Henk123456
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 4.308
- Massa
- 148kg
- Vetpercentage
- 7%
Sorry @Gremlin dat ik deze foto post die ik stiekem van je gemaakt heb.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Maak ook eens stiekem een foto van jezelf.Sorry @Gremlin dat ik deze foto post die ik stiekem van je gemaakt heb.
Ik heb ze daar speciaal voor @Gast 166060 gelaktSorry @Gremlin dat ik deze foto post die ik stiekem van je gemaakt heb.

Nou, ik heb @Turouise laatst medegedeeld dat ik haar rode nagels erg goed vind staan en zie hier, nog altijd rood...Serieus, waar komt die gedachte toch vandaan dat vrouwen dingen doen voor de goedkeuring van mannen? Ik vind dat echt een raar idee.
Sorry ik val niet op mannen.
Kan als kaasschaaf dienen (onder de voorhuid).Eens, maar afgetrokken worden door een vrouwenhand met zulke nagels heeft ook wel iets.
Dat wordt een ban, Henk.Ik dacht voor mij want je kwam net onder de douche uit toen je je ging schoonmaken omdat je zo vies was.
Heb ook een foto van de tenen van @Turouise
Als je dan een poging doet tot fakenews, probeer dan op z'n minst de haarkleur goed te gokkenIk dacht voor mij want je kwam net onder de douche uit toen je je ging schoonmaken omdat je zo vies was.
Heb ook een foto van de tenen van @Turouise

Er zijn wel meer dingen die mannen niet kunnen bedenken, dus daar is dit geen uitzondering inMisschien omdat mannen niet kunnen bedenken dat iemand zoiets alleen voor zichzelf zou doen.
Dus….. geen voeten?Als je dan een poging doet tot fakenews, probeer dan op z'n minst de haarkleur goed te gokken
Er zijn wel meer dingen die mannen niet kunnen bedenken, dus daar is dit geen uitzondering in
Maar troost je, ik kan er niet wakker van liggen of een man het niet mooi vind. Ik blijf het toch wel doen aangezien ik het wél mooi vind.
Zie foto ze is het wel maar goed.
You
Er zijn wel meer dingen die mannen niet kunnen bedenken, dus daar is dit geen uitzondering in
Maar troost je, ik kan er niet wakker van liggen of een man het niet mooi vind. Ik blijf het toch wel doen aangezien ik het wél mooi vind.
Oh lieve Henk, na al jouw verwoede pogingen om af te spreken valt dit mij toch weer een beetje tegen. Zo gaat het nooit wat worden

Altijd grote bek maar toch verlegen
Aaaah wat een lief berichtje ik wist wel dat je van me hield! Fijn dat je er eerlijk voor uitkomt.Oh lieve Henk, na al jouw verwoede pogingen om af te spreken valt dit mij toch weer een beetje tegen. Zo gaat het nooit wat worden![]()
Heb je het nou over jezelf in derde persoon? We wisten al dat je niet helemaal 100% functioneert in de bovenkamer maar dit is wel zorgelijk

Heb je het nou over jezelf in derde persoon? We wisten al dat je niet helemaal 100% functioneert in de bovenkamer maar dit is wel zorgelijk![]()