- Waardering
- 20.637
- Lengte
- 1m65
En de eerste drie seconden dacht je: Hmm dit is best lekker?Wanneer je pepers snijdt en erna je leuter vast pakt om te plassen
![]()
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En de eerste drie seconden dacht je: Hmm dit is best lekker?Wanneer je pepers snijdt en erna je leuter vast pakt om te plassen
![]()
Heerlijk gevoelWanneer je pepers snijdt en erna je leuter vast pakt om te plassen
![]()
Ik zie 18 inch banden.
Staat wel 18 inch op die band, maar wat een ellende. Toen ik in Cruquius woonde waar ook veel werd gebouwd had ik ook voortdurend lekke achterbanden op mijn motor. Zo'n band kost meer dan 200, met montage bijna 300 euro, wel 5 keer gehad in een paar jaar. Gelukkig verhuisd nu.
Hahahahaa! Zou maar zo kunnen, maar wss één nieuwe band. Met een beetje pech tweeIk zie 18 inch banden.
Mannen schatten ook vaak een inch extra dus is niet erg.

Voor de rest tevreden over je Kia?Hahahahaa! Zou maar zo kunnen, maar wss één nieuwe band. Met een beetje pech twee
![]()
Ja, vanwege de lange garantie enzo voor Kia gegaan. Zit nu op 67k en geen bijzonderhedenVoor de rest tevreden over je Kia?
Rijd momenteel veel in een Kia stonic en vanaf nieuw tot nu 60k op de teller 0.0 onkosten gehad, beste auto die wij ooit gekocht hebben 👌
Eerste? Je bedoelt meest recente.Seth kreeg meteen nostalgische herinneringen van zijn eerste soa.
Misschien ook eens overnadenken, de LR staat nu weer bij de garage met een kapotte vlotter in de Ad-blue tank en natuurlijk is zo'n vlotter niet te vervangen en moet er een tank uitgebouwd en ingebouwd worden @€1,5k.Ja, vanwege de lange garantie enzo voor Kia gegaan. Zit nu op 67k en geen bijzonderheden
LaRo's staannwel een beetje bekend om het vele onderhoud?Misschien ook eens overnadenken, de LR staat nu weer bij de garage met een kapotte vlotter in de Ad-blue tank en natuurlijk is zo'n vlotter niet te vervangen en moet er een tank uitgebouwd en ingebouwd worden @€1,5k.
Ja, daar kom je nu mee.LaRo's staannwel een beetje bekend om het vele onderhoud?

En dat allemaal omdat je naar de kapper wilt.....scheermes niks voor jou?Somehow verslapen voor de kapper om 9 uur.
Verslaap me nooit, terwijl ik om 4:40 op moet voor werk.
Nu wekker gewoon om 08:00 gezet en wordt om 08:55 wakker.
Kost me nog geld ook dit, wtf![]()
Nee dan zie ik er echt niet uit.En dat allemaal omdat je naar de kapper wilt.....scheermes niks voor jou?![]()
Waar is die gemeentewerker wanneer je hem nodig bent.Somehow verslapen voor de kapper om 9 uur.
Verslaap me nooit, terwijl ik om 4:40 op moet voor werk.
Nu wekker gewoon om 08:00 gezet en wordt om 08:55 wakker.
Kost me nog geld ook dit, wtf![]()

Precies!Waar is die gemeentewerker wanneer je hem nodig bent.![]()
Ik moet elk weeek gaanEn dat allemaal omdat je naar de kapper wilt.....scheermes niks voor jou?![]()