Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #153.921
Wanneer je pepers snijdt en erna je leuter vast pakt om te plassen

Nicksplat Sweating GIF by NickRewind
En de eerste drie seconden dacht je: Hmm dit is best lekker?

• #153.926
Leuk joh, wonen in een nieuwbouwwijk. Gewoon drie keer in twee 19" banden :roflol:

Bekijk bijlage 659458

1000077385.jpg

1000077384.jpg
Staat wel 18 inch op die band, maar wat een ellende. Toen ik in Cruquius woonde waar ook veel werd gebouwd had ik ook voortdurend lekke achterbanden op mijn motor. Zo'n band kost meer dan 200, met montage bijna 300 euro, wel 5 keer gehad in een paar jaar. Gelukkig verhuisd nu.

• #153.928
Hahahahaa! Zou maar zo kunnen, maar wss één nieuwe band. Met een beetje pech twee :o

1000077389.jpg
Voor de rest tevreden over je Kia?
Rijd momenteel veel in een Kia stonic en vanaf nieuw tot nu 60k op de teller 0.0 onkosten gehad, beste auto die wij ooit gekocht hebben 👌

• #153.929
Voor de rest tevreden over je Kia?
Rijd momenteel veel in een Kia stonic en vanaf nieuw tot nu 60k op de teller 0.0 onkosten gehad, beste auto die wij ooit gekocht hebben 👌
Ja, vanwege de lange garantie enzo voor Kia gegaan. Zit nu op 67k en geen bijzonderheden

• Heart
Waarderingen: AK
  • #153.931
Ja, vanwege de lange garantie enzo voor Kia gegaan. Zit nu op 67k en geen bijzonderheden
Misschien ook eens overnadenken, de LR staat nu weer bij de garage met een kapotte vlotter in de Ad-blue tank en natuurlijk is zo'n vlotter niet te vervangen en moet er een tank uitgebouwd en ingebouwd worden @€1,5k.

• #153.932
Misschien ook eens overnadenken, de LR staat nu weer bij de garage met een kapotte vlotter in de Ad-blue tank en natuurlijk is zo'n vlotter niet te vervangen en moet er een tank uitgebouwd en ingebouwd worden @€1,5k.
LaRo's staannwel een beetje bekend om het vele onderhoud?

• #153.934
1000014843.jpg

De weg is redelijk begaanbaar. Maar ik kom de oprit niet af. 7 graden hier en regen. Maar alles is bervoren zodra het de grond raakt.
Vanmorgen zand en puin uit de kelder rondom de auto gestrooid om de auto langs het huis te krijgen. Nu wachten tot de man die steentjes komt stooien wakker wordt.
1000014842.jpg

• #153.935
Somehow verslapen voor de kapper om 9 uur.

Verslaap me nooit, terwijl ik om 4:40 op moet voor werk.

Nu wekker gewoon om 08:00 gezet en wordt om 08:55 wakker. ???

Kost me nog geld ook dit, wtf :roflol:

• #153.936

En dat allemaal omdat je naar de kapper wilt.....scheermes niks voor jou? :thumb:

• #153.938

Waar is die gemeentewerker wanneer je hem nodig bent. :trollface:

Terug
Naar boven