AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #154.663
Geen idee, zaterdag maar een met mijn broer praten. Mijn ouders hebben zolang ik mij kan herinneren geen liefdevolle relatie gehad. Ze wonen nog wel samen, maar dat is meer uit gemak dan dat ze dat echt willen. Tot nu toe konden ze samen met een klein beetje hulp alles nog wel draaiende houden.

Mijn broer is wel iemand die dit alleen niet echt onder ogen wik zien (volgens mij).

• #154.664
Geen idee, zaterdag maar een met mijn broer praten. Mijn ouders hebben zolang ik mij kan herinneren geen liefdevolle relatie gehad. Ze wonen nog wel samen, maar dat is meer uit gemak dan dat ze dat echt willen. Tot nu toe konden ze samen met een klein beetje hulp alles nog wel draaiende houden.

Mijn broer is wel iemand die dit alleen niet echt onder ogen wik zien (volgens mij).
Oehf, jeetje. Sterkte voor alles wat jou en je familie te wachten staat

• #154.665
Oehf, jeetje. Sterkte voor alles wat jou en je familie te wachten staat
Dank je, het klinkt misschien hard, maar ik kan er best afstandelijk over nadenken. Mijn moeder volgens mij ook wel, want die wil maar al te graag duidelijk maken dat ze een niet-reanimeer wens heeft.

Soms schrik ik wel eens van het relatieve gebrek aan emotie bij mij. Totdat mijn bloed weer eens gaat koken van een onbekwame jeugdconsulent die uit het niets suggereert dat mijn dochter misschien naar speciaal onderwijs zou moeten. Gelukkig hebben wij een juf (en school) en coach die opkomen voor mijn dochter, dus die woorden heeft hij snel weer ingeslikt.

• #154.666
4 weken ging het goed en uiteraard één uurtje voordat ik m’n nagels laat doen breekt er eentje tijdens m’n RDL’s :o

BFB7489C-9350-4209-B9B4-558F0EB0A34B.jpeg

• #154.668
  • #154.672
Ik vind een setje verzorgde nagels eigenlijk wel een pre bij een dame. French manicure vind ik het mooist, maar in de zomer een fel kleurtje erop staat ook goed, vooral als ze ook nog een kleurtje hebben vd zon of zonnebank, blond haar, goeie tet*en/reet en ik ben verkocht.

In zoverre mijn bijdrage.

• #154.673
Ik vind een setje verzorgde nagels eigenlijk wel een pre bij een dame. French manicure vind ik het mooist, maar in de zomer een fel kleurtje erop staat ook goed, vooral als ze ook nog een kleurtje hebben vd zon of zonnebank, blond haar, goeie tet*en/reet en ik ben verkocht.

Maar dat is allemaal nep.

• #154.675

Zolang ze maar goede tet*en hebben toch?

• Love
Waarderingen: AK
  • #154.676
Ik vind het wel een vreemde combinatie, naar de samenleving uitschreeuwen dat je vanwege immense rijkdom geen handarbeid uitvoert, en dan wel gaan deadliften.

• #154.677
@Turouise lijkt mij wel het type wat dit doet om mannen te pleasen, ja. Geen eigen mening enzo

:trollface:

• #154.678
Ik vind het wel een vreemde combinatie, naar de samenleving uitschreeuwen dat je vanwege immense rijkdom geen handarbeid uitvoert, en dan wel gaan deadliften.
Zelfdedenkwijze als cardio doen in de sportschool en met de auto daar naartoe gaan.

Terug
Naar boven