apfelstrudel
Superior Athlete
- Waardering
- 61.740
Sterkte maat!Ik schat de kans dat ze weer samen met mijn vader zelfstandig thuis kan blijven wonen toch wel laag in. Dat wordt nog wat in onze familie.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Sterkte maat!Ik schat de kans dat ze weer samen met mijn vader zelfstandig thuis kan blijven wonen toch wel laag in. Dat wordt nog wat in onze familie.
Jeetje... En nu? SterkteIk schat de kans dat ze weer samen met mijn vader zelfstandig thuis kan blijven wonen toch wel laag in. Dat wordt nog wat in onze familie.

Geen idee, zaterdag maar een met mijn broer praten. Mijn ouders hebben zolang ik mij kan herinneren geen liefdevolle relatie gehad. Ze wonen nog wel samen, maar dat is meer uit gemak dan dat ze dat echt willen. Tot nu toe konden ze samen met een klein beetje hulp alles nog wel draaiende houden.
Oehf, jeetje. Sterkte voor alles wat jou en je familie te wachten staatGeen idee, zaterdag maar een met mijn broer praten. Mijn ouders hebben zolang ik mij kan herinneren geen liefdevolle relatie gehad. Ze wonen nog wel samen, maar dat is meer uit gemak dan dat ze dat echt willen. Tot nu toe konden ze samen met een klein beetje hulp alles nog wel draaiende houden.
Mijn broer is wel iemand die dit alleen niet echt onder ogen wik zien (volgens mij).
Dank je, het klinkt misschien hard, maar ik kan er best afstandelijk over nadenken. Mijn moeder volgens mij ook wel, want die wil maar al te graag duidelijk maken dat ze een niet-reanimeer wens heeft.Oehf, jeetje. Sterkte voor alles wat jou en je familie te wachten staat
Wil je er een sticker op?4 weken ging het goed en uiteraard één uurtje voordat ik m’n nagels laat doen breekt er eentje tijdens m’n RDL’s
![]()
Net goed joh, mannen knappen hier toch op af.4 weken ging het goed en uiteraard één uurtje voordat ik m’n nagels laat doen breekt er eentje tijdens m’n RDL’s
![]()
4 weken ging het goed en uiteraard één uurtje voordat ik m’n nagels laat doen breekt er eentje tijdens m’n RDL’s
![]()
Spreek voor jezelf
Denk dat weinig mannen afknappen op een verzorgde vrouw. Andersom is dat vaak ook zo (jouw vrouw is daar een uitzondering in gok ik😉😉).
Maar dat is allemaal nep.Ik vind een setje verzorgde nagels eigenlijk wel een pre bij een dame. French manicure vind ik het mooist, maar in de zomer een fel kleurtje erop staat ook goed, vooral als ze ook nog een kleurtje hebben vd zon of zonnebank, blond haar, goeie tet*en/reet en ik ben verkocht.
In zoverre mijn bijdrage.
Zolang ze maar goede tet*en hebben toch?Ik vind een setje verzorgde nagels eigenlijk wel een pre bij een dame. French manicure vind ik het mooist, maar in de zomer een fel kleurtje erop staat ook goed, vooral als ze ook nog een kleurtje hebben vd zon of zonnebank, blond haar, goeie tet*en/reet en ik ben verkocht.
In zoverre mijn bijdrage.
Zelfdedenkwijze als cardio doen in de sportschool en met de auto daar naartoe gaan.Ik vind het wel een vreemde combinatie, naar de samenleving uitschreeuwen dat je vanwege immense rijkdom geen handarbeid uitvoert, en dan wel gaan deadliften.
Voel je niks van
Die nagels laten plakken of specifiek die foto en bijbehorende tekst posten