Laxeermiddel
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 2.202
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 100kg
- Vetpercentage
- 10%
Hij bedoelt dat jij situaties zo een beetje even goed leest als Stevie Wonder noten kan lezen.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hij bedoelt dat jij situaties zo een beetje even goed leest als Stevie Wonder noten kan lezen.
Zelfde vraag als waarom sommige mensen wel slim zijn, buff zijn, snel zijn of whatever, als het niet in je genen zit ga je er weinig van bakken. Kan op veel vlakken fout gaan in een mensenleven hé, meerderheid van de wereld is ondervoed of woont in een omgeving met veel vervuiling en vergiftiging, misschien is het denkvermogen er wel voor maar zijn ze geboren zonder armen, misschien zijn ze homoseksueel, hebben ze geen geld om de creativiteit te uitten, gaan ze dood door leukemie, enz.Naja als het zo makkelijk was zoals jij beschrijft, waarom is niet iedereen in staat om op hetzelfde niveau te schilderen/tekenen als de mensen die wel echt voor die shit zijn gemaakt. Volgens mij heeft creativiteit ook iets te maken met de linker of rechterdeel van je hersenen. Sommige mensen hebben de één meer geactiveerd dan de ander. Vandaar dat ze in bepaalde dingen ook veel beter zijn dan andere mensen, die dat minder hebben. Er zijn letterlijk onderzoeken gedaan die daarop wijzen.
Dat ze niks doen met die gave, omdat ze er op een of andere wijze geen gebruik van kunnen/of willen maken is iets anders. Ik had het over 't feit dat creativiteit iets is wat je niet kunt aanleren. Dit is gewoon iets waar je geboren mee bent. Je kunt een AI niet uitleggen/aanleren om creatief te zijn. Dat is net alsof je een blinde probeert uit te leggen wat een kleur is/of hoe dit eruit ziet.Zelfde vraag als waarom sommige mensen wel slim zijn, buff zijn, snel zijn of whatever, als het niet in je genen zit ga je er weinig van bakken. Kan op veel vlakken fout gaan in een mensenleven hé, meerderheid van de wereld is ondervoed of woont in een omgeving met veel vervuiling en vergiftiging, misschien is het denkvermogen er wel voor maar zijn ze geboren zonder armen, misschien zijn ze homoseksueel, hebben ze geen geld om de creativiteit te uitten, gaan ze dood door leukemie, enz.
Dat ze niks doen met die gave, omdat ze er op een of andere wijze geen gebruik van kunnen/of willen maken is iets anders. Ik had het over 't feit dat creativiteit iets is wat je niet kunt aanleren. Dit is gewoon iets waar je geboren mee bent. Je kunt een AI niet uitleggen/aanleren om creatief te zijn. Dat is net alsof je een blinde probeert uit te leggen wat een kleur is/of hoe dit eruit ziet.
Ook niet heel creatief hè
Heb je nog meer slimme ideeën?ik heb altijd het idee dat hij net zoiets ondergaat als die gozer in shutter Island.
Toen intelligentie werd uitgedeeld stond jij niet te dringen, lees die onzin nog eens na man.Naja als het zo makkelijk was zoals jij beschrijft, waarom is niet iedereen in staat om op hetzelfde niveau te schilderen/tekenen als de mensen die wel echt voor die shit zijn gemaakt. Volgens mij heeft creativiteit ook iets te maken met de linker of rechterdeel van je hersenen. Sommige mensen hebben de één meer geactiveerd dan de ander. Vandaar dat ze in bepaalde dingen ook veel beter zijn dan andere mensen, die dat minder hebben. Er zijn letterlijk onderzoeken gedaan die daarop wijzen.
Zou niet te vroeg juichen, schaken, het meest creatieve spel dat ik kan bedenken, bleek ook gewoon een geheugenspel te zijn, wie had dat ooit kunnen vermoeden. Kasparov in ieder geval niet.
Ik ken geen Stevie Wonder nietHij bedoelt dat jij situaties zo een beetje even goed leest als Stevie Wonder noten kan lezen.
Je moet niet bij aankomen met moeilijke woorden. Ik snap dat gewoon niet. IntrospectieGoed van je @Seth_Fit ik zie dat je om verduidelijking vraagt. Maar misschien is het nu even tijd voor introspectie.
?Beetje dit niveau: https://www.msn.com/nl-nl/geldzaken...S&cvid=79706ff6a6b54c3a8ae810968640056b&ei=28Hoe komen die Seniele mong*len eigenlijk bij dit forum terecht? Zijn de mods zo wanhopig voor leden dat ze dit forum nu ook gaan promoten bij bejaardentehuizen?
Google heeft het antwoord op beide stukken 🫶Ik ken geen Stevie Wonder niet
Je moet niet bij aankomen met moeilijke woorden. Ik snap dat gewoon niet. Introspectie?
Vergeleken met jou is iedereen een kasplantje. Als we maar eens 0.001% van jouw superioriteit voor één dag konden hebben. Dan zou de wereld er een stuk beter uitzien.Heb je nog meer slimme ideeën?
Toen intelligentie werd uitgedeeld stond jij niet te dringen, lees die onzin nog eens na man.
Maak je niet zo druk joh, straks krijg je het nog aan je hart.
wil echt graag nog verduidelijkingGoed van je @Seth_Fit ik zie dat je om verduidelijking vraagt. Maar misschien is het nu even tijd voor introspectie.
Wat zijn de uitdagingen om robots en hun armen te laten bewegen naar niet vast te programmeren posities zodat deze de plaats van personen in een professionele keukens kunnen overnemen om het gehele proces in zo'n professionele keuken van begin tot eind te automatiseren en hoe groot is de kans dat al deze uitdagingen binnen 40 jaar zijn overwonnen.
Uitdagingen bij het ontwikkelen van robots voor professionele keukens![]()
Ik geloof dat ik de eerste uitdaging al ontdekt heb.
Je gaat maar googllen... je zit immers met je telly in de hand.
ik ken mezelf goed genoeg voor, daar heb ik niemand op internet nodig voor om mij te beoordelen. 😊✌🏽Je gaat maar googllen... je zit immers met je telly in de hand.