XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #155.301
  • #155.302
Ik heb voornamelijk het gevoel dat jij onzeker bent. Zelf verander ik wel zeker wat aan mijn lichaam. Maar haren niet lol

Ga je nog antwoord geven op mijn vragen?

PS het stukje "te zwak om hier iets aan te doen" suggereert toch echt dat jij het wel beter weet. Nogmaals, vertel dit aub.

als je hier weer niet inhoudelijk op ingaat wens ik je een fijne avond
Ahja, dat maakt je argument ineens veel krachtiger. Als het om je lichaam gaat dan is het wel oké, maar als het om haren gaat ben je ineens onzeker. Ik vat hem nu.

Ik baseer dat op basis van talloze gesprekken die ik met mannen heb gehad m.b.t. hun balding. En volgens mij is een haartransplantatie één van de meest voorkomende ingegrepen onder mannen.

• #155.303
Wat zou eigenlijk de manier zijn om deze onzekerheid tegen te gaan? Als je bedenkt dat zelf de meest rijke personen/best uitziende modellen hier zich druk over maken. Ik ben serieus benieuwd wat dan 't ultieme tegengif hiervoor is.

• #155.305
Celebrity-hair-transplants.jpg

• #155.306
Celebrity-hair-transplants.jpg

Lol zelf Jordan Peterson, een klinisch psycholoog. Die waarschijnlijk letterlijk mensen behandeld met DBB.

Wellicht komt het omdat ze geen account hier hebben, anders waren we ze zelfverzekerd genoeg om het gewoon te laten gaan lol.

• #155.307
  • #155.308
Ahja, dat maakt je argument ineens veel krachtiger. Als het om je lichaam gaat dan is het wel oké, maar als het om haren gaat ben je ineens onzeker. Ik vat hem nu.

Ik baseer dat op basis van talloze gesprekken die ik met mannen heb gehad m.b.t. hun balding. En volgens mij is een haartransplantatie één van de meest voorkomende ingegrepen onder mannen.
Nee hoor, ik wil gewoon sterk worden omdat ik stomme dingen tillen leuk vind :-) Ik heb nergens gezegd dat het je persé onzeker maakt, alleen dat ik het zelf niet zou doen en kaalheid niet erg vind. quote dat maar als je het vind. Het ging mij puur om de chagrijnige passagiers die niet mee willen werken omdat ze auwie hebben aan hun bloedende kop. Helaas heb je nog steeds mijn vragen niet beantwoord en begin je weer over wat anders. Top dit!
Wat zou eigenlijk de manier zijn om deze onzekerheid tegen te gaan? Als je bedenkt dat zelf de meest rijke personen/best uitziende modellen hier zich druk over maken. Ik ben serieus benieuwd wat dan 't ultieme tegengif hiervoor is.
Arm zijn!

• #155.309
Schwarzeneggertje
before
IMG20231204163251.jpg

after
IMG_20231021_124025.jpg

Laatst bewerkt:
  • #155.310
Nee hoor, ik wil gewoon sterk worden omdat ik stomme dingen tillen leuk vind :-) Ik heb nergens gezegd dat het je persé onzeker maakt, alleen dat ik het zelf niet zou doen en kaalheid niet erg vind. quote dat maar als je het vind. Het ging mij puur om de chagrijnige passagiers die niet mee willen werken omdat ze auwie hebben aan hun bloedende kop. Helaas heb je nog steeds mijn vragen niet beantwoord en begin je weer over wat anders. Top dit!

Arm zijn!
Is dat omdat je jezelf anders te zwak vindt? Waarom kun je geen genoegen nemen met de kracht waar je geboren mee bent. Waarom die drang om dit te veranderen? Waarom zo onzeker zijn? Dit is letterlijk dezelfde mongolische gedachtegang die jij hebt over mensen die zichzelf willen verbeteren/veranderen op andere vlakken in hun leven.

Je gaf toch aan dat jij het er niet voor over zou hebben? Dan maak je hen toch belachelijk om die reden.

Welke vragen?

• #155.311
Is dat omdat je jezelf anders te zwak vindt? Waarom kun je geen genoegen nemen met de kracht waar je geboren mee bent. Waarom die drang om dit te veranderen? Waarom zo onzeker zijn? Dit is letterlijk dezelfde mongolische gedachtegang die jij hebt over mensen die zichzelf willen verbeteren/veranderen op andere vlakken in hun leven.

Je gaf toch aan dat jij het er niet voor over zou hebben? Dan maak je hen toch belachelijk om die reden.

Welke vragen?
Omdat ik het leuk vind zware domme dingen te tillen, niet omdat ik mijzelf te zwak vind. Omdat het een hobby is!

Ik maak hen er niet belachelijk om. Ik zeg alleen dat ik het zelf niet zou doen.

de vraag:

Vrienden van mij vallen namelijk op alles wat uit azië komt, ik vind de dames die daar vandaan komen dus weer niet aantrekkelijk. Zit ik dan fout omdat ik de man ben die ze lelijk vind? Help mij dit te begrijpen

• #155.313
Omdat ik het leuk vind zware domme dingen te tillen, niet omdat ik mijzelf te zwak vind. Omdat het een hobby is!

Ik maak hen er niet belachelijk om. Ik zeg alleen dat ik het zelf niet zou doen.

de vraag:

Vrienden van mij vallen namelijk op alles wat uit azië komt, ik vind de dames die daar vandaan komen dus weer niet aantrekkelijk. Zit ik dan fout omdat ik de man ben die ze lelijk vind? Help mij dit te begrijpen
Ja precies, dit blijft een welles nietes gevalletje. Zo kunnen we nog wel eindeloos door blijven gaan.

Ik begrijp werkelijk niet wat dat met de context te maken heeft, maar ik ben altijd van mening geweest dat bijna iedereen een bepaald soort type heeft. Dit hoeft niet per se afhankelijk te zijn van alleen je uiterlijk. Je kunt iemand er goed uit zien vinden, maar niet ertoe aangetrokken voelen.

• #155.319
Los van mijn mening en of autisme, zien 99% van de mannen er beter uit met een goede haarlijn. Natuurlijk heb je hier en daar wat uitschieters, maar de meeste van ons kunnen hier niet mee wegkomen. En als je geeft om vrouwen weet ik bijna zeker dat dit in zekere zin er wel voor zorgt dat je minder goede resultaten gaat bereiken.

En kom niet aan met die onzin dat je daar ook niet om geeft. Letterlijke elke man hier heeft behoefte aan een vrouw. Behalve als je een incel bent.

Terug
Naar boven