MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #155.381
Zag je laatst nog opscheppen over hoeveel geld je mee krijgt, valt het toch tegen?
Is dat opscheppen? Het is wat het is en met nog 20 dienstjaren te gaan is iets meer dan 2 jaarsalarissen meekrijgen tijdelijk leuk, maar het dekt lang niet alles.

• #155.383
Moet weg tenzij iemand anders mijn of zijn ontslagpremie (welke het laagste is) wil en vrijwillig weggaat?

Wil ik weg? Dat is het lastigste aan dit verhaal, dat weet ik niet.

Gewoon positief bekijken. Je was ook wel een beetje vastgeroest in je huidige baan. Hopelijk geeft deze aankomende nieuwe baan je wat nieuwe energie.

🙂

• #155.384
Ik zou een carrière als PT beginnen

• #155.386
Is dat opscheppen? Het is wat het is en met nog 20 dienstjaren te gaan is iets meer dan 2 jaarsalarissen meekrijgen tijdelijk leuk, maar het dekt lang niet alles.
In principe is dit erg leuk als je snel een nieuwe baan hebt tegen betere voorwaarden.
Hoe groot acht je die kans ?

• #155.387
  • #155.391
Gewoon positief bekijken. Je was ook wel een beetje vastgeroest in je huidige baan. Hopelijk geeft deze aankomende nieuwe baan je wat nieuwe energie.

🙂
Daar heb je ook wel gelijk in, als ik weg moet heb ik daar wel vrede mee en zal ik ook wel naar een andere type baan gaan zoeken, maar durf ik die stap ook te maken als iemand zich aandient om voor mij in de plaats te vertrekken?

• #155.394
Daar heb je ook wel gelijk in, als ik weg moet heb ik daar wel vrede mee en zal ik ook wel naar een andere type baan gaan zoeken, maar durf ik die stap ook te maken als iemand zich aandient om voor mij in de plaats te vertrekken?
Vaak ben je te bang.

Ik zou zeggen kijk eens rond naar welke vacatures er beschikbaar zijn. Zit daar überhaupt iets leuks bij?

Terug
Naar boven