Gast 166060
Huge Freak
- Waardering
- 8.689
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hij staat ook in een strafhoekje.
Beter toch, ziet er ook een beetje belachelijk uit op die leeftijd.Moeten besluiten definitief te stoppen met hip hop dansen bij de senior crew van ons door aanhoudende blessures.![]()
Nee manBeter toch, ziet er ook een beetje belachelijk uit op die leeftijd.
Je woont ergens in het westen van Nederland?Wéér iemand neergestoken vandaag in de buurt waar ik woon,vier ambulances, veel politie en een trauma helikopter erbij 😇
En gisteren was mijn buurman serieus bedreigd met een groot mes, hij is er wel goed vanaf gekomen gelukkig.
In Gelderland (Apeldoorn)
Even Apeldoorn bellen.
Prima 😋
Politie museum in Apeldoorn ben ik vroeger wel eens geweest. Komt wel heel dichtbij zo. En camping de Bosgraaf jarenlang gekampeerd
Politie is tegenwoordig erg druk met verwarde mensen, en komen alleen als het al te laat is 🥴Politie museum in Apeldoorn ben ik vroeger wel eens geweest. Komt wel heel dichtbij zo. En camping de Bosgraaf jarenlang gekampeerd
Zag je laatst nog opscheppen over hoeveel geld je mee krijgt, valt het toch tegen?
Beetje leuke oprot premie of valt het tegen?
Iets meer tekst en uitleg mag wel?
LyondellBasell? Tronox?
Gaat je neat dan omlaag ?