Is dat opscheppen? Het is wat het is en met nog 20 dienstjaren te gaan is iets meer dan 2 jaarsalarissen meekrijgen tijdelijk leuk, maar het dekt lang niet alles.Zag je laatst nog opscheppen over hoeveel geld je mee krijgt, valt het toch tegen?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is dat opscheppen? Het is wat het is en met nog 20 dienstjaren te gaan is iets meer dan 2 jaarsalarissen meekrijgen tijdelijk leuk, maar het dekt lang niet alles.Zag je laatst nog opscheppen over hoeveel geld je mee krijgt, valt het toch tegen?
Moet weg tenzij iemand anders mijn of zijn ontslagpremie (welke het laagste is) wil en vrijwillig weggaat?Moet je weg? Of zak met geld mee? Nieuwe uitdaging? Wil je wel weg?
Moet weg tenzij iemand anders mijn of zijn ontslagpremie (welke het laagste is) wil en vrijwillig weggaat?
Wil ik weg? Dat is het lastigste aan dit verhaal, dat weet ik niet.
belastingdienst leest mee 😆Is dat opscheppen? Het is wat het is en met nog 20 dienstjaren te gaan is iets meer dan 2 jaarsalarissen meekrijgen tijdelijk leuk, maar het dekt lang niet alles.
In principe is dit erg leuk als je snel een nieuwe baan hebt tegen betere voorwaarden.Is dat opscheppen? Het is wat het is en met nog 20 dienstjaren te gaan is iets meer dan 2 jaarsalarissen meekrijgen tijdelijk leuk, maar het dekt lang niet alles.
Al weet ik niet of vastgeroest het probleem was, regeling ivm kinderen was prima.Gewoon positief bekijken. Je was ook wel een beetje vastgeroest in je huidige baan. Hopelijk geeft deze aankomende nieuwe baan je wat nieuwe energie.
🙂
Prima.Al weet ik niet of vastgeroest het probleem was, regeling ivm kinderen was prima.
Als jij het zegt.
Daar heb je ook wel gelijk in, als ik weg moet heb ik daar wel vrede mee en zal ik ook wel naar een andere type baan gaan zoeken, maar durf ik die stap ook te maken als iemand zich aandient om voor mij in de plaats te vertrekken?Gewoon positief bekijken. Je was ook wel een beetje vastgeroest in je huidige baan. Hopelijk geeft deze aankomende nieuwe baan je wat nieuwe energie.
🙂
Beter voorwaarden? 0,1%In principe is dit erg leuk als je snel een nieuwe baan hebt tegen betere voorwaarden.
Hoe groot acht je die kans ?

Er was/is niet echt een regeling, maar ik werk parttime en kan mijn parttime dagen grotendeels gewoon naar vrije keus verdelen.Al weet ik niet of vastgeroest het probleem was, regeling ivm kinderen was prima.
Vaak ben je te bang.Daar heb je ook wel gelijk in, als ik weg moet heb ik daar wel vrede mee en zal ik ook wel naar een andere type baan gaan zoeken, maar durf ik die stap ook te maken als iemand zich aandient om voor mij in de plaats te vertrekken?
Vacatures? Ik heb recht op 28 maanden WW.Vaak ben je te bang.
Ik zou zeggen kijk eens rond naar welke vacatures er beschikbaar zijn. Zit daar überhaupt iets leuks bij?

Eindelijk tijd om aan je 'killer body' te werken!

Zit zelfs in het DBB mod team

Alsof die het niet weten.
Ajoh, binnenkort zijn al onze banen overgenomen als ik zie hoe snel die progressie gaat.
kijk: https://youtu.be/I44_zbEwz_w