Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #154.544
Een of andere pannenkoek heeft op een datingsite (Chillplanet?) blijkbaar mijn telefoonnummer gebruikt en gedeeld en krijg allemaal appjes van kerels nu wtf
Sorry ik kon het niet laten. Heb je er geen belang bij dan? Dacht dat je van de mannenliefde was gezien je naam BB.

• #154.546
BillenBeuker?

• #154.547
Zittend face-pulls aan het doen want we moeten UB natuurlijk ook trainen. Knalt er iemand ineens keihard met z'n elleboog tegen mijn hoofd aan :o Godzijdank niks los gelaten maar echt fijn was het niet. Meteen afgestraft voor m'n goede gedrag, dus we gaan maar weer alleen LB trainen ...

:roflol:
hoe dan???

• #154.548
Een of andere pannenkoek heeft op een datingsite (Chillplanet?) blijkbaar mijn telefoonnummer gebruikt en gedeeld en krijg allemaal appjes van kerels nu wtf
Is inderdaad een algemene chat waar je het kan plaatsen. Geen idee hoe lang ze de data bewaren, maar is vrij actief dus je nummer is niet meteen zichtbaar meer. Zou wel vragen om het te verwijderen.

Edit: kan ook zijn dat ze het prive gestuurd hebben.

• #154.549
Inhoud alleen zichtbaar voor geregistreerde leden!

blokkeren tor netwerken en vpn ☹️ mogelijk is ip plaatser te achterhalen dan.

• #154.550
@BB_ Misschien ook even Googlen of je telefoonnummer op meer plekken wordt gebruikt en een Google Alert instellen voor je eigen telefoonnummer (voor het geval dat de grapjas het niet bij 1x laat).

• #154.552
  • #154.555
Inhoud alleen zichtbaar voor geregistreerde leden!

Vrij actief voor een chat in 2025..

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven