AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #156.002
Heb er meer moeite mee met lui die heel de week hetzelfde kloffie aan hebben en al meuren voor ze iets gedaan hebben.
Nee die meiden met een veel te strakke legging aan, waarbij die kont gewoon bijna uit het broekje scheurt en dan vervolgens een half uur lang TikTok filmpjes maken bij de Smit Machine om het perfecte shot te krijgen.

• #156.003
Nee die meiden met een veel te strakke legging aan, waarbij die kont gewoon bijna uit het broekje scheurt en dan vervolgens een half uur lang TikTok filmpjes maken bij de Smit Machine om het perfecte shot te krijgen.
Ja hier laatst ook een statief/tripod alles mee. t*ring fatsig ook en allerlij wazige oefeningen doen. Word ook net een praxis dan verbouwen daar heel de gym voor de meest vage oefeningen.

• #156.004
Heb er meer moeite mee met lui die heel de week hetzelfde kloffie aan hebben en al meuren voor ze iets gedaan hebben.
Ook goor ja. Misschien was dat wel de reden van die parfumwalm, want welke gek traint er met dit weer nu in een dik vest :roflol: :roflol:

Niets mis met een beetje vers zweet tho

• #156.005
Hoe kan je anders aan de buitenwereld signaleren dat je geslachtsrijp bent?

• #156.006
Als ze knap, blond en dikke tet*en hebben zie ik het wel door de vingers.

• #156.008
Gewoon lkkr een week lang in hetzelfde pakje trainen en zweten en dan veel parfum en deo op doen om het te verbloemen zodat je zo'n mooie mix krijgt van zoet, zuur en amoniak.

Mmmmm

• #156.010
Dat maakt het niet goed of slecht.
Maar waarom gebeurt dit in het dierenrijk? Geen idee.

Iemand die veel van vlora en vauna afweet, meer dan bijv. een bioloog, kan hier mogelijk meer helderheid over geven. @Schwarzeneggertje
Ik heb zelf in het wildpark waar ik heb gewerkt de 'sneaky fuckers' hypothese onderzocht, bij antilopen waarbij bijna alle vrouwtjes worden bevrucht door enkele dominante mannetjes in zogenaamde 'leks'. Sommige mannetjes doen echter niet mee met de harde gevechten om dat monopolie in de 'bachelor herd', maar gedragen zich als vrouwtjes die ze dan wel voortdurend proberen te bevruchten - meestal zonder succes omdat de vruchtbare periode van de vrouwtjes heel kort is.

• #156.011
Ik heb zelf in het wildpark waar ik heb gewerkt de 'sneaky fuckers' hypothese onderzocht, bij antilopen waarbij bijna alle vrouwtjes worden bevrucht door enkele dominante mannetjes in zogenaamde 'leks'. Sommige mannetjes doen echter niet mee met de harde gevechten om dat monopolie in de 'bachelor herd', maar gedragen zich als vrouwtjes die ze dan wel voortdurend proberen te bevruchten - meestal zonder succes omdat de vruchtbare periode van de vrouwtjes heel kort is.
Heb je hier misschien een samenvatting van voor @Steks?

• #156.012
  • #156.014
Dat is zo.

Het feit dat er nog steeds homoseksuelen en andere zich niet voortplantenden bestaan suggereert dat ook daar een evolutionair voordeel aan zit.
Niet dat ik ze over 1 kam scheer, maar hetzelfde geldt ook voor zware psychiatrische aandoeningen.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven