AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #154.701
Oké bedankt! Mijn dyslexie kan jullie grammatica soms niet aan
We hebben al enkele beschrijvingen van verzorgde vrouwen gezien. Maar niet van verzorgde mannen.

Maar als je nu vraagt waar ik net tegenaan moest kijken in een overleg:
De een zijn neushaar
De ander heeft van die heksenharen in de wenkbrauw
De derde haar uit zijn oor
De vierde afgebrokkelde nagels.

En dan zijn er terug op het topic 😉

Reden: Spelling
Laatst bewerkt:
  • #154.702
In armoedige landen met schaarse in voedsel worden dikkies vereerd als rijken, zijn bleke dames in het zonnige oosten schoonheden omdat zij geen velden hoeven te harken, en zijn dames met onpraktisch lange nagels bourgeoise, zij hoeven immers niet eens iets met hun handen te doen. Maar jij wel, jij gaat vrijwillig het arbeid doen wat normaal aan gevangen of slaven werd uitbesteed, metaal optillen, om het daarna op dezelfde plek weer neer te leggen. Dat past toch niet bij uw status, oh gegoede dame?

• #154.703
Wax elke 3/4 weken
De ander heeft van die heksenharen in de wenkbrauw
Trim elke week, net zoals mijn haar/fade/baard
Wax
De vierde afgebrokkelde nagels.
Netjes bijhouden

Ik vind verzorging erg belangrijk, maar moet ook toegeven dat ik in mijn joggingbroek en crocs zo naar de appie ga. Het ene uiterste met het andere zeg maar.

• #154.705
Wax elke 3/4 weken

Trim elke week, net zoals mijn haar/fade/baard

Wax

Netjes bijhouden

Ik vind verzorging erg belangrijk, maar moet ook toegeven dat ik in mijn joggingbroek en crocs zo naar de appie ga. Het ene uiterste met het andere zeg maar.
Wow ik ben dit ook

• #154.707
Nee verzorgd persoon maar met trainingsbroek en crocs naar de supermarkt

image.jpg

@AK 🤣

• #154.709
Jogging pak: niets mis mee, je hoeft echt niet in maatpak om verzorgd voor de dag te komen. Ook niet voor niets dat er zoiets als grey sweatpants season bestaat.

Maar Crocs: daar droog je als vrouw toch spontaan van uit 🤮

• #154.710
Jogging pak: niets mis mee, je hoeft echt niet in maatpak om verzorgd voor de dag te komen. Ook niet voor niets dat er zoiets als grey sweatpants season bestaat.

Maar Crocs: daar droog je als vrouw toch spontaan van uit 🤮
Kunnen wel keer samen naar de mac gaan en de proef op de som nemen 💁

#grapje of toch niet.

Terug
Naar boven