Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dit is dan kennelijk haar manier om.te zeggen "neem me mee uit eten".... en jij trapt erin??Mevrouw is weer gekalmeerd met haar soepje en balletjes thee.
Die was niet te genieten in de auto.![]()
🤪Die japanse thee onzin
Dat is wanneer je je zak boven iemands hoofd hangt, diegene zijn mond open doet, en jij vervoglens je balletjes op en neer laten dippen in zijn of haar mond.
Ja helaas.Dit is dan kennelijk haar manier om.te zeggen "neem me mee uit eten".... en jij trapt erin??🤪
Die dat meestal met mijn roerstaafje.Dat is wanneer je je zak boven iemands hoofd hangt, diegene zijn mond open doet, en jij vervoglens je balletjes op en neer laten dippen in zijn of haar mond.
@Oom Oli's favoriete thee.
Bedoel je van die bloemen die open vouwen met heet water of gewoon een thee-ei?
Tea-baggingDat is wanneer je je zak boven iemands hoofd hangt, diegene zijn mond open doet, en jij vervoglens je balletjes op en neer laten dippen in zijn of haar mond.
@Oom Oli's favoriete thee.
Zolang het geen asperge is
Waar het hart vol van zit stroomt de mond van over.Bedoel je van die bloemen die open vouwen met heet water of gewoon een thee-ei?
Tea-bagging![]()
Zolang het geen asperge is
Owwww boba tea 🤮Waar het hart vol van zit stroomt de mond van over.
Deze vieze brol
![]()
Moest perse een slokje proberen. Ging zowat over mijn huig toen ik zon balletje inslikte. Smerig zoet ook.
stel je eens niet zo aanMoest perse een slokje proberen. Ging zowat over mijn huig toen ik zon balletje inslikte. Smerig zoet ook.
Zeg jij niets, jij hebt ook liever zout dan zoet
😊
Ga jij nou maar weer stokslobberen.
SlurpGa jij nou maar weer stokslobberen.
Dat jij alles slikt houd niet in dat een ander dat ook moet.
Sleutelpunt?
Heb je ervaring met de Cleveland steamer?