Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #155.341
Mooi dat je ondernemer bent. Maar als je inderdaad maar een uurtje bezig bent dan zou je een beetje goodwill kunnen kweken of iets later te beginnen.

Tenzij je voor de gemeente werkt 😋
Nu al 2 weken beginnen ze tussen 7 en 8. Uurtje boren en hakken en dan stoppen ze voor de rest van de dag. Fucked up. Helemaal klaar mee. Misschien maar eens wat sloten dichtkitten :D

• #155.342
Mooi dat je ondernemer bent. Maar als je inderdaad maar een uurtje bezig bent dan zou je een beetje goodwill kunnen kweken of iets later te beginnen.

Tenzij je voor de gemeente werkt 😋
Vaak hebben die meer adressen als ze maar 1 uurtje op 1 plek werken. Zo niet, dan zou ik dat werk ook wel willen doen dagelijks uurtje en dan rondkomem 👀

Ik ben ook een ondernemer en begin vrijwel nooit voor 11.

:trollface:
En jij plakt die uurtjes er savonds aan en als je thuis komt vlam je door de straat om
2 uur snachts en word ik weer wakker die er om 5 uit moet 🤷‍♂️

• #155.343
Snap ook niet waarom mensen niet gewoon om 8 uur beginnen, hier kon dat bij bijna elk bedrijf wel. Ik schaamde me dood toen we hier 1x een partij hadden die er op een zaterdag om kwart voor 7 al was om onze betonnen schoorsteen te slopen met een kango.
Omdat het wel lekker is als je voor de files uit kan rijden?

Wel als je moet hakken en boren. Vooral in een flat of rijtjeswoning. Dat doe je doorgaans vanaf een uurtje of 8.

Vroeger deden wij dat wel altijd, tenzij iemand begon te zeiken over het geluid. Dan begon het om 0700
Ja oké. Zes weken is dan ook wel heel lang

• #155.344
En jij plakt die uurtjes er savonds aan en als je thuis komt vlam je door de straat om
2 uur snachts en word ik weer wakker die er om 5 uit moet 🤷‍♂️
Huh? Nee, wat zit je nou te lullen joh :roflol:

Alsof iemand in een restaurant naar de keuken komt, of we ff wat zachter willen koken. En ik rij gewoon normaal m'n straat in. Ik hou en maak niemand wakker. Veroorzaak hier geen geluidsoverlast.

• Pinokkio
Waarderingen: AK
  • #155.346
De Hema Colombia koffiebonen zijn niet meer te krijgen. Zowel in de winkel niet als online niet….:mad:
Wellicht nu wel weer? Krijg nét deze mail binnen, vaak doen ze dan wel een restock vooraf.

Screenshot 2025-03-13 at 09.03.18.png

• #155.347
Ik ben oprecht benieuwd naar je analyse.
Post van een tijdje terug, maar toch.

Ipv direct tot de kern te komen wordt er een imo een soort van social talk gestart met een totale vreemde. De gesprekken zijn langdradig tussendoor wordt bevestiging gegeven dat men elkaar begrijpt. Ik ben dat gewoon niet gewend, ik zeg niet dat ik het kan of wil overnemen, maar ik zie wel in dat het op zijn tijd nuttig kan zijn. Als dit er namelijk voor zorgt dat het optimale resultaat behaald, waarom niet?

• #155.348
Wellicht nu wel weer? Krijg nét deze mail binnen, vaak doen ze dan wel een restock vooraf.

Screenshot 2025-03-13 at 09.03.18.png
Nee helaas was een zakje van 400 gram met zilverkleurig papier. Inmiddels al een proefpakket besteld bij “Pure Africa” want ik heb daar eerder goede koffie van op, maar weet niet meer welke het was. Dank voor de heads up!

