MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #155.921
Schijnbaar iemand die jij nog niet bent tegengekomen.

Hoe moet ik dat nou weten? Ik ben toch geen vrouw. Ik denk vanuit de evolutie. Wij mensen zijn letterlijk geprogrameerd om voor te planten. Dat dat gevoel bij jou nooit Heeft plaatsgevonden betekent niet dat dit ooit gebeurd.
Hahahaha! Geen idee. Ik mag toch hoop hebben dat jij wel de antwoorden hebt? :D

• #155.922
Wat is dit voor rare vergelijking?
De gedachte en/of de grap is als volgt.

Als we evolutionair zo geprogrammeerd zouden zijn om de soort in stand te houden dan zijn vrouwen die geen kinderen willen een even grote afwijking van dat doel als mannen die geen vrouwen willen.

• #155.924
Wij mensen zijn letterlijk geprogrameerd om voor te planten. Dat dat gevoel bij jou nooit Heeft plaatsgevonden betekent niet dat dit ooit gebeurd.
En dat is dus een (hardnekkig) misverstand.
Zoek naar eens op artikelen van ruut Veenhoven meen ik uit mijn hoofd. We zijn net als dieren seksueel geprogrammeerd, kinderen zijn dan bijvangst of noodlottig kwaad afhankelijk van socio culturele factoren.

Rob Jetten die de uitbuiting van draagmoeders in de VS makkelijker wil maken?
Ik doelde op de berichtgeving over slave breeding farmes in Portugal en Afrika

• #155.925
En dat is dus een (hardnekkig) misverstand.
Zoek naar eens op artikelen van ruut Veenhoven meen ik uit mijn hoofd. We zijn net als dieren seksueel geprogrammeerd, kinderen zijn dan bijvangst of noodlottig kwaad afhankelijk van socio culturele factoren.
Ah oke. Dus wat is volgens jou t doel van het leven?

• #155.928
Hedonisme.

• #155.930
De gedachte en/of de grap is als volgt.

Als we evolutionair zo geprogrammeerd zouden zijn om de soort in stand te houden dan zijn vrouwen die geen kinderen willen een even grote afwijking van dat doel als mannen die geen vrouwen willen.
Die bezitten dan dus een combinatie van genen die vernietigd moeten worden.

• #155.934
Wat weet een socioloog daar nou van?

• #155.935
Er is ook een lichtelijk verschil trouwens tussen je voortplanten en ouder/ opvoeder willen zijn. Zie je helaas ook veel voorbeelden van.

• #155.937
  • #155.940
Ahja ik snap hem..je gaat niet voorplanten omdat je niet Wilt bijdragen aan de overbevolking. Wat is dat voor moralistische geneuzel:roflol:

Terug
Naar boven