Ajoh, binnenkort zijn al onze banen overgenomen als ik zie hoe snel die progressie gaat.
kijk: https://youtu.be/I44_zbEwz_w
Creepy
Magazijn werk bijvoorbeeld of restaurant
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ajoh, binnenkort zijn al onze banen overgenomen als ik zie hoe snel die progressie gaat.
kijk: https://youtu.be/I44_zbEwz_w
Magazijn werk bijvoorbeeld of restaurant
Dit is nog maar t begin. Over 5-10 jaar + betere AI is t over voor de meeste van ons.
Zelfs op de kermis zal deze show falen. Ik vermoed dat de AI die ons zal helpen hetzij bedreigen, er minder antropomorf uit zal zien.
AI heeft nog steeds het denkvermogen van een muis. We moeten het ook niet meteen aansluiten op een vernietigingsmachine als het iets slimmer wordt.Dit is nog maar t begin. Over 5-10 jaar + betere AI is t over voor de meeste van ons.
Geintje toch joh werkloze.
Prima
Er is letterlijk aangetoond dat er AI-modellen zijn die zichzelf vermenigvuldigen naar andere servers in de hoop dat ze daardoor minder snel worden uitgeschakeld. En ook dat een paar express verkeerde antwoorden gaven op vragen om mensen te misleiden.AI heeft nog steeds het denkvermogen van een muis. We moeten het ook niet meteen aansluiten op een vernietigingsmachine als het iets slimmer wordt.
Ik ben overigens erg teleurgesteld in de werking van elektronica in het algemeen. Ruim 60 jaar geleden stond mijn vader de halve avond op het dak om de televisie antenne te fixen, tegenwoordig klooien we nog net zo hard met slechte wifi en Ziggo. En daarnet op mijn werk was ik weer eens niet geautoriseerd om de taken te doen waar ik voor geautoriseerd ben.
Doorgaans permanent, wordt per geval bekeken.
Ik kan al sinds de jaren 1970 programmeren en heb software geschreven voor image analysis (toen dat nog in de kinderschoenen stond) en geavanceerde statistische testen.Er is letterlijk aangetoond dat er AI-modellen zijn die zichzelf vermenigvuldigen naar andere servers in de hoop dat ze daardoor minder snel worden uitgeschakeld. En ook dat een paar express verkeerde antwoorden gaven op vragen om mensen te misleiden.
Jij kan net een pc aanzetten.
heb jij in het verleden ook in Afrika gewerkt?Ik kan al sinds de jaren 1970 programmeren en heb software geschreven voor image analysis (toen dat nog in de kinderschoenen stond) en geavanceerde statistische testen.
Voor dat werk heb ik die image analysis software ontwikkeld, om schutkleur bij vlinders te kunnen quantificeren in een poging om (als eerste!) de theorie van natuurlijke selectie te bewijzen.
En ik was vroeger multimiljonair, had 7 verschillende sportauto's en neukte elke week een ander model. En nu zit ik opgescheept met jullie. De wonderen zijn de wereld nog niet uit.Ik kan al sinds de jaren 1970 programmeren en heb software geschreven voor image analysis (toen dat nog in de kinderschoenen stond) en geavanceerde statistische testen.
Jij had toch ook het internet uitgevonden?Ik kan al sinds de jaren 1970 programmeren en heb software geschreven voor image analysis (toen dat nog in de kinderschoenen stond) en geavanceerde statistische testen.
Skynet!
Mijn favoriete wetenschappelijke publicatie is ook op dit forum te lezen.En ik was vroeger multimiljonair, had 7 verschillende sportauto's en neukte elke week een ander model. En nu zit ik opgescheept met jullie. De wonderen zijn de wereld nog niet uit.
Geel zand heeft hij ook uitgevonden
Wel nieuwe soorten gevonden op de door mij voorspelde plekken.
BedanktHoe komen die Seniele mong*len eigenlijk bij dit forum terecht? Zijn de mods zo wanhopig voor leden dat ze dit forum nu ook gaan promoten bij bejaardentehuizen?
ik heb altijd het idee dat hij net zoiets ondergaat als die gozer in shutter Island.Hoe komen die Seniele mong*len eigenlijk bij dit forum terecht? Zijn de mods zo wanhopig voor leden dat ze dit forum nu ook gaan promoten bij bejaardentehuizen?