AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #155.121
Beste Beun,

Bij deze solliciteer ik naar deze functie omdat dat moet van het UWV. Ik ben buitengewoon bedreven in het ontwijken van taken en het creëren van een illusie van productiviteit.
Ik zie uit naar een gesprek waarin ik u kan overtuigen waarom ik absoluut niet geschikt ben, maar u mij toch zou moeten aannemen.

GROETEN,
GERDA

bijgevoegd mijn cv:

Curriculum Vitae
Naam:
Gerda
Adres: Ghetto
Telefoon: Gestolen door Mo
E-mail: perzikdbb@protonmail.cum

Profiel
Een innovatieve werker met een buitengewoon talent voor het ontwijken van verantwoordelijkheid. Ervaren in het creëren van chaos op de werkvloer, het eindeloos rekken van koffiepauzes en het perfectioneren van de kunst van "doen alsof ik het druk heb".

Werkervaring
2020 - Heden:
werkeloos
Geboorte - 2020: werkeloos (maar gesubsidieerd door de staat)

Opleiding:
N.v.t.

Referenties:
Mijn moeder zegt dat ik heel speciaal ben.

• #155.122
Beste Beun,

Bij deze solliciteer ik naar deze functie omdat dat moet van het UWV. Ik ben buitengewoon bedreven in het ontwijken van taken en het creëren van een illusie van productiviteit.
Ik zie uit naar een gesprek waarin ik u kan overtuigen waarom ik absoluut niet geschikt ben, maar u mij toch zou moeten aannemen.

GROETEN,
GERDA

bijgevoegd mijn cv:

Curriculum Vitae
Naam:
Gerda

Profiel
Een innovatieve werker met een buitengewoon talent voor het ontwijken van verantwoordelijkheid. Ervaren in het creëren van chaos op de werkvloer, het eindeloos rekken van koffiepauzes en het perfectioneren van de kunst van "doen alsof ik het druk heb".

Werkervaring
2020 - Heden:
werkeloos

Opleiding:
N.v.t.

Referenties:
Gefeliciteerd, je bent aangenomen als DBB mod.

• #155.123
Beste Beun,

GROETEN,
GERDA

bijgevoegd mijn cv:

Curriculum Vitae
Naam:
Gerda

Profiel

Werkervaring
2020 - Heden:
werkeloos

Opleiding:
N.v.t.

Referenties:
ons niet bellen , wij bellen u :P

• #155.128
In elkaar gedonderd na RDL, paar minuten erna. Had vlak ervoor ietwat pijn in borst, voor de zekerheid meegenomen naar zkh en daar nu de hele avond voor onderzoek gelegen.
Goede nieuws is wel dat ze aan alle belangrijke dingen (hart, longen, bloedwaarden etc) niks geks zien. Zal dan toch met plotseling bloeddrukverschil te maken hebben.

• #155.129
Auto naar de garage straks. Zal mij benieuwen

• #155.134
Ik hou van mulan. Ik mag heel graag 15 minuten lang inloggen. (Lees dit in een robot stemmetje)

20250304_152229.jpg

• #155.136
Ik hoopte altijd dat ik ondanks al mijn gebitsproblemen tot mijn 30ste iig mijn volledig eigen gebit kon houden. Helaas net bij de MKA het nieuws gekregen dat dit niet gaat lukken. Over 2 weken extractie van de eerste kies voor de eerste implantaat :(

Hangt ook een prijskaartje van al met al zo'n 3k aan maar dat vind ik nog het minst erge...

• #155.137
Ik hoopte altijd dat ik ondanks al mijn gebitsproblemen tot mijn 30ste iig mijn volledig eigen gebit kon houden. Helaas net bij de MKA het nieuws gekregen dat dit niet gaat lukken. Over 2 weken extractie van de eerste kies voor de eerste implantaat :(

Hangt ook een prijskaartje van al met al zo'n 3k aan maar dat vind ik nog het minst erge...
Zuur man. Sterkte.

• #155.138

Waarom krijg je dit niet vergoed?

• #155.139
Waarom krijg je dit niet vergoed?
Wat er precies vergoed gaat worden is even de vraag.

Gebitszorg wordt in Nederland in principe niet vergoed, blijft bijzonder maar Nederland ziet gebitszorg eigenlijk niet als medische zorg.

De operaties bij de MKA wel, die gaan van mijn eigen risico af dus tot max €885. Maar bvb het plaatsen van de kroon gaat bij de tandarts dus valt niet onder het eigen risico. Ik heb daarin wel de mazzel dat het allemaal binnen 2025 valt want het zijn meerdere afspraken, dus moet ik niet ook nog het eigen risico van 2026 gaan betalen.

Ik heb gelukkig wel goede tandartsverzekering die het waarschijnlijk deels dekt. Ik verwacht zelf ergens tussen de 1.5 en 2k te gaan betalen van die 3k, tenzij mijn tandartsverzekering dit toch niet deels denkt dat zal het richting de 2.5k gaan.

Uitgaande van geen complicaties.

Screenshot_20250304_170438_Samsung Internet.jpg

• #155.140

Mijn 2 voor tanden boven in zijn ook voor de helft nep. Is alleen vervelend dat je geen gevoel er meer hebt. Voelt de eerste week(en) wat raar.

Terug
Naar boven