Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee, dat soort dingen zijn heel normaal. Je moeder is er gewoon altijd, dus dat ze er een keer niet meer zal zijn is gewoon iets dat even niet past. Helaas zullen we dit vrijwel allemaal gaan meemaken. Het leven us soms knap heftig.Is het raar dat de uitspraak van de arts of je moeder er nog bovenop gaat komen 50/50 is je heel weinig doet, maar tijdens de autorit naar huis je bijna in de paniek schiet als je bedenkt dat je het je kinderen moet vertellen en je niet of je er goed aan doet om ze oma nog eens te laten bezoeken.
Je bedoelt op het log van @AK ?Dat een van de weinige interessante topics (log) nu een slotje heeft omdat er mod (s) die kinderachtig bezig zijn...
Hoe maak je dit forum bodybuilding dood...
De jongen kan zijn trenbolone niet handelen. Dat gaf hij toch in een eerdere opmerking al aan.Dat een van de weinige interessante topics (log) nu een slotje heeft omdat er mod (s) die kinderachtig bezig zijn...
Hoe maak je dit forum bodybuilding dood...
Volgens mij ga je ook enorm stinken van die tren.Tren maakte mij een fucking b*ch, psychopathisch en depressief. Ook al zie je er fucking bruut uit, vond ik het persoonlijk niet opwegen tegen al die onzin die erbij komt. En je bent ook niet bepaald empathisch tegenover je partner. Maar goed, iedereen moet uiteraard zelf bepalen of het allemaal waard is.
Weet ik niet meer. Ik ging er in ieder geval niet goed op. En ik heb genoeg andere gasten er helemaal fuckedup door zien worden. Ik vond het persoonlijk in ieder geval niet meer waard.

Misschien krijgt hij een punthoofd van jullie.@AK, gezien je toch steeds alles gretig aan het meelezen bent.
Ben je nou serieus aan het rondbazuinen dat je je log hebt gesloten omdat je continu punten krijgt van de mods? Terwijl het laatste punt dat je hebt gehad dateert van 3 mei 2024? Really?![]()