• #155.349
Huh? Nee, wat zit je nou te lullen joh :roflol:

Alsof iemand in een restaurant naar de keuken komt, of we ff wat zachter willen koken. En ik rij gewoon normaal m'n straat in. Ik hou en maak niemand wakker. Veroorzaak hier geen geluidsoverlast.
Enkel rookoverlast door BBQ'en op je terras. god***domme je buren zo lekker maken met die geur. Ik zou je deur inrammen en alles komen opeten.

• #155.350
Nu al 2 weken beginnen ze tussen 7 en 8. Uurtje boren en hakken en dan stoppen ze voor de rest van de dag. Fucked up. Helemaal klaar mee. Misschien maar eens wat sloten dichtkitten :D
Seconden lijm werkt beter. Is harder als het droog is.
amateurs , je breekt gewoon een koploze spijker af in het slot , zowel kit als seconden lijm komen los bij verhitting :P Hoe weet ik dat ? heb zulke dingen wel meer als eens gedaan :P

• #155.351
amateurs , je breekt gewoon een koploze spijker af in het slot , zowel kit als seconden lijm komen los bij verhitting :P Hoe weet ik dat ? heb zulke dingen wel meer als eens gedaan :P
Ik wil collega's kun kast sloten wel eens dicht lijmen met goeie goeie loctite. Dat komt echt niet los hoor. Moeten ze snacht's maar stil wezen met die meuk.

• #155.352
Ik wil collega's kun kast sloten wel eens dicht lijmen met goeie goeie loctite. Dat komt echt niet los hoor. Moeten ze snacht's maar stil wezen met die meuk.
ik heb wel eens een gereedschap kist met kozijn lijm tegen een plafond gelijmd

• #155.353
Siliconenvet in een tube handcrème doen is ook leuk.

• #155.356
of een schroevendraaier blind grijpen en gewoon een halve worst aan souda flex aan je klauwen .

met een universeel stut en een grote houten plaat iemand in zijn bed opsluiten snachts.
Ik smeet ook wel eens stofzuigers bij lui in bed die aan stonden.
De partypoppers deden het ook goed die extra grote.

Ben echt een gigantische ter***lijer als ik hier zo op terug kijk eigenlijk.

• #155.357
met een universeel stut en een grote houten plaat iemand in zijn bed opsluiten snachts.
Ik smeet ook wel eens stofzuigers bij lui in bed die aan stonden.
De partypoppers deden het ook goed die extra grote.

Ben echt een gigantische ter***lijer als ik hier zo op terug kijk eigenlijk.
in ieder geval niet saai

• #155.359
Gaat over en weer. Was zelfs zo erg dat ik een baltik oorlog had van een maand met mijn sergeant. Heb wel eens met de tranen op de wangen in de gang gelegen hoe hard ik in de zak was gemept. En de dag er op hij weer. Of lag er rotte vis in zijn bed.
Ik heb weleens vast gespijkerd aan een plaat multiplex gehangen . 5 minuten voor de bouwvak borrel werd ik door twee collega's opgepakt en tegen een plaat multiplex vast geschoten met mijn werk kleding .Hele avond gehangen ( ze zijn wel regelmatig bier komen brengen )

• #155.360
Ik heb weleens vast gespijkerd aan een plaat multiplex gehangen . 5 minuten voor de bouwvak borrel werd ik door twee collega's opgepakt en tegen een plaat multiplex vast geschoten met mijn werk kleding .Hele avond gehangen ( ze zijn wel regelmatig bier komen brengen )
Als een korporaal sergeant word bij ons aan boord word hij aan een brancard geknupt. Vervolgens in het korporaals verblijf als bier afvoer gebruikt. Als hij nog net bij zinnen is pakken we hem op en zetten we hem in het goudenbal(verblijf voor sergeant t/m adjudant) in de hoek met nieuwe strepen. Heel leuk tenzij je het zelf bent. Minimaal 4 keer over je huig. Hangt ook vanaf de start een emmer om je nek.

Terug
Naar boven