Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #155.961
Daardoor zorgen we er wel voor dat wij als mensen blijven overleven/bestaan.

Waarom hebben we anders geslachtsorganen gekregen en voelt t lekker als je seks hebt? Ja oke buiten t feit dat we ook moeten plassen. Maar dat het allemaal zo is ingeregeld is niet voor niks lijkt mij.

Buiten t feit dat je zelf wilt/moet overleven. Is de reden dat we hier zijn letterlijk om ervoor te zorgen dat wij als mensen niet uitsterven. En dat kan maar op een manier. Naar mijn mening hebben wij geen andere doel.
Dat is zo.

Het feit dat er nog steeds homoseksuelen en andere zich niet voortplantenden bestaan suggereert dat ook daar een evolutionair voordeel aan zit.

• #155.962
Over kinderen gesproken, die van ons is dinsdag geboren. Maar dat hoort natuurlijk niet in dit topic :D

• #155.964
  • #155.967
  • #155.968
Als het doel voortplanting is, waarom bestaan er dan zoveel soorten vrouwelijk oorgasmes? Voortplanten kan prima zonder
Dan begrijp je meteen waarom alleen het mannelijk orgasme ertoe doet.
:fluit:

Okay, er zijn theorieën dat het als een vrouw plezier heeft eea een stuk beter/makkelijker gaat.

• #155.969
Zoveel? :roflol: Maar je hebt daar wel een punt ja als je praat over de clitoris. Dat is mij ook niet helemaal duidelijk.

Maar ik ben wel van mening dat de reden seks lekker voelt is om ons te stimuleren om voor te planten.

• #155.971
Zoveel? :roflol: Maar je hebt daar wel een punt ja als je praat over de clitoris. Dat is mij ook niet helemaal duidelijk.

Maar ik ben wel van mening dat de reden seks lekker voelt is om ons te stimuleren om voor te planten.
Clitoraal, vaginaal, gspot, multiple, aspot, cervix, anaal orgasme :fluit:

• #155.974
@Gremlin had je nou echt een keer iemand gepegged of niet?

Anaal klaarkomen? Ik kan nog wat van jou leren. En wtf is aspot en multi.:roflol:

• Haha
Waarderingen: Xrp
  • #155.977
  • #155.980
In tegenstelling tot jou, heb ik absoluut geen gebrek aan aandacht. Ik zit gewoon meestal niet zo te wachten op die aandacht. Als ik met iemand wil zijn, is het omdat ik voor diegene val. Niet om 'niet alleen te zijn'.

Ach, dat zal vast meespelen. Met de mannen die ik gedate heb, ben ik blij dat het nooit zo ver gekomen is. Geen uitzondering. Dat zijn ook geen mannen van waarvan ik denk dat het verstandig zou zijn er op te 'leunen', waardoor ik zelf gewoon mijn shit op orde wil hebben. Dat selecteren van mij heeft wel wat verbeterpunten.

Maar dat intense verlangen wat de meeste vrouwen hebben, dat heb ik gewoon niet. Mijn nichtje gaat nu zelfs een traject in om van een anonieme donor zwanger te worden. Dat zou voor mij echt een nachtmerrie zijn. Zo way.
mocht je dat verlangen wel hebben wil ik wel een bekende donor zijn hoeft allemaal niet anoniem wat mij betreft

Over kinderen gesproken, die van ons is dinsdag geboren. Maar dat hoort natuurlijk niet in dit topic :D
Ahhhh niceeee. Altijd nog on geweest toen je ze verwekt hebt?

Terug
Naar boven