XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Bezoekers in dit topic

• IMG_1959.png

Prima

• Bicep
    • Like
    Waarderingen: RookworstXL en Mentat
    Zittend face-pulls aan het doen want we moeten UB natuurlijk ook trainen. Knalt er iemand ineens keihard met z'n elleboog tegen mijn hoofd aan :o Godzijdank niks los gelaten maar echt fijn was het niet. Meteen afgestraft voor m'n goede gedrag, dus we gaan maar weer alleen LB trainen ...

:roflol:
    Ow dacht dat je dat wel leuk zou vinden
    :eyebrow:

Een of andere pannenkoek heeft op een datingsite (Chillplanet?) blijkbaar mijn telefoonnummer gebruikt en gedeeld en krijg allemaal appjes van kerels nu wtf

• Haha
    • Wow
    • Heart
    Waarderingen: The Hoff, The Barbarian, Mentat en 12 andere personen
    Een of andere pannenkoek heeft op een datingsite (Chillplanet?) blijkbaar mijn telefoonnummer gebruikt en gedeeld en krijg allemaal appjes van kerels nu wtf
    Weet je zeker dat je dit niet in : "wat heeft jou dag goed gemaakt " wou plaatsen? Wellicht een foutje? :D

• Haha
    Waarderingen: bodybuilding.nl
    Zittend face-pulls aan het doen want we moeten UB natuurlijk ook trainen. Knalt er iemand ineens keihard met z'n elleboog tegen mijn hoofd aan :o Godzijdank niks los gelaten maar echt fijn was het niet. Meteen afgestraft voor m'n goede gedrag, dus we gaan maar weer alleen LB trainen ...

:roflol:
    Zijn facepulls niet voor je gezicht dan?

• Tasty
    • Haha
    Waarderingen: The Barbarian, Mentat, Sanca Saxon en 1 andere persoon
    Je hebt het recht op vergetelheid, een juridisch principe wat jou het recht geeft om je gegevens te laten verwijderen. Ik zou met die info een mailtje sturen naar de helpdesk van die site.

• Like
    Waarderingen: The Barbarian en bodybuilding.nl
    Terug
    Naar boven