- Waardering
- 25.458
- Lengte
- 1m83
Tochtige koeien opzoeken lijkt meer op het Tinder-topic.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tochtige koeien opzoeken lijkt meer op het Tinder-topic.

Grindr wordt steeds radicaler.Er zat een brief met een kogel in mijn brievenbus vanmorgen, hoop geen afrekening in het milieu binnenkort...
Let op dat je bij payrolling en midlance door de Belastingdienst niet wordt gezien als ondernemer, je uren tellen niet mee voor het urencriterium.Mijn opdrachtgever gaat verder via verloning.nl vanaf januari 2025. volgens hem, valt dat wel onder de wettelijke kaders, je bent in feite in loondienst maar werkt als freelancer
Lees net op een ander forum dat iemand mijn armen dun vindt voor een kort en vettig persoon.Let op dat je bij payrolling en midlance door de Belastingdienst niet wordt gezien als ondernemer, je uren tellen niet mee voor het urencriterium.
Je mag dus o.a. niet factureren met BTW, geen BTW aftrekken van facturen en dergelijke..
Wie dan? Je armen zijn heel grootLees net op een ander forum dat iemand mijn armen dun vindt voor een kort en vettig persoon.
Iemand op het motor-forum die blind is.Mijn benen voelen zo verzuurd aan na mijn legday ik heb dit nog nooit zo ervaren, ben benieuwd naar morgen 🤣
Wie dan? Je armen zijn heel groot
Ik heb mij er niet in verdiept, maar zijn de wetten veranderd of worden de wetten vanaf volgend jaar daadwerkelijk gehandhaafd?![]()
Zzp'ers zien opdrachten stilvallen nu handhaving regels strenger wordt, zo ook Joeri: 'Bezorgt me slapeloze nachten’
Doordat de Belastingdienst bij zzp'ers gaat handhaven op schijnzelfstandigheid stopt maaltijdbezorger Uber Eats vanaf begin volgend jaar met de inhuur van ZZ...eenvandaag.avrotros.nl
Gaat een clusterfuck van jewelste worden.![]()
Schijnzelfstandigen in de zorg moeten volgend jaar stoppen: 'We stevenen af op een zorginfarct'
Het verbod op schijnzelfstandigheid wordt volgend jaar voor het eerst gehandhaafd. Dat er ingegrepen moest worden is duidelijk, maar er zijn grote twijfels o...eenvandaag.avrotros.nl
Het gaat om de handhaving, maar veel opdrachtgevers vrezen gedoe.Ik heb mij er niet in verdiept, maar zijn de wetten veranderd of worden de wetten vanaf volgend jaar daadwerkelijk gehandhaafd?
Is het niet zo dat iedereen nog steeds ZZP'er kan zijn mits zij meerdere opdrachtgevers hebben zoals het een ZZP'er betaamt?
Dat kan ik mij voorstellen als veel opdrachtgevers zich nu niet aan de bestaande wetten houden, inderdaad.Het gaat om de handhaving, maar veel opdrachtgevers vrezen gedoe.
Er is in essentie niet zoveel aan de hand als je de opdrachten die je hebt als ZZP’er uitvoert, dus in een bepaalde periode met een afgekaderd doel. Als je al 4 jaar als ‘ZZPer’ binnen één bedrijf meedraait is het een ander verhaal, want dan ben je dus feitelijk geen ZZP’er. Daar gaan ze nu op handhaven, dat mensen ineens overal roepen dat de markt verkloot word geeft wel aan dat er dus genoeg mensen niet conform de regelgeving die daarvoor opgesteld is werkzaam zijn.Dat kan ik mij voorstellen als veel opdrachtgevers zich nu niet aan de bestaande wetten houden, inderdaad.
