MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #155.281
Weleens barbell curl of ez bar curl
(4 sec laten zakken ) geprobeerd? Moest ik destijds van henno doen toen ik zijn trainingschema had
4 seconden niet, maar laat het wel altijd gecontroleerd zakken a 2 sec.

@knappevrouwenvandbb kan je hier niet alle knappe dames in zetten @bodybuilding.nl dan hoeven we ze niet allemaal te taggen.

• #155.282
Ja dat kan, wie moet ik aan de lijst toevoegen?

Ook knappe mannen apart of tesamen?

Ook kan iedereen die ongesteld is bv getagd worden.

• #155.285
Hebben de vrouwen ook een mening? Dat menig man het niet erg vind dat iemand kaal is maakt mij niet uit aangezien ik meer vd poes ben dan c**k.
Er is niks mis met kaal zijn. Ik weet wel dat de meeste mannen zich zorgen maken als ze kalend zijn. Heb hier heb genoeg gasten over gesproken.

Gaat meer om 't feit dat je zogenaamd doet alsof het je niks kan schelen, omdat je zelf een hopeloos geval bent. En daarom andere probeert te overtuigen dat het allemaal niet uit maakt, omdat je het niet aankunt dat andere wel instaat zijn om hier iets aan te doen en jij niet. En daarom maar zielig moet gaan haten.

• #155.286
Hebben de vrouwen ook een mening? Dat menig man het niet erg vind dat iemand kaal is maakt mij niet uit aangezien ik meer vd poes ben dan c**k.
Ligt er aan op welke plek

En aan de vorm hoofd ook trouwens: er zijn wel enkele uitzonderingen die kaal kunnen hebben of zelfs rocken.
Eerlijk is eerlijk: kalend is vaak erger. Zo'n kale plek of erger nog proberen met bv langer haar eroverheen te camoufleren of zo'n enorm hoog voorhoofd tot bijna monnikskapsel 🤮

• #155.289
Je hebt serieus een interpretatievermogen van een stoeptegel. Ik maak ergens een ''probleem'' als ik bemerk dat mensen andere mensen belachelijk maken die iets aan zichzelf willen doen, waardoor ze beter over zichzelf voelen.

Is dit een soort van projectie, omdat je zelf eigenlijk ongelukkig bent met je eigen uiterlijk en te bang/armzalig bent om hier aan te doen? Dat je daardoor een soort van stoere façade ophoudt dat jij zogenaamd zo cool bent en het daarom niet nodig hebt en de rest wel.

Je bent letterlijk de zaken nu aan 't verdraaien omdat je weet dat je poep praat.
Jij mag dat vinden moppie, het was een oprechte vraag! Balen dat je het antwoord niet hebt.

Volgens mij ben jij overigens de persoon die vragen ontwijkt en zooi verdraait of een ander onderwerp omzoekt :) Maar projecteer jij vooral zelf je shit.

• #155.292
Er is niks mis met kaal zijn. Ik weet wel dat de meeste mannen zich zorgen maken als ze kalend zijn. Heb hier heb genoeg gasten over gesproken.

Gaat meer om 't feit dat je zogenaamd doet alsof het je niks kan schelen, omdat je zelf een hopeloos geval bent. En daarom andere probeert te overtuigen dat het allemaal niet uit maakt, omdat je het niet aankunt dat andere wel instaat zijn om hier iets aan te doen en jij niet. En daarom maar zielig moet gaan haten.
Ik ben kaal en dat kan me niks schelen. Maakt mij dat een hopeloos geval? Ok dan

• #155.296
Jij mag dat vinden moppie, het was een oprechte vraag! Balen dat je het antwoord niet hebt.

Volgens mij ben jij overigens de persoon die vragen ontwijkt en zooi verdraait of een ander onderwerp omzoekt :) Maar projecteer jij vooral zelf je shit.
Ik heb toch nooit gezegd dat ik de heilige orakel ben die bepaald wat wel of niet lelijk is. Dat maak jij er zelf van volgens mij. Dan zou volgens jouw zogenaamde theorie iedereen hier onzeker zijn, omdat ze iets aan hun lichaam willen veranderen. Dat is altijd ook zo'n cringe/cliché argument die schaapjes zoals jij altijd gebruiken, omdat ze zelf te zwak zijn om hier iets aan te doen en daarom maar gaan afreageren op mensen die hier wel in toe in staat zijn.

Ik ben kaal en dat kan me niks schelen. Maakt mij dat een hopeloos geval? Ok dan
Heb ik nooit gezegd maar goed.

• #155.297
Ik zou zelf als ik inhammen krijg ook naar turkije gaan. Ik vind het bij mezelf niet mooi kaal of van die goeie inhammen. Zie resultaten en prijzen en ik zou het voor dat geld niet laten liggen, mits je jezelf eraan stoort. Leven tegenwoordig in een tijdperk dat het mogelijk is om iets te verbeteren indien je jezelf daaraan stoort. De een stoort zich aan zijn neus, de ander aan zijn tet*en.

Ik ben zo glad als een aal en mijn reet laat ik ook elke 8 weken waxen. Is dan wel ff 2 dagen met rode billen rondlopen, maar liever glad dan behaard!

• #155.298
Ik heb toch nooit gezegd dat ik de heilige orakel ben die bepaald wat wel of niet lelijk is. Dat maak jij er zelf van volgens mij. Dan zou volgens jouw zogenaamde theorie iedereen hier onzeker zijn, omdat ze iets aan hun lichaam willen veranderen. Dat is altijd ook zo'n cringe/cliché argument die schaapjes zoals jij altijd gebruiken, omdat ze zelf te zwak zijn om hier iets aan te doen en daarom maar gaan afreageren op mensen die hier wel in toe in staat zijn.

Heb ik nooit gezegd maar goed.
Ik heb voornamelijk het gevoel dat jij onzeker bent. Zelf verander ik wel zeker wat aan mijn lichaam. Maar haren niet lol

Ga je nog antwoord geven op mijn vragen?

PS het stukje "te zwak om hier iets aan te doen" suggereert toch echt dat jij het wel beter weet. Nogmaals, vertel dit aub.

als je hier weer niet inhoudelijk op ingaat wens ik je een fijne avond

Terug
Naar boven