AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #155.481
4 jaar geleden heb ik lasrobot werkstuk opgestart en afgerond. Kwam een inmens hoop programeer werk bij kijken.
De robot kon niets wat je er niet ingeprogrammeerd had.

Huidige werkgever heeft een test robot uitgeprobeerd.
Minimaal programeren. Handmatig start en het einde aanraken met de arm en de robot last het af en stuurt het bij.
Technologie gaat zo snel tegenwoordig.
AI is de toekomst en zal in de toekomst vrijwel elke baan kunnen overnemen.
Voedt hem met materiaal dat afwijkt in type, wanddikte, lengte en noem maar oo en dat ding kan uit zich zelf niets.

Zolang er in slachterijen e.d. niet eens alles geautomatiseerd kan worden kan je dat in een professionele keuken helemaal wel vergeten.

• #155.482
Voedt hem met materiaal dat afwijkt in type, wanddikte, lengte en noem maar oo en dat ding kan uit zich zelf niets.

Zolang er in slachterijen e.d. niet eens alles geautomatiseerd kan worden kan je dat in een professionele keuken helemaal wel vergeten.
Kan het niet in een slachterij of is het door het uitknijpen van arbeidsmigranten (nog) niet lonend?

• #155.486
4 jaar geleden heb ik lasrobot werkstuk opgestart en afgerond. Kwam een inmens hoop programeer werk bij kijken.
De robot kon niets wat je er niet ingeprogrammeerd had.

Huidige werkgever heeft een test robot uitgeprobeerd.
Minimaal programeren. Handmatig start en het einde aanraken met de arm en de robot last het af en stuurt het bij.
Technologie gaat zo snel tegenwoordig.
AI is de toekomst en zal in de toekomst vrijwel elke baan kunnen overnemen.
Kunnen ze ook al urenlang op het forum rondhangen?

• #155.487
Ik zal nooit kunnen begrijpen waarom wij als mensen hier zo blij mee zijn.
De enigen hier blij mee zijn, zijn waarschijnlijk de mensen die hier flink geld mee gaan verdienen. Maar anderzijds zou ik het wel grappig vinden om te zien hoe die shit alles en iedereen gaat slopen.

• #155.488
Ga jij ook al dom lopen lullen?

Prima als mensen gewoon overgaard vreten uit een trog naar binnen willen werken kunnen koks morgen vervangen worden door robots.
Als begenadigd programmeur had ik 40 jaar geleden al software geschreven waarmee dat op te lossen is. Alles was te analyseren, zelfs de variantie van de variantie.

• #155.490
  • #155.491
Een soort sdc maar dan voor handel in fetish plaatjes/materialen/abonnementen

Denk aan de gedragen schoenen van @AK, gedragen slipjes, voetfoto's, findom en shizzle die wij niet bedenken kunnen/willen
Ik denk nog regelmatig aan die was die je zou sturen 🤷‍♂️

• #155.492
Nou wat denk je zelf.....

Te laat, de robot was sneller dan jij.

Veiliger snijden, preciezer afwegen, minder verspilling, kortere wachttijden tussen de gangen, en representatief ' personeel' die geen fooi hoeft.
Voor dat soort simpele taken zou een robot prima volstaan. Alleen is een keuken runnen meer dan alleen een aardappel schillen en dingen afwegen.

Maar over 50 jaar zal heel veel idd door robots kunnen worden gedaan.

• #155.494
Ga jij ook al dom lopen lullen?

Prima als mensen gewoon overgaard vreten uit een trog naar binnen willen werken kunnen koks morgen vervangen worden door robots.
We hebben tegenwoordig AI ovens in sommige keukens. Die registreren dus wanneer je vlees de juiste gaarheid heeft bijv.

Super handig, maar ik hoor voornamelijk negatieve reacties. Kheb er zelf nog niet mee gewerkt.

• #155.495
Waarom sturen ze nu dan nog mensen de ruimte in?
Om te kijken of ze exploderen in een vacuüm, zoals in de slechte film met A'nold. Trouwens, als je goed kan nadenken zoals een niet nader te noemen persoon die ik ken, kan je inzien dat dat niet zal gebeuren.

1742492105004.png

• #155.498
Als je AI vraagt om brood te maken voor Ronn:
1741859162000-1742023652477.jpg

• #155.499
We hebben tegenwoordig AI ovens in sommige keukens. Die registreren dus wanneer je vlees de juiste gaarheid heeft bijv.

Super handig, maar ik hoor voornamelijk negatieve reacties. Kheb er zelf nog niet mee gewerkt.
Kan allemaal, maar een gerecht op een bord presenteren is onnoemelijk veel complexer. Daarmee zeg ik niet dat we niet prima aan onze voedingsstoffen kunnen komen uit volledig geautomatiseerde lijnen van boer tot mond.

Terug
Naar boven