Ik begrijp niet zo goed waarom de opdrachtgevers in de artikelen nu opdrachten stopzetten. Het werk moet nog altijd uitgevoerd worden, niet? Waarschijnlijk denk ik te makkelijk hoor, maar het heeft wel mijn interesse gewekt. Mijn vriendin heeft een bedrijf waar ook met een aantal ZZP'ers wordt gewerkt maar zij maakt zich geen enkele zorgen.
Omdat opdrachtgevers o.a. boetes kunnen krijgen. Daarnaast moeten ze dan met terugwerkende kracht o.a. vakantiegeld e.d. betalen. Kan oplopen tot vele duizenden euro's per zzp'er per jaar.Dat kan ik mij voorstellen als veel opdrachtgevers zich nu niet aan de bestaande wetten houden, inderdaad.
Ik begrijp niet zo goed waarom de opdrachtgevers in de artikelen nu opdrachten stopzetten. Het werk moet nog altijd uitgevoerd worden, niet? Waarschijnlijk denk ik te makkelijk hoor, maar het heeft wel mijn interesse gewekt. Mijn vriendin heeft een bedrijf waar ook met een aantal ZZP'ers wordt gewerkt maar zij maakt zich geen enkele zorgen.
Dank voor de opheldering. Zo had ik het ook begrepen.Er is in essentie niet zoveel aan de hand als je de opdrachten die je hebt als ZZP’er uitvoert, dus in een bepaalde periode met een afgekaderd doel. Als je al 4 jaar als ‘ZZPer’ binnen één bedrijf meedraait is het een ander verhaal, want dan ben je dus feitelijk geen ZZP’er. Daar gaan ze nu op handhaven, dat mensen ineens overal roepen dat de markt verkloot word geeft wel aan dat er dus genoeg mensen niet conform de regelgeving die daarvoor opgesteld is werkzaam zijn.
Het is dus zoals Turouise hierboven al aangeeft, werkgevers schieten in paniek omdat zij beseffen zich niet aan de regels te hebben gehouden.Omdat opdrachtgevers o.a. boetes kunnen krijgen. Daarnaast moeten ze dan met terugwerkende kracht o.a. vakantiegeld e.d. betalen. Kan oplopen tot vele duizenden euro's per zzp'er per jaar.
Ja en nee, er zullen er genoeg zijn die welbewust op.of over de rand opereren, maar er zullen wr genoeg zijn die het financiële risico niet willen lopen.Het is dus zoals Turouise hierboven al aangeeft, werkgevers schieten in paniek omdat zij beseffen zich niet aan de regels te hebben gehouden.
Maar laten we wel wezen: Uiteindelijk is ZZP een vorm van werken wat 'tijdelijk' bedoeld is, niet om als full-timer een hoger uurtarief kunnen vragen in hetzelfde bedrijf. De flexibiliteit zal voor velen makkelijk zijn, maar er zijn ook genoeg mensen die al jaaaaaaaren 110 euro ex per uur binnen schrapen voor een full-time functie binnen een (niet nader te noemen) organisatie. Feitelijk dus gewoon een 'loondienst' medewerker zijn, maar dan veertien keer zo duur. Dat zijn de praktijken die hier formeel mee aangepakt worden.Ja en nee, er zullen er genoeg zijn die welbewust op.of over de rand opereren, maar er zullen wr genoeg zijn die het financiële risico niet willen lopen.
Ik ben zelf ook ZZP’er, in de IT, en ook ik merk dat opdrachtgevers wat voorzichtig zijn geworden. Nu is het einde jaar altijd langzaam, verwacht zelf dat opdrachtgevers over 6-9 maanden wel weer wat meer durven.
Zit nu nog op een fulltime opdracht en heb wat kleine side jobs dus ik zit nog prima.
Zie tevens ook nog gewoon nieuwe opdrachten voorbij komen, werkgevers moeten gewoon een goeie opdrachtomschrijving maken, dan kun je vrijwel overal mee weg komen.
De noodzaak voor skilled personeel is (te) hoog.