- Waardering
- 2.522
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 15%
Sleutelpuntje? Bijna weekend!Lief zijn tegen elkaar anders krijgen jullie een punt!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Sleutelpuntje? Bijna weekend!Lief zijn tegen elkaar anders krijgen jullie een punt!
Voordeel is wel dat het in de sportschool niet regentZelfdedenkwijze als cardio doen in de sportschool en met de auto daar naartoe gaan.

Is het raar dat de uitspraak van de arts of je moeder er nog bovenop gaat komen 50/50 is je heel weinig doet, maar tijdens de autorit naar huis je bijna in de paniek schiet als je bedenkt dat je het je kinderen moet vertellen en je niet of je er goed aan doet om ze oma nog eens te laten bezoeken.Dank je, het klinkt misschien hard, maar ik kan er best afstandelijk over nadenken. Mijn moeder volgens mij ook wel, want die wil maar al te graag duidelijk maken dat ze een niet-reanimeer wens heeft.
Soms schrik ik wel eens van het relatieve gebrek aan emotie bij mij. Totdat mijn bloed weer eens gaat koken van een onbekwame jeugdconsulent die uit het niets suggereert dat mijn dochter misschien naar speciaal onderwijs zou moeten. Gelukkig hebben wij een juf (en school) en coach die opkomen voor mijn dochter, dus die woorden heeft hij snel weer ingeslikt.
Ja en nee, voor iedereen ligt de trigger anders.Is het raar dat de uitspraak van de arts of je moeder er nog bovenop gaat komen 50/50 is je heel weinig doet, maar tijdens de autorit naar huis je bijna in de paniek schiet als je bedenkt dat je het je kinderen moet vertellen en je niet of je er goed aan doet om ze oma nog eens te laten bezoeken.
Kan ook dat het nog niet helemaal geland is bij je en dat het besef later pas komt.Is het raar dat de uitspraak van de arts of je moeder er nog bovenop gaat komen 50/50 is je heel weinig doet, maar tijdens de autorit naar huis je bijna in de paniek schiet als je bedenkt dat je het je kinderen moet vertellen en je niet of je er goed aan doet om ze oma nog eens te laten bezoeken.
Nee, dat is niet raar.Is het raar dat de uitspraak van de arts of je moeder er nog bovenop gaat komen 50/50 is je heel weinig doet, maar tijdens de autorit naar huis je bijna in de paniek schiet als je bedenkt dat je het je kinderen moet vertellen en je niet of je er goed aan doet om ze oma nog eens te laten bezoeken.
New fear unlocked...
kijk: https://www.instagram.com/reel/DB6yUani-lC/?igsh=NjJ5amMzbDlmYzBj
Edit: ik lees nu de eerdere berichtjes pas, oef heftig. Gecondoleerd. Nu wilde ik bovenstaand bericht weer weghalen omdat het wellicht wat ongepast is na voorgaande serieuze berichten maar dan lijkt het weer net alsof ik juist iets verkeerds naar jullie geschreven had
Nee, ik doelde op berichtjes van loca en steks
New fear unlocked...
kijk: https://www.instagram.com/reel/DB6yUani-lC/?igsh=NjJ5amMzbDlmYzBj
Edit: ik lees nu de eerdere berichtjes pas, oef heftig. Gecondoleerd. Nu wilde ik bovenstaand bericht weer weghalen omdat het wellicht wat ongepast is na voorgaande serieuze berichten maar dan lijkt het weer net alsof ik juist iets verkeerds naar jullie geschreven had
Gecondoleerd. Toch fijn dat het op een van de betere manieren kon gaan dan. Veel krachtGisteren werd ik rond middernacht gebeld om naar het ziekenhuis te komen want het ging niet goed, rond 3 uur is overleden in het bij zijn van mij, mijn vader en broer. Gezien de situatie was dit één van de betere manieren voor haar om te gaan.
Gecondoleerd manGewoon laten staan.
Gisteren werd ik rond middernacht gebeld om naar het ziekenhuis te komen want het ging niet goed, rond 3 uur is overleden in het bij zijn van mij, mijn vader en broer. Gezien de situatie was dit één van de betere manieren voor haar om te gaan.
Gewoon laten staan.
Gisteren werd ik rond middernacht gebeld om naar het ziekenhuis te komen want het ging niet goed, rond 3 uur is overleden in het bij zijn van mij, mijn vader en broer. Gezien de situatie was dit één van de betere manieren voor haar om te gaan.