AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #153.961
In de sportschool in Haarlem deed mijn Surinaamse trainingspartner ook altijd mijn schijven erop en eraf terwijl ik zelf op het schuine drukbankje bleef zitten. Macht der gewoonte.
Heb hem tijdens de lockdowns wel mijn Olympische halterset geschonken, men kan niet zeggen dat ik niet voor mijn personeel zorg. Helaas moet ik nu zelf met een allegaartje aan 25, 28 en 30mm schijven trainen.

• #153.962
  • #153.963
Somehow verslapen voor de kapper om 9 uur.

Verslaap me nooit, terwijl ik om 4:40 op moet voor werk.

Nu wekker gewoon om 08:00 gezet en wordt om 08:55 wakker. ???

Kost me nog geld ook dit, wtf :roflol:
Nou vandaag iig niet verslapen voor de tandarts.

Je kan je niet verslapen als je niet slaapt. :thumb:

Fking janken.

• #153.967
Nou vandaag iig niet verslapen voor de tandarts.

Je kan je niet verslapen als je niet slaapt. :thumb:

Fking janken.
Soms heb je van die dagen...

Vorig jaar een extreem pijnlijke ontsteking en daarna onverdoofde operatie gehad bij de de MKA, waarbij ze mijn kaak opengesneden en daarna een stuk uit het bot en de wortel hebben gezaagd. Langste uur van mijn leven.

Binnen jaar is de ontsteking weer terug.

Yeay!

20241211_093725.jpg

Kill me.

• #153.968
Soms heb je van die dagen...

Vorig jaar een extreem pijnlijke ontsteking en daarna onverdoofde operatie gehad bij de de MKA, waarbij ze mijn kaak opengesneden en daarna een stuk uit het bot en de wortel hebben gezaagd. Langste uur van mijn leven.

Binnen jaar is de ontsteking weer terug.

Yeay!

20241211_093725.jpg

Kill me.
Waarom onverdoofd? Is je tandarts moslim?

:trollface:

• #153.969
Waarom onverdoofd? Is je tandarts moslim?

:trollface:
Omdat de ontsteking zo diep zat en zo zuur was dat de verdoving niet werkte, is niet de norm maar schijnt wel eens vaker voor te komen.

Ze hebben echt 3x zo veel verdovingen gegeven als normaal, ook er omheen en juist direct in de onsteking niks werkte.

Helaas lag alles al open dus konden ze ook niet even stoppen. Wat een ellende was dat.

Ik weet wel dat ik de volgende keer(want die komt er hoogstwaarschijnlijk dus...) ga vragen voor een narcose of ik knal er voor een volle fles Jack Daniels naar achter voor ik ga.

• #153.970
Omdat de ontsteking zo diep zat en zo zuur was dat de verdoving niet werkte, is niet de norm maar schijnt wel eens vaker voor te komen.

Ze hebben echt 3x zo veel verdovingen gegeven als normaal, ook er omheen en juist direct in de onsteking niks werkte.

Helaas lag alles al open dus konden ze ook niet even stoppen. Wat een ellende was dat.

Ik weet wel dat ik de volgende keer(want die komt er hoogstwaarschijnlijk dus...) ga vragen voor een narcose of ik knal er voor een volle fles Jack Daniels naar achter voor ik ga.
De ideale omstandigheden om kneedown te oefenen.

• #153.971

Das wel next-level fucked up

• #153.974
Alles laten trekken en kunstgebit nemen.
Ja dat is helaas waarschijnlijk onvermijdelijk in de toekomst.

Maar even los van het feit dat ik daar mentaal echt extreem slecht op zou gaan, je bent dan niet ineens pijnloos en vrij van ellende.

De ellende verplaatst zich gewoon van de tanden en wortels naar tandvlees en kaakbot.

• #153.975

Maar even los van het feit dat ik daar mentaal echt extreem slecht op zou gaan, je bent dan niet ineens pijnloos en vrij van ellende.

De ellende verplaatst zich gewoon van de tanden en wortels naar tandvlees en kaakbot.
Kan je geen implantaten of veneers nemen dan?

• #153.976

O ja dat is niet zo’n mooi vooruitzicht

• #153.978
Kan je geen implantaten of veneers nemen dan?
Veneers zou echt het domste zijn wat je kan doen in mijn geval, dan verzeker je jezelf echt van veel pijn, ellende en een eerder kunstgebit.

Implantaten is het doel, hopelijk 1 voor 1 van mijn 40ste tot 60ste ofzo, want die grappen zijn duur.

En in een kaak waar je regelmatig last hebt van diepe onstekingen kan je volgens mij niet zomaar implantaten nemen.

• #153.980
Is een ontsteking niet op te lossen met antibiotica?
Mijn tandarts zei nu dat ik wel antibiotica kan nemen als het weer echt pijn gaat doen, maar dat dat meer een soort eenmalig uitstel is omdat de onsteking er niet echt weg door zal gaan, alleen weer tijdelijk 'gaan liggen'.

Ik heb nu een consult gepland met de MKA.

Maar met het oog op de wereldreis die ik wil doen begin 2027 al ik hoogstwaarschijnlijk ergens voor die tijd wel de operatie gehad moeten hebben. Als die ontsteking weer opspeelt tijdens de reis zou dat (los van een serieus probleem omdat de pijn normaal functioneren bijna onmogelijk maakt) betekenen linia recta op de eerste vlucht naar huis.

En aangezien we eventueel ook een meerdaagse bergtrekking willen doen zou het in het ergste geval zelfs echt gevaarlijk kunnen zijn.

De vorige keer is de operatie vervroegd omdat ik door de onsteking zware koorts had en kotsend op de grond lag.

Ligt eraan hoe ver de ontsteking gevordert is. Als de wortel al gedeeltelijk dood is zal de ontsteking uiteindelijk in je kaakbeen (paradontitis) gaan en dan ben je veel verder van huis.
Dat was het de vorige keer.

Op de foto zie je wat ze weg moesten zagen.

Terug
Naar boven