Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #155.261
Iemand tips voor biceps? Ben hier zelf niet tevreden mee 😕

• #155.264
Iemand tips voor biceps? Ben hier zelf niet tevreden mee 😕
Het is ook een stukje genetica. Jou armen zijn minder goed, maar bijvoorbeeld je lats, benen en anderen spiergroepen zijn echt mega goed ontwikkeld.

Ik denk persoonlijk dat mensen echt zullen schrikken als ze jou in het echt zien, je bent gewoon een bodybuilder.

Iedereen heeft zijn zwakke en sterke spiergroepen jou is misschien armen, maar voor sommige benen ect.

• #155.265
Het is ook een stukje genetica. Jou armen zijn minder goed, maar bijvoorbeeld je lats, benen en anderen spiergroepen zijn echt mega goed ontwikkeld.

Ik denk persoonlijk dat mensen echt zullen schrikken als ze jou in het echt zien, je bent gewoon een bodybuilder.

Iedereen heeft zijn zwakke en sterke spiergroepen jou is misschien armen, maar voor sommige benen ect.
Zou je ak wel willen insmeren voor zijn wedstrijd?

• #155.266

Ik zeg altijd maar zo kijk naar je eigen fotos van jaar geleden, dat is je concurrentie.

• #155.267
Als je kijkt naar de elite van de elite genetics aka de top 10 van bijvoorbeeld open Mr.O, dan zie je altijd wel een paar tussen die minimaal één mindere spiergroep heeft t.o.v. rest. En die hebben meestal een van de beste coaches/gear/gh etc. Dus als op dat niveau met al die shit daar nog steeds mee struggled dan weet je hoe laat het voor jou is.

• #155.268
"Als ik kaal'' ben. Dat ben je dus niet. Dus dan valt er nu ook moeilijk over te oordelen. Ik snap werkelijk niet wat er mis is met shit aan je zelf fixen als je hierdoor beter in je vel zit. Hetzelfde geldt toch in principe voor sporten. Waarom neem je niet genoegen met een skinny/skinny fat lichaam? Waarom accepteer je niet gewoon hoe het is. Ik snap niet dat hier zo'n stigma op moet zitten. Maarja, je moet natuurlijk cool overkomen voor je autistische internet matties.

Ahja, je vrouwtje bepaald wat er gebeurd. Zo stoer ben je dus niet.
Ik heb ook nergens gezegd dat ik stoer ben, heb je weer wat gebruikt dat je gaat powertrippen?
Persoonlijk vind ik een kale kop niet lelijk. Er is namelijk niks mis met “shit aan jezelf fixen” maar als het niet kapot is dan is het toch niet nodig? Is puur een mening die per persoon verschilt.
Scheelt een stuk dat ik geen ijdeltuit ben en mij verstop achter drugs denk ik 😂 want dat lijkt mij dus een kutleven

• #155.269
Ik heb ook nergens gezegd dat ik stoer ben, heb je weer wat gebruikt dat je gaat powertrippen?
Persoonlijk vind ik een kale kop niet lelijk. Er is namelijk niks mis met “shit aan jezelf fixen” maar als het niet kapot is dan is het toch niet nodig? Is puur een mening die per persoon verschilt.
Scheelt een stuk dat ik geen ijdeltuit ben en mij verstop achter drugs denk ik 😂 want dat lijkt mij dus een kutleven
Dat hoef je toch ook niet te zeggen? Je kunt je ook zo voordoen volgens mij. Ik ben nooit nuchter, dat wisten we toch al?

Je maakt toch letterlijk mensen belachelijk die iets aan zichzelf veranderen, omdat ze ergens mee ongelukkig zijn. Wie ben jij om te bepalen of iets/wel niet stuk is voor andere mensen? Dat jij lelijk wilt blijven is helemaal prima, maar blijf gewoon lekker lelijk doen ergens waar niemand er last van heeft.

• #155.270
Dat hoef je toch ook niet te zeggen? Je kunt je ook zo voordoen volgens mij. Ik ben nooit nuchter, dat wisten we toch al?

Je maakt toch letterlijk mensen belachelijk die iets aan zichzelf veranderen, omdat ze ergens mee ongelukkig zijn. Wie ben jij om te bepalen of iets/wel niet stuk is voor andere mensen? Dat jij lelijk wilt blijven is helemaal prima, maar blijf gewoon lekker lelijk doen ergens waar niemand er last van heeft.
Ik heb geen idee wat jij aan het zoeken bent, wie ben jij eigenlijk om te bepalen dat kaal gelijk staat aan lelijk? Iedereen mag van mij doen wat ze willen. Maar als ze door hun ingrepen niet mee willen werken aan veiligheid ben ik van mening dat ze lekker op kunnen rotten ja.

Volgens mij ben jij overigens de persoon die over alles een probleem maakt qua uiterlijk. Is dat omdat jij het lelijk vind of omdat je onzeker bent? Vertel mij dan eens wat volgens het boekje knap is. Want naar mijn weten is dat nog steeds een persoonlijke mening.

Vrienden van mij vallen namelijk op alles wat uit azië komt, ik vind de dames die daar vandaan komen dus weer niet aantrekkelijk. Zit ik dan fout omdat ik de man ben die ze lelijk vind? Help mij dit te begrijpen s v p <3

• Like
Waarderingen: 6am
  • #155.271
Wat is er mis met kaal? Moet ik nu een pruik aan?

• #155.272
Ik heb geen idee wat jij aan het zoeken bent, wie ben jij eigenlijk om te bepalen dat kaal gelijk staat aan lelijk? Iedereen mag van mij doen wat ze willen. Maar als ze door hun ingrepen niet mee willen werken aan veiligheid ben ik van mening dat ze lekker op kunnen rotten ja.

Volgens mij ben jij overigens de persoon die over alles een probleem maakt qua uiterlijk. Is dat omdat jij het lelijk vind of omdat je onzeker bent? Vertel mij dan eens wat volgens het boekje knap is. Want naar mijn weten is dat nog steeds een persoonlijke mening.

Vrienden van mij vallen namelijk op alles wat uit azië komt, ik vind de dames die daar vandaan komen dus weer niet aantrekkelijk. Zit ik dan fout omdat ik de man ben die ze lelijk vind? Help mij dit te begrijpen s v p <3
Je hebt serieus een interpretatievermogen van een stoeptegel. Ik maak ergens een ''probleem'' als ik bemerk dat mensen andere mensen belachelijk maken die iets aan zichzelf willen doen, waardoor ze beter over zichzelf voelen.

Is dit een soort van projectie, omdat je zelf eigenlijk ongelukkig bent met je eigen uiterlijk en te bang/armzalig bent om hier aan te doen? Dat je daardoor een soort van stoere façade ophoudt dat jij zogenaamd zo cool bent en het daarom niet nodig hebt en de rest wel.

Je bent letterlijk de zaken nu aan 't verdraaien omdat je weet dat je poep praat.

• #155.277
  • Like
Waarderingen: AK
  • #155.278
Kaal zijn is niet erg 😊

• #155.279
Hebben de vrouwen ook een mening? Dat menig man het niet erg vind dat iemand kaal is maakt mij niet uit aangezien ik meer vd poes ben dan c**k.

Terug
Naar boven