Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Bezoekers in dit topic

• Ik snap helemaal niet van deze zin, Turken die landbouw doen in Vaticaanstad?

Over welk gebied wanneer hebben we het?
    Ja, over Latium. Lees anders je eigen geposte informatie nog een keer. Het werd al voor de vroege bronstijd bewoond door landbouwers.
    Landbouw komt vanuit Irak Turkije deze kant op.

Vaticaanstad bestond toen nog niet.
    Jezus was ook nog niet langs geweest met zijn tips voor een vreugdevol leven en vage beloftes over een bonus leven als beloning.

Die landbou betekende het einde van lekker jagen en walk abouts, en in elk stadje een ander schatje. Ineens moest de man bij zijn huis blijven om te schoffelen.
    Dat is waar het ongeveer mis is gegaan met onze vrijheden als man.

• Haha
    Waarderingen: BB_, inVorm en Steks
    IMG_1653.png

Weg bij de basic shit! Ik ga overstappen naar een old-skool bodybuilding gym heel veel zin in!

• Like
    • Bicep
    Waarderingen: royboyiron, Sanca Saxon en BB_
    Landbouw komt vanuit Irak Turkije deze kant op.
    Het is de grootst mogelijke onzin om Turkse volkeren met het begin van de landbouw te associëren.

Toen mensen begonnen met landbouw woonden er nog helemaal geen Turken in wat nu Turkije heet. Alle Turkse volkeren zijn pas veel later deze kant op gekomen.

Zelfs de orginele Sinterklaas die in Mira (nu Demre iirc) leefde heeft waarschijnlijk nooit een Turk gezien.

Turks from Central Asia settled in Anatolia in the 11th century, through the conquests of the Seljuk Turks. This began the transformation of the region, which had been a largely Greek-speaking region after previously being Hellenized, into a Turkish Muslim one.

• Like
    Waarderingen: apfelstrudel
    • Like
    Waarderingen: Mentat
    Geschiedenis
    12.000 jaar geleden vond in Mesopotamië de landbouwrevolutie plaats. Mensen gingen van jagers naar boeren. Hierdoor konden de eerste steden gebouwd worden, rond 3000 voor Christus, zoals Ur, Uruk, en Kish. In deze steden werden zelfs al paleizen en tempels gebouwd voor koningen en priesters.

• Like
    Waarderingen: BB_ en Mentat
    Geschiedenis
    12.000 jaar geleden vond in Mesopotamië de landbouwrevolutie plaats. Mensen gingen van jagers naar boeren. Hierdoor konden de eerste steden gebouwd worden, rond 3000 voor Christus, zoals Ur, Uruk, en Kish. In deze steden werden zelfs al paleizen en tempels gebouwd voor koningen en priesters.
    7000 jaar geleden.
    Catalhoyuk ?

Gobekli tepe, oudste buurthuis waar domino werd gespeeld, 12.000 jaar geleden.

• Like
    Waarderingen: inVorm
    Hoe serieus is een lands als een flink deel van de economie draait op giften welke voortkomen uit een sprookje en de beveiliging door buitenlandse vrijwilligers wordt geregeld.
    Hoe serieus is een land als clowns als Trump en Biden president zijn.

• Like
    • Haha
    Waarderingen: RonnReeves, Mentat en Steks
    Ik ben mijn goede riem kwijt en die wou ik net om doen om de deur uit te gaan. Of nou ja kwijt. Ik weet dat hij nog in winschoten licht van oud en nieuw. Maar ze sliep zo mooi dus dacht maak haar er maar niet voor wakker toen ik naar huis ging. Dan maar riem om van het werk.

• Haha
    Waarderingen: RonnReeves
    3 keer van de voordeur terug naar binnen. Telefoon, autosleutels, jas. En nu nog even wen half uur zoeken naar mijn portemonee die ik 3 kwartier geleden nog in mijn handen had.

Portemone gelokaliseerd. In een andere zak gestopt dan gebruikelijk. Ja dan is het hek van de dam.

• Haha
    Waarderingen: Laxeermiddel
    Ik ben mijn goede riem kwijt en die wou ik net om doen om de deur uit te gaan. Of nou ja kwijt. Ik weet dat hij nog in winschoten licht van oud en nieuw. Maar ze sliep zo mooi dus dacht maak haar er maar niet voor wakker toen ik naar huis ging. Dan maar riem om van het werk.
    Ligt ze nog vast, je hebt toch wel water achter gelaten?

• Haha
    Waarderingen: ThaWasteland en WLB
    Terug
    Naar boven