AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #154.743
Dank je, het klinkt misschien hard, maar ik kan er best afstandelijk over nadenken. Mijn moeder volgens mij ook wel, want die wil maar al te graag duidelijk maken dat ze een niet-reanimeer wens heeft.

Soms schrik ik wel eens van het relatieve gebrek aan emotie bij mij. Totdat mijn bloed weer eens gaat koken van een onbekwame jeugdconsulent die uit het niets suggereert dat mijn dochter misschien naar speciaal onderwijs zou moeten. Gelukkig hebben wij een juf (en school) en coach die opkomen voor mijn dochter, dus die woorden heeft hij snel weer ingeslikt.
Is het raar dat de uitspraak van de arts of je moeder er nog bovenop gaat komen 50/50 is je heel weinig doet, maar tijdens de autorit naar huis je bijna in de paniek schiet als je bedenkt dat je het je kinderen moet vertellen en je niet of je er goed aan doet om ze oma nog eens te laten bezoeken.

• #154.744
Is het raar dat de uitspraak van de arts of je moeder er nog bovenop gaat komen 50/50 is je heel weinig doet, maar tijdens de autorit naar huis je bijna in de paniek schiet als je bedenkt dat je het je kinderen moet vertellen en je niet of je er goed aan doet om ze oma nog eens te laten bezoeken.
Ja en nee, voor iedereen ligt de trigger anders.

Sterkte.

• #154.745
Kan ook dat het nog niet helemaal geland is bij je en dat het besef later pas komt.

• #154.746
  • #154.747
Nee, dat is niet raar.
Met elke persoon die ik moest inlichten dat mijn man onverwacht was overleden, leek het besef meer te komen. En het onze kinderen vertellen viel me zwaarder dan om zijn familie in te lichten.
Hopelijk kunnen jullie nog fijne momenten samen delen. 🤗

• #154.748
New fear unlocked...

kijk: https://www.instagram.com/reel/DB6yUani-lC/?igsh=NjJ5amMzbDlmYzBj

Edit: ik lees nu de eerdere berichtjes pas, oef heftig. Gecondoleerd. Nu wilde ik bovenstaand bericht weer weghalen omdat het wellicht wat ongepast is na voorgaande serieuze berichten maar dan lijkt het weer net alsof ik juist iets verkeerds naar jullie geschreven had

• #154.749
  • #154.751
New fear unlocked...

kijk: https://www.instagram.com/reel/DB6yUani-lC/?igsh=NjJ5amMzbDlmYzBj

Edit: ik lees nu de eerdere berichtjes pas, oef heftig. Gecondoleerd. Nu wilde ik bovenstaand bericht weer weghalen omdat het wellicht wat ongepast is na voorgaande serieuze berichten maar dan lijkt het weer net alsof ik juist iets verkeerds naar jullie geschreven had

Gewoon laten staan.

Gisteren werd ik rond middernacht gebeld om naar het ziekenhuis te komen want het ging niet goed, rond 3 uur is overleden in het bij zijn van mij, mijn vader en broer. Gezien de situatie was dit één van de betere manieren voor haar om te gaan.

• #154.752
Gisteren werd ik rond middernacht gebeld om naar het ziekenhuis te komen want het ging niet goed, rond 3 uur is overleden in het bij zijn van mij, mijn vader en broer. Gezien de situatie was dit één van de betere manieren voor haar om te gaan.
Gecondoleerd. Toch fijn dat het op een van de betere manieren kon gaan dan. Veel kracht

• #154.753
Gecondoleerd, Steks.

• #154.754
Gecondoleerd en veel sterkte @Steks

• #154.755
Gewoon laten staan.

Gecondoleerd man

• #154.757
Gecondoleerd, veel sterkte voor jou en je familie.

• #154.758
  • #154.759
Gecondoleerd @Steks , veel sterkte gewenst!

• #154.760
Gewoon laten staan.

Gecondoleerd man, heel veel sterkte.

Terug
Naar boven