Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #155.521
Waar doel je nu precies op? Dat mensen altijd bepaalde voorbeelden moeten hebben om ''creatief'' te zijn?
Ik bedoel dat de mate van creativiteit van iets erg subjectief is. Jij kan heel hard je best doen om te beweren dat mensen veel creatiever zijn dan AI ooit kan worden maar dat kan je nooit objectief onderbouwen.

• #155.523
Ik bedoel dat de mate van creativiteit van iets erg subjectief is. Jij kan heel hard je best doen om te beweren dat mensen veel creatiever zijn dan AI ooit kan worden maar dat kan je nooit objectief onderbouwen.
Klopt, maar die gedachtegang kun je toepassen op zoveel aspecten in het leven. Is het gewoon niet ''zo'', omdat het sociaal wenselijk/geaccepteerd is. Wie bepaalt überhaupt de maatstaven van al die bs in het leven.

Ik ben van mening dat als de meeste mensen het ergens over eens zijn, het wel erg in de buurt komt van objectiviteit.
@th0maz goed bezig!

Wat is het eigenlijk toch een vreselijke naam. Ben het liever kwijt dan rijk.

• #155.528
Niemand weet überhaupt wat the f**k we hier doen. En waarom. We zitten de rit gewoon uit en maken het het beste van totdat het voorbij is.

• #155.530
Klopt, maar die gedachtegang kun je toepassen op zoveel aspecten in het leven. Is het gewoon niet ''zo'', omdat het sociaal wenselijk/geaccepteerd is. Wie bepaalt überhaupt de maatstaven van al die bs in het leven.

Ik ben van mening dat als de meeste mensen het ergens over eens zijn, het wel erg in de buurt komt van objectiviteit.

Wat is het eigenlijk toch een vreselijke naam. Ben het liever kwijt dan rijk.
Als de meeste mensen het ergens over eens zijn, klopt het gegarandeerd niet.

Niemand weet überhaupt wat the f**k we hier doen. En waarom. We zitten de rit gewoon uit en maken het het beste van totdat het voorbij is.
Het is juist helemaal duidelijk.

• #155.531

kijk: https://youtube.com/shorts/eSMnG6xxRSY?si=fmi4Od01zmRav5At

How Far Are We from AI Singularity_ Progression & Implications.png

Dus over een paar jaar zijn we fucked.
Dystopisch.

• #155.533
Ik denk dat die shit wel enigszins een logische stap is in de evolutie. Als je hier tenminste in gelooft. Maar goed, ik ben geen Bioloog of Professor in alles en nog wat zoals onze opa. Dus die zal hier wel een logische verklaring voor hebben.

• #155.536
Zonder schaalverdeling op de x-as is dit nietszeggend.
Tuurlijk wel. Het illustreert het concept van singulariteit. Het is geen grafiek van meetgegevens.

Er komt een punt waarop AI zo intelligent wordt dat het zichzelf verder gaat ontwikkelen, hetgeen gigantisch veel sneller zal zijn dan hoe wij mensen het doen.

• #155.537
The singularity zal onze ondergang worden.

Daar zijn trouwens ontzettend interessante docu's over.
Dit denk ik ook, inderdaad.

Hoe zo, nu is de mens toch ook niet het enige leven op aarde die dit soort dingen kan.
Wij zien onszelf graag als meest intelligente en ontwikkelde levensvorm op aarde, niet? Zodra er een robot-achtige vorm die ons in facetten als brute kracht en uithoudingsvermogen overtreft die ook nog eens voor zichzelf beslissingen kan maken en waartegen wij niet in een numerieke meerderheid zijn kunnen wij het schudden. Dat is niet te vergelijken met apen, bijvoorbeeld.

• #155.538
Terug
Naar boven