Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #155.041
  • #155.042
Zonder gein, in de metaal branche verdien je hier denk toch net zoveel als jij nu als marinier verdiend maar wel hoop ellende qua tijden/ werk die je nu hebt als marinier. Metaal is gewoon dagdienst en beter voor je gezondheid.

Elektro verdiend geen kut in loondienst.
als standaard elektricien idd niet , industrieel werk daar in tegen kan behoorlijk aantikken

• #155.045
Je denkt te hoog van mij ik ben slechts een sloeber die niks hoger dan een MBO metaal en elektro heeft genoten.
MBO Timmeren en meubelmaken hier , niks mis met je brood verdienen met je handen . Als elke technische mbo opgeleide stopt met zijn werk valt het land uit mekaar

• #155.047
MBO Timmeren en meubelmaken hier , niks mis met je brood verdienen met je handen . Als elke technische mbo opgeleide stopt met zijn werk valt het land uit mekaar
Ja en verdien ook meer dan de meeste knuppels met hun HBO en heb geen schulden dus wie is hier nou stom dan.

Klopt. Luchtmobielers met een geestelijke achterstand. Die ook uit een boot gegooit kunnen worden.

• #155.048
Laatst bewerkt:
  • #155.049
Ik hou ook van mariniertje pesten. Onze oovpol(onderofficier van politie) die haalt je uit de bak als je in het buitenland niet braaf bent geweest. Of zijkt over onzin omdat hij op zee niks te doen heeft. Mocht van mij geen tork rollen meer door zijn toilet spoelen. We gebruiken enkel laags toilet papier wat als enige er door mag omdat anders de leidingen van het vacuum systeem verstopt raken. Doet die fl**ker het alsnog. Na 3 keer heb ik zijn toilet van de wand gesleuteld met de mededeling dat hij maar met zijn reet over de railing ging hange op het dek. Klere lijer.

• #155.050
Wel sneu om @Gast 174776 af te rekenen op zijn slaapkamer. Is een hardwerkende kerel met een goed karakter. Gebruikt soms mogelijk iets te veel drugs maar daar zijn meer forumleden niet vies van.

• #155.051
Ja zo'n beetje. Ik maak dit contract nog af tot 2027 en rot daarna op bij de marine denk ik. Wil nog die andere 20k van mijn aanstellingspremie innen en daarvoor moet ik dit contract wel af maken.
Denk aan je gezondheid, geld is de wereld niet als je mentaal niet lekker op je plek zit.
Als je in de metaal branche zit beur je hier 3k netto heb je een vriendin die 3 dagen bij de kruidvat werkt haalt zij ook 1500€ binnen en heb je samen een goed leven in NL. bent elke dag thuis, kunt samen avond eten en als zij 3 dagen pw werkt heeft ze tijd zat voor het huishouden te doen en je bed op te maken.

Als je dagelijks niet thuis bent doordat je bv op uitzending bent etc is gewoon ellende voor in de toekomst.

• #155.052
Dit!

"True is the tale that I tell of my travels,
Sick of my seafaring sorrow & whoo"

Zoiets toch?
Incorrect, dat is "The Seafarer" en is iets nog ouder.
True is the tale that I tell of my travels,
Sing of my sea-faring sorrows and woes;
Hunger and hardship’s heaviest burdens,
Tempest and terrible toil of the deep,
5Daily I’ve borne on the deck of my boat.
Fearful the welter of waves that encompassed me,
Watching at night on the narrow bow,
As she drove by the rocks, and drenched me with spray.
Fast to the deck my feet were frozen,
6910Gripped by the cold, while care’s hot surges
My heart o’erwhelmed, and hunger’s pangs
Sapped the strenghth of my sea-weary spirit.

• #155.053
Denk aan je gezondheid, geld is de wereld niet als je mentaal niet lekker op je plek zit.
Als je in de metaal branche zit beur je hier 3k netto heb je een vriendin die 3 dagen bij de kruidvat werkt haalt zij ook 1500€ binnen en heb je samen een goed leven in NL. bent elke dag thuis, kunt samen avond eten en als zij 3 dagen pw werkt heeft ze tijd zat voor het huishouden te doen en je bed op te maken.

Als je dagelijks niet thuis bent doordat je bv op uitzending bent etc is gewoon ellende voor in de toekomst.
Zit nou tijdelijk even aan wal geplaatst met een traject bij het mggz. Ga hierna waarscheinlijk ook een wal plaatsing doen tot het einde van mijn contract.
Kan nu geen ontslag nemen uit financieel oogpunt omdat ik dan die andere helft van mijn aanstellingspremie moet terug geven en ze ook dan geld willen zien voor mijn opleidingstraject tot onderofficier. Aangezien dat onder de voorwaarde is dat je dit contract af maakt.

Vriendin werkt voor 1700 bij de sauna. Alleen wel meer als 3 dagen.

• #155.054
Zit nou tijdelijk even aan wal geplaatst met een traject bij het mggz. Ga hierna waarscheinlijk ook een wal plaatsing doen tot het einde van mijn contract.
Kan nu geen ontslag nemen uit financieel oogpunt omdat ik dan die andere helft van mijn aanstellingspremie moet terug geven en ze ook dan geld willen zien voor mijn opleidingstraject tot onderofficier. Aangezien dat onder de voorwaarde is dat je dit contract af maakt.

Vriendin werkt voor 1700 bij de sauna. Alleen wel meer als 3 dagen.
Saunaclub?

• #155.059
Terug
Naar boven