ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.640
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
Wel zin in een appeltaartje
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wel zin in een appeltaartje
ik zag ze laatst weer liggen bij de lidl, maar m'n pens is al zo rond
Geen rammelende eierstokken hierMaar de vraag is. Zou gremlin kinderen willen? En zou ze een goede moeder zijn
"Je bent gewoon nog niet de juiste man tegengekomen"

ik denk dat je het allemaal te serieus neemt.Je stelt je nederig op en ze krijgt meteen praatjes. Wel schattig opzich.
Ik denk dat je nog niet de juiste bent tegengekomen. Dat hebben we ook wel een beetje meegemaakt hier.
In tegenstelling tot jou, heb ik absoluut geen gebrek aan aandacht. Ik zit gewoon meestal niet zo te wachten op die aandacht. Als ik met iemand wil zijn, is het omdat ik voor diegene val. Niet om 'niet alleen te zijn'.
Ach, dat zal vast meespelen. Met de mannen die ik gedate heb, ben ik blij dat het nooit zo ver gekomen is. Geen uitzondering. Dat zijn ook geen mannen van waarvan ik denk dat het verstandig zou zijn er op te 'leunen', waardoor ik zelf gewoon mijn shit op orde wil hebben. Dat selecteren van mij heeft wel wat verbeterpunten.ik denk dat je het allemaal te serieus neemt.
Ik denk dat je nog niet de juiste bent tegengekomen. Dat hebben we ook wel een beetje meegemaakt hier.
Had het forum nu maar iemand die zich tot in den treure aanbiedt als donor...een traject in om van een anonieme donor zwanger te worden. Dat zou voor mij echt een nachtmerrie zijn. Zo way.
Die zijn er. Honderd procent.Ik vraag me daadwerkelijk af of er echt vrouwen zijn die geen kinderen willen
Goede instelling.waardoor ik zelf gewoon mijn shit op orde wil hebben.
Elke vrouw krijgt toch een biologische moeder gevoel of werk dit niet zo?
Ik heb t soms wel met je te doen als ik zo hoor. Dat is al een bevalling an sich als ik het zo allemaal lees.In tegenstelling tot jou, heb ik absoluut geen gebrek aan aandacht. Ik zit gewoon meestal niet zo te wachten op die aandacht. Als ik met iemand wil zijn, is het omdat ik voor diegene val. Niet om 'niet alleen te zijn'.
Ach, dat zal vast meespelen. Met de mannen die ik gedate heb, ben ik blij dat het nooit zo ver gekomen is. Geen uitzondering. Dat zijn ook geen mannen van waarvan ik denk dat het verstandig zou zijn er op te 'leunen', waardoor ik zelf gewoon mijn shit op orde wil hebben. Dat selecteren van mij heeft wel wat verbeterpunten.
Maar dat intense verlangen wat de meeste vrouwen hebben, dat heb ik gewoon niet. Mijn nichtje gaat nu zelfs een traject in om van een anonieme donor zwanger te worden. Dat zou voor mij echt een nachtmerrie zijn. Zo way.
Wel goede zelfkennis heb je. Bij de meeste vrouwen is het altijd de fout van alles en iedereen behalve van henzelf.Dat selecteren van mij heeft wel wat verbeterpunten
Wauw prachtig verwoordAls ik met iemand wil zijn, is het omdat ik voor diegene val. Niet om 'niet alleen te zijn'.
Ik weet niet. Ik ben nog steeds van mening dat het komt omdat ze niet de juiste man zijn tegengekomen.
Jij neukt toch ook niet met vrouwen?Elke vrouw krijgt toch een biologische moeder gevoel of werk dit niet zo?
Wat is dit voor rare vergelijking?
Wat is volgens jou dan die juiste man die dat losmaakt?Ik weet niet. Ik ben nog steeds van mening dat het komt omdat ze niet de juiste man zijn tegengekomen.
Steeds minder, en de oordelen worden gemiddeld genomen gelukkig ook minder daarover.Elke vrouw krijgt toch een biologische moeder gevoel of werk dit niet zo?
Rob Jetten die de uitbuiting van draagmoeders in de VS makkelijker wil maken?In b4 @Mentat komt met de nieuwsberichten over in gevangenschap levende broedmachines op dit moment
Schijnbaar iemand die jij nog niet bent tegengekomen.Wat is volgens jou dan die juiste man die dat losmaakt?
Jonghuh.... iedereen is uniek dat geldt zelfs voor vrouwen.