- Waardering
- 4.817
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 85kg
- Vetpercentage
- 12%
ik heb ook helemaal niet gezegd dat Vaticaanstad te klein isJe vond dat Vaticaanstad te klein was, dit lost dat probleem keurig op.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik heb ook helemaal niet gezegd dat Vaticaanstad te klein isJe vond dat Vaticaanstad te klein was, dit lost dat probleem keurig op.
Te klein om een land te zijn, toch?ik heb ook helemaal niet gezegd dat Vaticaanstad te klein is
Dit is alleen in Vaticaanstad, ik vind de benaming "stad" voldoende om Vaticaanstad niet te erkennen als officieel land....
Ondanks dat het wel een officieel land is....in Rome....echt bizar....
Nee maar omdat het VaticaanSTAD is vind ik het geen land....hahaha
Daarom dus, herstellen we de Pauselijke Staat en nog wat ander historisch onrecht.Nee maar omdat het VaticaanSTAD is vind ik het geen land....hahaha
Waarom hebben we het nu opeens over Disneyland Parijs?Hoe serieus is een lands als een flink deel van de economie draait op giften welke voortkomen uit een sprookje en de beveiliging door buitenlandse vrijwilligers wordt geregeld.
Zijn dat dan alleen de mannetjes?
Dat weet ik, maar die naar Vaticaanstad gaan doen dat vrijwillig of als vrijwilligers. Even uitzoeken wat het nu precies is.
Dan ben jij ook een vrijwilliger bij je werkgever...Dat weet ik, maar die naar Vaticaanstad gaan doen dat vrijwillig of als vrijwilligers. Even uitzoeken wat het nu precies is.
Ze behoren tot de zeekoeien, zeestieren heb je dan weer niet. Misschien doen ze ook aan genderneutraliteit? Ik weet het niet, dat is verder latijn voor mij.Zijn dat dan alleen de mannetjes?
Waar zijn de Lavrouwtijnen dan?
De Pauselijke Zwitserse Garde bestaat uit meer dan honderd katholieke vrijwilligers die allemaal afkomstig zijn uit Zwitserland.Dan ben jij ook een vrijwilliger bij je werkgever...
Dat is vrijwillig in de zin van "niet dienstplichtig", zo heeft NL ook een vrijwilligersleger.De Pauselijke Zwitserse Garde bestaat uit meer dan honderd katholieke vrijwilligers die allemaal afkomstig zijn uit Zwitserland.
Trouw zweren aan de paus: 34 nieuwe rekruten Zwitserse Garde leggen eed af - Katholiek Nieuwsblad
Paus Franciscus dankte de nieuwe gardisten voor hun keuze om hem te dienen. De Zwitserse Garde beveiligt onder meer de paus.www.kn.nl
Zoals ik al zei, op deze manier ben jij ook vrijwillig bij je werkgever.Tijdens hun dienstjaren krijgen ze kost, inwoning en medische zorg in Vaticaanstad. Hun salaris bedraagt ongeveer 1200 euro per maand.
€1200 per maand is eerder slavernij.Dat is vrijwillig in de zin van "niet dienstplichtig", zo heeft NL ook een vrijwilligersleger.
Uit zelfde artikel:
Zoals ik al zei, op deze manier ben jij ook vrijwillig bij je werkgever.
Lees de rest ook even...
Ik zou het vrijwillig doen. Wat een eer. Wat een geschiedenis waar je deel van mag uitmaken.
Uiteindelijk blijkt de bevolking die er als eersten gingen wonen, landbouw onder de knie te hebben.Nee maar omdat het VaticaanSTAD is vind ik het geen land....hahaha
Eigenlijk waren het de Ottomanen. Turken dus jaUiteindelijk blijkt de bevolking die er als eersten gingen wonen, landbouw onder de knie te hebben.
Dus waren het Turken.
Ik snap helemaal niet van deze zin, Turken die landbouw doen in Vaticaanstad?Uiteindelijk blijkt de bevolking die er als eersten gingen wonen, landbouw onder de knie te hebben.
Dus waren het Turken.
In Nederland hebben we de Palestijnse garde.Daarom dus, herstellen we de Pauselijke Staat en nog wat ander historisch onrecht.
Een uitstekende gelegenheid om de Palatijnse Tiara weer te gaan gebruiken en de Palatijnse Garde als dienstplicht alternatief.