Gast 174776
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 7.692
Om de vergelijking te trekken dat jij ook niet doet wat biologisch normaal is.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Om de vergelijking te trekken dat jij ook niet doet wat biologisch normaal is.
Ik zal Rob de tip doorgeven, kan ie daar gaan shoppen met z'n Argentijntje.Ik doelde op de berichtgeving over slave breeding farmes in Portugal en Afrika
Wil je iets delen met ons?Ik zou dan eerder iets zeggen van dat je geen kind op deze aarde wilt zetten. Omdat je dat kind al die ellende niet wilt aandoen die allemaal plaatsvindt op deze aarde. Een kind nemen is gewoon een egoistisch besluit. Jij kiest ervoor om die tot leven te wekken. Dat kind had wellicht nooit geboren willen worden. Zoiets denk ik.
Inkopertje. Maar klopt wel ja.
Waarom plegen mensen dan zelfmoord?
Mijn vriendin is 34 en zij heeft dit gevoel in ieder geval niet.Elke vrouw krijgt toch een biologische moeder gevoel of werk dit niet zo?
Ben ik het niet mee eens. Voor sommige past het ook simpelweg niet in het beeld dat zij van hun toekomstige leven hebben. Ik begrijp wel jouw punt ook maar het zal in ieder geval niet voor een ieder gelden.Ik weet niet. Ik ben nog steeds van mening dat het komt omdat ze niet de juiste man zijn tegengekomen.
Zelfde als die mannen die allerei shit beheren die ze nooit zouden doen. En als ze dan die ene zijn tegengekomen willen ze meteen zo snel mogelijk trouwenbmet alles erop eraan. Nou moet ik wel zeggen dat mannen hier wel sneller mee zijn, maar toch
Omdat t leven (later) kut wordt/is.
Zeg je dit omdat je vriendin dit zegt? Of denk je hier daadwerkelijk ook zo over?Mijn vriendin is 34 en zij heeft dit gevoel in ieder geval niet.
Ben ik het niet mee eens. Voor sommige past het ook simpelweg niet in het beeld dat zij van hun toekomstige leven hebben. Ik begrijp wel jouw punt ook maar het zal in ieder geval niet voor een ieder gelden.
Omdat t leven (later) kut wordt/is.
Het leven zit vol met tegenslagen. Je verliest dierbaren, je kan (chronisch) ziek worden. Schulden, verslavingen. Je wordt oud, je leven wordt een sleur, saaie baan, elke dag the same shit.
Life's a b*ch, and then you die.
Maar dierbaren om je heen die liefde geven maakt veel goed. Helpt je door moeilijke tijden.
Maar dat neemt niet weg dat kinderen nemen/krijgen een egoïstische keuze is waar je dat kind dan mee opzadelt.Omdat t leven (later) kut wordt/is.
Het leven zit vol met tegenslagen. Je verliest dierbaren, je kan (chronisch) ziek worden. Schulden, verslavingen. Je wordt oud, je leven wordt een sleur, saaie baan, elke dag the same shit.
Life's a b*ch, and then you die.
Maar dierbaren om je heen die liefde geven maakt veel goed. Helpt je door moeilijke tijden.
Ikzelf weet al sinds ik op mijn vijftiende jaar uit huis werd getrapt dat ik geen kinderen wil. Ongeacht hoe mijn toekomst eruit zou zien. Mijn vriendin is mede eigenaar van een erg succesvol bedrijf en ziet het niet zitten om een stap terug te doen en al helemaal niet voor een kind. Dus onafhankelijk van elkaar denken wij er zo over.Zeg je dit omdat je vriendin dit zegt? Of denk je hier daadwerkelijk ook zo over?
Je bent uit huis getrapt toen je 15 was? Damn.Ikzelf weet al sinds ik op mijn vijftiende jaar uit huis werd getrapt dat ik geen kinderen wil. Ongeacht hoe mijn toekomst eruit zou zien. Mijn vriendin is mede eigenaar van een erg succesvol bedrijf en ziet het niet zitten om een stap terug te doen en al helemaal niet voor een kind. Dus onafhankelijk van elkaar denken wij er zo over.
Dat is slechts jouw mening. Anderen denken daar anders over.Maar dat neemt niet weg dat kinderen nemen/krijgen een egoïstische keuze is waar je dat kind dan mee opzadelt.
Dat is dan op zijn minst ook slechts hun mening.Dat is slechts jouw mening. Anderen denken daar anders over.
Klopt.
Ook al is de wereld een paradijs, dan nog is het imo een uiterst egoïstisch keuze. Iets wat ik trouwens niet afkeur aangezien ik die keuze ook tweemaal gemaakt heb.Want stel iemand ziet de wereld niet als klote en het leven niet als 1 grote lijdensweg, waarom zou diegene zichzelf dan als egoïstisch moeten zien?
Het krijgen van kinderen is in zekere zin het ultieme en enige overleven?Mensen zijn sowieso bij voorbaat egoistisch. Bijna alles wat we doen is uit eigen belang. Klinkt heel dramatisch maar de meesten van ons weten dat als het puntje bij paaltje komt dan is het ieder voor zich.
Maar goed is op zich ook wel logisch gezien het instinctief gedrag is om te overleven.
Daardoor zorgen we er wel voor dat wij als mensen blijven overleven/bestaan.Het krijgen van kinderen is in zekere zin het ultieme en enige overleven?