AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #154.522
IMG_1959.png

Prima

• #154.527
Zittend face-pulls aan het doen want we moeten UB natuurlijk ook trainen. Knalt er iemand ineens keihard met z'n elleboog tegen mijn hoofd aan :o Godzijdank niks los gelaten maar echt fijn was het niet. Meteen afgestraft voor m'n goede gedrag, dus we gaan maar weer alleen LB trainen ...

:roflol:
Ow dacht dat je dat wel leuk zou vinden
:eyebrow:

• #154.531
Hij trekt em slechts een stukkie omhoog. Is azijn weer in de aanbieding?

• #154.534
Een of andere pannenkoek heeft op een datingsite (Chillplanet?) blijkbaar mijn telefoonnummer gebruikt en gedeeld en krijg allemaal appjes van kerels nu wtf

• #154.535
Een of andere pannenkoek heeft op een datingsite (Chillplanet?) blijkbaar mijn telefoonnummer gebruikt en gedeeld en krijg allemaal appjes van kerels nu wtf
Weet je zeker dat je dit niet in : "wat heeft jou dag goed gemaakt " wou plaatsen? Wellicht een foutje? :D

• #154.536
Zittend face-pulls aan het doen want we moeten UB natuurlijk ook trainen. Knalt er iemand ineens keihard met z'n elleboog tegen mijn hoofd aan :o Godzijdank niks los gelaten maar echt fijn was het niet. Meteen afgestraft voor m'n goede gedrag, dus we gaan maar weer alleen LB trainen ...

:roflol:
Zijn facepulls niet voor je gezicht dan?

• #154.539
  • #154.540
Je hebt het recht op vergetelheid, een juridisch principe wat jou het recht geeft om je gegevens te laten verwijderen. Ik zou met die info een mailtje sturen naar de helpdesk van die site.

Terug
Naar boven