MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #155.601
Het heeft m'n dag niet verpest, maar waarom zijn die we websites van de NBBF en NPC in het Nederlands (en ook de magazines) altijd zo amateuristisch en geschreven door iemand die geen Nederlands kan. :roflol:
Screenshot_2025-03-23-22-06-28-358_com.android.chrome.jpg
Wil je, weten, wat mijn, mening is?
Ik vindt, dat het, best, meevald.

Dat is mijn me ning.

Mijn me ning.

Toegevoegd: @bodybuilding.nl heeft het zelfs onmogelijk gemaakt om die uitlijning over te nemen :roflol:

• #155.602
Het heeft m'n dag niet verpest, maar waarom zijn die we websites van de NBBF en NPC in het Nederlands (en ook de magazines) altijd zo amateuristisch en geschreven door iemand die geen Nederlands kan. :roflol:
Screenshot_2025-03-23-22-06-28-358_com.android.chrome.jpg
Lekker boeiend, je weet wat ze bedoelen toch?

• #155.606
Lekker boeiend, je weet wat ze bedoelen toch?
Dat getuigt van weinig professionaliteit en regelgeving is vaak onduidelijk; op het moment dat woorden als 'mits' en 'tenzij' verkeerd om gaat gebruiken, wordt het wel onduidelijk wat er bedoeld wordt. Het is zoeken naar de juiste informatie en er staan vaak tegenstrijdigheden. Ik vind de wedstrijden vaak ook redelijk amateuristisch geregeld t.o.v. bij andere sporten. Bij degene die voor mij zijn routine moest doen werd zelfs per ongeluk het nummer van iemand afgespeeld, maar er was geen tijd om te corrigeren dus moest hij zijn routine maar op andere muziek doen. :roflol:

Binnen de meeste sporten zijn er ook gewoon gecertificeerde opleidingen voor coaches. Binnen de BB-wereld stikt het van de zelfbenoemde social media-coaches en ook de jury op wedstrijden heeft een vrij hoog 'wij van WC Eend'-gehalte.

Ik hoop echt dat er in de toekomst wat gaat veranderen en alles wat professioneler gaat.

Laatst bewerkt:
  • #155.608
Dat getuigt van weinig professionaliteit en regelgeving is vaak onduidelijk; op het moment dat woorden als 'mits' en 'tenzij' verkeerd om gaat gebruiken, wordt het wel onduidelijk wat er bedoeld wordt. Het is zoeken naar de juiste informatie en er staan vaak tegenstrijdigheden. Ik vind de wedstrijden vaak ook redelijk amateuristisch geregeld t.o.v. bij andere sporten. Bij degene die voor mij zijn routine moest doen werd zelfs per ongeluk het nummer van iemand afgespeeld, maar er was tijd om te corrigeren dus moest hij zijn routine maar op andere muziek doen. :roflol:

Binnen de meeste sporten zijn er ook gewoon gecertificeerde opleidingen voor coaches. Binnen de BB-wereld stikt het van de zelfbenoemde social media-coaches en ook de jury op wedstrijden heeft een vrij hoog 'wij van WC Eend'-gehalte.

Ik hoop echt dat er in de toekomst wat gaat veranderen en alles wat professioneler gaat.
En daarnaast is het ook een kleine moeite zo'n tekst door iemand te laten redigeren.

• Like
Waarderingen: BB_
  • #155.610
  • Like
Waarderingen: BB_
  • #155.611
Dat getuigt van weinig professionaliteit en regelgeving is vaak onduidelijk; op het moment dat woorden als 'mits' en 'tenzij' verkeerd om gaat gebruiken, wordt het wel onduidelijk wat er bedoeld wordt. Het is zoeken naar de juiste informatie en er staan vaak tegenstrijdigheden. Ik vind de wedstrijden vaak ook redelijk amateuristisch geregeld t.o.v. bij andere sporten. Bij degene die voor mij zijn routine moest doen werd zelfs per ongeluk het nummer van iemand afgespeeld, maar er was tijd om te corrigeren dus moest hij zijn routine maar op andere muziek doen. :roflol:

Ik zou zeggen, geef het bij ze zelf aan i.p.v. op een forum waar ze het nooit gaan lezen.

• Like
Waarderingen: Xrp
  • #155.612
Als ik over de dinsdag afspraken met mijn vriendin maak en meerdere keren benoem dat ik het over de dinsdag heb Is het natuurlijk mijn fout dat zij maandag bedoeld. En moet ik niet raar opkijken dat ik kwaad word opgebeld van waar of ik blijf omdat ze maandag bedoelde(maqr dit nooit zij). En het is dan natuurlijk mijn fout dat ik er van uit ging dat zij snaltr dat het om dinsdag ging wat ik natuurlijk niet duidelijk genoeg in was.

• #155.614
Als ik over de dinsdag afspraken met mijn vriendin maak en meerdere keren benoem dat ik het over de dinsdag heb Is het natuurlijk mijn fout dat zij maandag bedoeld. En moet ik niet raar opkijken dat ik kwaad word opgebeld van waar of ik blijf omdat ze maandag bedoelde(maqr dit nooit zij). En het is dan natuurlijk mijn fout dat ik er van uit ging dat zij snaltr dat het om dinsdag ging wat ik natuurlijk niet duidelijk genoeg in was.
Valt nog mee dat ze je niet herrinert aan iets wat je 5 jaar geleden verkeerd heb gezegd/gedaan.

• #155.615
Maar waarom ben je dan zo onduidelijk?

:trollface:

Terug
Naar boven