En dan?Ik zou eerder dankbaar zijn als ik niet meer hoef te werken.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En dan?Ik zou eerder dankbaar zijn als ik niet meer hoef te werken.
Hele dag geld tellen. Gaat nooit vervelen.
Ik ga er ook elke ochtend om 4 uur uit om bij de bakker zijn deur er uit te trappen en uit te leggen hoe je brood bakt.Gaan de niet zzp’ers de zzp’ers weer vertellen hoe moeilijk en zwaar het is om zzp’ers te zijn en wat ze allemaal moeten regelen en waar rekening mee te houden ?
Het schijnt dat iedereen dat in dit land mag.
Tot dus verre mijn verstand van autos 😅Je remblokken zijn vervangen, niet de remschijven, wat je eerder noemde.
Maar al met al kan het erger, veel dingen zijn te duur (t.o.v. zelf bestellen) maar dat doet werkelijk elke garage.
Door de korting op werkplaatstarief is het nog wel oke.
€121,- voor 4L Mobil ESP 5w30 vind ik wel erg extreem.
4L Mobil ESP 5w30 koop je voor €40-50 ofzo.
Banden rekenen ze €153,- p.s. voor, koop je zelf voor €80 p.s.
Rembloksetje is ook maar een paar tientjes.
Etc. etc. etc.
Niks geks dus eigenlijk. Als je naar 100 garages gaat zul je bij 80 dezelfde factuur krijgen, 10 een hogere en 10 misschien een lagere.
Ja het is de afgelopen jaren heel erg extreem geworden.. een 1-2 jaar oude occassion + servicecontract of private lease is echt aantrekkelijk geworden ten opzichte van het rijden van een oudere auto. Tenzij je zelf het makkelijke onderhoud kan doen.Ik heb altijd wel een beetje moeite met die extreme markup voor onderdelen.
€100 per uur voor een vakman met voor een klein vermogen aan gereedschap, prima. Ik betaal voor de kennis en kunde. Maar dubbel betalen voor wat motorolie of banden vind ik toch wat lullig.
Dan is een Aygo voor €191 per maand leasen opeens zo gek nog niet.Ja het is de afgelopen jaren heel erg extreem geworden.. een 1-2 jaar oude occassion + servicecontract of private lease is echt aantrekkelijk geworden ten opzichte van het rijden van een oudere auto. Tenzij je zelf het makkelijke onderhoud kan doen.
Soms ben je onder aan de streep maar €100-200/maand duurder uit voor een nieuwe auto die dan waarschijnlijk nog een segment hoger ligt ook.
Lease je die al zo goedkoop? Hoeveel km pj?Dan is een Aygo voor €191 per maand leasen opeens zo gek nog niet.
Ze zijn inmiddels een stuk duurder. Dit is een lopend contract. Heb er net nog 2 jaar aan vastgeplakt voor dit bedrag.
Ik lease als 2e auto voor woon-werk verkeer een Citroën E-C4. €434,60/maand, €41,66 sepp subsidie kom ik uit op netto €393,- maand voor 12.000/jaar maandelijks opzegbaar.Onder de 300 lease je tegenwoordig geen auto meer toch?