Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #155.141
Mijn 2 voor tanden boven in zijn ook voor de helft nep. Is alleen vervelend dat je geen gevoel er meer hebt. Voelt de eerste week(en) wat raar.
Hoe heb je de operaties ervaren?

Bij mij moet de volledige kies en wortel verwijdert worden, jij zegt half. Heb je dan nog je eigen wortels zitten of bedoel je dat niet?

• #155.142
Hoe heb je de operaties ervaren?
Geen operaties gehad. De helft van die 2 tanden waren afgebroken op het werk en zijn dezelfde middag in 2 uur tijd opnieuw opgebouwd met een soort materiaal dat ze uitharden en bij slijpen. Had geluk dat de wortels heel waren gebleven. Wel vordoving en alles voor gehad dus toen dat er eenmaal in zat deed dat allmaal geen pijn. Daarvoor was wel een heel naar gevoel dat ook die zenuwen/wortel bloot lag.

• #155.143
Geen operaties gehad. De helft van die 2 tanden waren afgebroken op het werk en zijn dezelfde middag in 2 uur tijd opnieuw opgebouwd met een soort materiaal dat ze uitharden en bij slijpen. Had geluk dat de wortels heel waren gebleven.
Aii, dat klinkt ook echt niet gezellig... Klinkt als een soort kroon?

Gelukkig zijn de implantaten je bespaard gebleven zo te horen.

Over 2 weken gaan ze bij mij de kies trekken en dan het kaakbot voorbereiden op de implantaat. Dan als alles goed gaat 3 maanden later de implantaat plaatsen en als dat allemaal goed gaat nog 4 maanden later de kroon.

7-9 maanden met een gat :(

Tenzij er complicaties zijn en er geen implantaat mogelijk is....

• #155.145
Nee composiet. Is iets nieuws meende ik doen ze niet super lang nog volgensmij. Voorwaarde daar aan is wel dat je wortel nog helemaal heel is. En er nog gevoel is in de resterende tand en de tanden er om heen.
Ken ik eigenlijk niet.

Bij mij is het helaas geen optie omdat het probleem juist in de wortel zit.

• #155.146
Is dat geen facing? Dan slijpen ze je tand af.

• #155.152
Maar voor relatief korte tijd, niet? Een jaar of tien?
Heb composiet nu 4 jaar oid. Nooit last van gehad.

Idealiter wil je porcelain natuurlijk maar dan betaal je bijna 1k per tand. En dan kan je ook niet meer terug naar je oude gebit omdat ze alles in puntjes slijpen.

• #155.155
Ze zeggen dat je met composiet max 5 jaar kunt doen. En porcelain 10+ iir

een goed gebit is wel belangrijk heb ik gemerkt. Sindsdien veel meer complimenten over gekregen.

• #155.156
Heb composiet nu 4 jaar oid. Nooit last van gehad.

Idealiter wil je porcelain natuurlijk maar dan betaal je bijna 1k per tand. En dan kan je ook niet meer terug naar je oude gebit omdat ze alles in puntjes slijpen.
Heb mijne nu 13 jaar, zelfs een Beugel op gedragen

• #155.158
Ik heb ook een heel mooi gebit hier ook super lang beugel voor gehad. Ik wil mijn tanden wel echt heel erg wit. Hoe kan ik dit krijgen zonder laten bleken.

Terug
Naar boven