- Waardering
- 59.879
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 25%
Hoezo gratis?
Of in natura.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoezo gratis?
Prima fysiek!
Volgende zomer nog beter 💪🏻 met hulp van AK
Je weet niet wat je mist
Oké ik ben omJe weet niet wat je mist
Zijn username op Grndr is Slobberkoning69
Ow dacht dat je dat wel leuk zou vindenZittend face-pulls aan het doen want we moeten UB natuurlijk ook trainen. Knalt er iemand ineens keihard met z'n elleboog tegen mijn hoofd aanGodzijdank niks los gelaten maar echt fijn was het niet. Meteen afgestraft voor m'n goede gedrag, dus we gaan maar weer alleen LB trainen ...
![]()
Beste man was 160cm hoog, dus die short king energy past wel bij jou
Wie is deze tokkie die z'n shirt random in een tuincentrum gaat uittrekken dan?
Zo een foto is toch ontzettend gay?Hij trekt em slechts een stukkie omhoog. Is azijn weer in de aanbieding?
Gelukkig ben ik niet getrouwd.
Weet je zeker dat je dit niet in : "wat heeft jou dag goed gemaakt " wou plaatsen? Wellicht een foutje?Een of andere pannenkoek heeft op een datingsite (Chillplanet?) blijkbaar mijn telefoonnummer gebruikt en gedeeld en krijg allemaal appjes van kerels nu wtf
Zijn facepulls niet voor je gezicht dan?Zittend face-pulls aan het doen want we moeten UB natuurlijk ook trainen. Knalt er iemand ineens keihard met z'n elleboog tegen mijn hoofd aanGodzijdank niks los gelaten maar echt fijn was het niet. Meteen afgestraft voor m'n goede gedrag, dus we gaan maar weer alleen LB trainen ...
![]()
Daarom heeft ze niet losgelaten en ging ze door met facepulls. Anders had ze gezichtsverlies geleden.
Screenshots?Een of andere pannenkoek heeft op een datingsite (Chillplanet?) blijkbaar mijn telefoonnummer gebruikt en gedeeld en krijg allemaal appjes van kerels nu wtf
geylEen of andere pannenkoek heeft op een datingsite (Chillplanet?) blijkbaar mijn telefoonnummer gebruikt en gedeeld en krijg allemaal appjes van kerels nu wtf
Je hebt het recht op vergetelheid, een juridisch principe wat jou het recht geeft om je gegevens te laten verwijderen. Ik zou met die info een mailtje sturen naar de helpdesk van die site.Een of andere pannenkoek heeft op een datingsite (Chillplanet?) blijkbaar mijn telefoonnummer gebruikt en gedeeld en krijg allemaal appjes van kerels nu wtf