XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #154.762
Ben nu pas online...
Gecondoleerd @Steks

• #154.763
Heel veel sterkte en gecondoleerd @Steks

• #154.764
Is het raar dat de uitspraak van de arts of je moeder er nog bovenop gaat komen 50/50 is je heel weinig doet, maar tijdens de autorit naar huis je bijna in de paniek schiet als je bedenkt dat je het je kinderen moet vertellen en je niet of je er goed aan doet om ze oma nog eens te laten bezoeken.
Nee, dat soort dingen zijn heel normaal. Je moeder is er gewoon altijd, dus dat ze er een keer niet meer zal zijn is gewoon iets dat even niet past. Helaas zullen we dit vrijwel allemaal gaan meemaken. Het leven us soms knap heftig.

Sterkte i.i.g.

Edit: gecondoleerd. Sterkte komende tijd.

• #154.765
  • #154.766
Gecondoleerd @Steks . 🕊️

• #154.770
Geen getreur, binnenkort open ik terug mijn summer abs topic

• #154.771
Wat voor opmerking is er überhaupt gemaakt lol. @AK, laat je eens niet zo gek maken. Je ziet er goed uit, hebt het goed voor elkaar etc. en dan maak je je druk om een paar autisten. wtf

• #154.772
  • #154.773
zit hij niet gewoon aan de tren? de vorige keer was dat ook gezellig

• #154.774
  • #154.775
Tren maakte mij een fucking b*ch, psychopathisch en depressief. Ook al zie je er fucking bruut uit, vond ik het persoonlijk niet opwegen tegen al die onzin die erbij komt. En je bent ook niet bepaald empathisch tegenover je partner. Maar goed, iedereen moet uiteraard zelf bepalen of het allemaal waard is.

• #154.776
Tren maakte mij een fucking b*ch, psychopathisch en depressief. Ook al zie je er fucking bruut uit, vond ik het persoonlijk niet opwegen tegen al die onzin die erbij komt. En je bent ook niet bepaald empathisch tegenover je partner. Maar goed, iedereen moet uiteraard zelf bepalen of het allemaal waard is.
Volgens mij ga je ook enorm stinken van die tren.

• #154.777
Volgens mij ga je ook enorm stinken van die tren.
Weet ik niet meer. Ik ging er in ieder geval niet goed op. En ik heb genoeg andere gasten er helemaal fuckedup door zien worden. Ik vond het persoonlijk in ieder geval niet meer waard.

Probleem als je die ekte BDD hebt, dan heb je schijt aan alles en iedereen. Alles gaat om groter en droger worden. Die shit neemt heel je leven over.

• #154.778
@AK, gezien je toch steeds alles gretig aan het meelezen bent.
Ben je nou serieus aan het rondbazuinen dat je je log hebt gesloten omdat je continu punten krijgt van de mods? Terwijl het laatste punt dat je hebt gehad dateert van 3 mei 2024? Really? :emo:

• #154.779
@AK, gezien je toch steeds alles gretig aan het meelezen bent.
Ben je nou serieus aan het rondbazuinen dat je je log hebt gesloten omdat je continu punten krijgt van de mods? Terwijl het laatste punt dat je hebt gehad dateert van 3 mei 2024? Really? :emo:
Misschien krijgt hij een punthoofd van jullie.

Terug
Naar boven