoeg te doen in m'n administratie, dus wanneer je als werkgever het gemak van een flexibele kracht wilt en zoekt is dat de tegenprestatie. Ik zie ook niet in waarom dat een argument is in dit verhaal, in essentie gaat het om wanneer je wel of niet ZZP'er bent. Als je communicatie mist is het een kwestie van vragen stellen en niet op aannames handelen, scheelt een hoop gezeik achteraf. Communiceren kan je leren ... althans, wellicht niet iedereen aangezien de meesten hier dat ook nog niet helemaal door hebben![]()