MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #153.881
20241203_120655.jpg

En toen ging het licht uit in de fitness
Voordeel.... ijzer pakken kan je prima zonder licht.
En t wordt lekker rustig 🤪

Ooit eens een keer storing gehad en complete regio zat zonder stroom. Zo ook werk. Met gym op 400m en ijzer prima weten te vermaken. 😊

• #153.882
Als het licht het niet meer doet zou ik naar huis gaan, wat heeft trainen voor zin als je jou pomp niet eens kan bewonderen in de spiegels

• #153.883
  • #153.892
Voor ons ook hoofdpijn. Moeten nu iedereen in loondienst nemen uit angst voor gezeik met de BD, wat voor ons als beginnend bedrijf vrij risicovol is. Hogere kosten ook in ons geval en gaan nu noodgedwongen de consulttarieven verhogen in het nieuwe jaar om hiervoor te compenseren.
Nouja. En het lijkt mij dat jullie nu ook moeten zien hoe jullie die mensen dezelfde voordelen gaan bieden als toen ze zzp waren. In de zorg is dit helemaal een probleem. Overgrote deel van de ZZP'ers wil niet in loondienst. Die blijven gewoon zzp'en OF gaan via een uitzendbureau werken (wat nog extra kosten met zich meebrengt, aangezien dat bureau ook moet worden betaald).

• #153.893
Hebben 4 laags papier dan zit je vaak veilig.
Bij 3 laags zou ik al dubbelvouwen.
Bij 2 laags is het 50:50 kans en kan je beter gewoon niet afvegen 🤷‍♂️
Bedoel je dat het papiertje niet scheurt bij de vingers tijdens het vegen🤣?

• #153.895
Ik heb tien mensen die mij zaterdag graag zouden willen komen supporten op de NPC Iron Man. Helaas is het al drie weken uitverkocht en waren zij allen te laat met kaartjes bestellen. Mocht iemand een of meerdere kaartjes over hebben, sta ik daar voor open (DM). 🙏

Ik weet dat er een livestream is, dus dat is een oke alternatief.

Verder: weet niet zo goed waar dit te posten, maar ben vorige week 8 kg gedropt in gewicht. Het rare is dat kcals, cardio, stappen, maaltijden, vocht, zout en werkritme al vijf weken exact constant zijn gebleven en die 4 weken ik misschien 2-3 kg was kwijtgeraakt. Vorige week was daardoor ook even pittig, maar daardoor mochten mn kcals wel omhoog en gisteren begonnen met laden. Deze week nog even een week college met studiebelasting, dus even druk en na mn wedstrijd lekker op vakantie. Vanaf vrijdag mijn eerste vakantie van het jaar, wel aan toe. Zin in wedstrijd! 🥳
Succes met de laatste loodjes en op je wedstrijd.

• Heart
Waarderingen: BB_
  • #153.897
Ik zou toilet papier gebruiken om te vegen inplaats van je hand.
Maar dat ben ik he.
is wel kut hoor, met rechts heb ik precies de feeling nu met links is zelfde als met links schrijven als je rechtshandig bent. Het gaat wel maar de vraag is hoe het eruit ziet.

• #153.898
is wel kut hoor, met rechts heb ik precies de feeling nu met links is zelfde als met links schrijven als je rechtshandig bent. Het gaat wel maar de vraag is hoe het eruit ziet.
Vergelijk het met tandenpoetsen, het heeft voordelen (ook voor je hersenen) dat ook met je andere hand te oefenen. :thumb:

Maar wel tussen het reetvegen en tandenpoetsen goed je handen wassen....
:trollfacex:

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven