anytesters
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 1.760
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 85kg
- Vetpercentage
- 10%
Jij hebt een bril nodig?Bij de mountainbikeroute las ik vanochtend: bereiden op eigen risico.
![]()
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jij hebt een bril nodig?Bij de mountainbikeroute las ik vanochtend: bereiden op eigen risico.
![]()
Nee, je gaat er hooguit van aan de diarree
Wat voor talen spreek je dan, behalve poep.
Het zal je wellichtopgevallen zijn dat ik behoorlijk goed Latijn spreek, mijn Grieks is echter nooit echt vloeiend geweest. Verder een aantal Europese talen, een groter aantal kan ik lezen. Daarnaast Afrikaans en Bemba ("zikomo, zikomo").
Jup.Kan allemaal, maar een gerecht op een bord presenteren is onnoemelijk veel complexer. Daarmee zeg ik niet dat we niet prima aan onze voedingsstoffen kunnen komen uit volledig geautomatiseerde lijnen van boer tot mond.
Wat was/is het toch een beroerde acteur.
Wat is “creatief zijn” is dat iets anders dan een bestaand iets in meer of mindere mate aanpassen?
Dat maakt het juist grappig pipo. Die memes die daaruit zijn gekomen zijn ongekend.
Dat is de vraag.Wat is “creatief zijn” is dat iets anders dan een bestaand iets in meer of mindere mate aanpassen?
Ik had het erover dat de druk tot innovatie lager is door het aanbod van goedkope arbeid. Dit geldt bij uitstek voor een bedrijfstak als slachterijen.Ga jij ook al dom lopen lullen?
Prima als mensen gewoon overgaard vreten uit een trog naar binnen willen werken kunnen koks morgen vervangen worden door robots.
AI zou zoiets kunnen maken.Het is sowieso een relatief begrip en het is ook toepasbaar op meerdere vlakken etc. Maar om op een bepaald niveau creatief te zijn is andere koek. Je kun hier en daar jezelf wellicht een beetje verbeteren, maar je gaat nooit de mate van creativiteit bereiken als jouw aanleg dit niet toelaat.
Zag toevallig deze shit net op Dumpert. https://www.dumpert.nl/?selectedId=100118226_cba1acf2
De meesten van ons gaan nooit die mate van creativiteit bereiken op dat gebied bijvoorbeeld. Hoe hard je ook oefent. Sommigen mensen hebben hier gewoon betere genen voor denk ik.
Waarom is dit dan een voorbeeld van hoge mate van creativiteit?Het is sowieso een relatief begrip en het is ook toepasbaar op meerdere vlakken etc. Maar om op een bepaald niveau creatief te zijn is andere koek. Je kun hier en daar jezelf wellicht een beetje verbeteren, maar je gaat nooit de mate van creativiteit bereiken als jouw aanleg dit niet toelaat.
Zag toevallig deze shit net op Dumpert. https://www.dumpert.nl/?selectedId=100118226_cba1acf2
De meesten van ons gaan nooit die mate van creativiteit bereiken op dat gebied bijvoorbeeld. Hoe hard je ook oefent. Sommigen mensen hebben hier gewoon betere genen voor denk ik.
Zo ver ik weet niet. De AI van nu heeft alsnog bepaalde instructies nodig. Maar goed, in die zin is het natuurlijk wel enigszins creatief, omdat het op basis van al die data iets modelleert waar jij wellicht nooit over na hebt gedacht. Dus ja, als je het zo bekijkt.AI zou zoiets kunnen maken.
Maar de vraag is idd, kan AI zoiets verzinnen? Is creativiteit programmeerbaar?
Wat is normaal? Wat is het nut van het leven? Waarom rechts en niet links. Waarom doen we wat we doen etc. Zo kunnen we nog wel even blijven doorgaan. Daarom zei ik ook ''relatief''.Waarom is dit dan een voorbeeld van hoge mate van creativiteit?
Ik vind dit ook altijd indrukwekkende shit:Het is sowieso een relatief begrip en het is ook toepasbaar op meerdere vlakken etc. Maar om op een bepaald niveau creatief te zijn is andere koek. Je kun hier en daar jezelf wellicht een beetje verbeteren, maar je gaat nooit de mate van creativiteit bereiken als jouw aanleg dit niet toelaat.
Ik vind dit ook altijd indrukwekkende shit:
kijk: https://youtu.be/WvI-DgFwuPM?si=8p2SY6PryzjXahKj
kijk: https://youtu.be/GbsF1soqMxI?si=wCNVD5rQxboLclDa
Toch is hetgeen ik zag niets anders dan een bestaand iets in meer of mindere mate aanpassen.Wat is normaal? Wat is het nut van het leven? Waarom rechts en niet links. Waarom doen we wat we doen etc. Zo kunnen we nog wel even blijven doorgaan. Daarom zei ik ook ''relatief''.
Maar goed, ik denk dat de meeste mensen het wel eens zijn met 't feit dat als je zoiets kan bedenken/maken je wel een hogere mate van creativiteit moet hebben. Waarschijnlijk omdat dit iets is wat we allemaal goed uit vinden zien en het waarschijnlijk niet vaak voorkomt/gebruikelijk is. Weet ik het.
Waar doel je nu precies op? Dat mensen altijd bepaalde voorbeelden moeten hebben om ''creatief'' te zijn?Toch is hetgeen ik zag niets anders dan een bestaand iets in meer of mindere mate aanpassen.
Relatief bestaat alleen maar als er ook iets is dat absoluut is.Wat is normaal? Wat is het nut van het leven? Waarom rechts en niet links. Waarom doen we wat we doen etc. Zo kunnen we nog wel even blijven doorgaan. Daarom zei ik ook ''relatief''.
Maar goed, ik denk dat de meeste mensen het wel eens zijn met 't feit dat als je zoiets kan bedenken/maken je wel een hogere mate van creativiteit moet hebben. Waarschijnlijk omdat dit iets is wat we allemaal goed uit vinden zien en het waarschijnlijk niet vaak voorkomt/gebruikelijk is. Weet ik het.