MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #156.041
Het hebben van een iPhone, iPad, Apple Watch, AirPods en Apple TV is niet zomaar een keuze – het is een revolutie in hoe technologie je leven verbetert. Het Apple-ecosysteem werkt zo ongelooflijk goed samen dat het bijna magisch is.
Jezus Gristus heb je net een pil tegen chromosoomvermindering genomen? :D

En de AirPods? Zodra je ze in doet, schakelen ze automatisch naar het apparaat dat je op dat moment gebruikt.
Revolutionair. Ik ben overtuigd.

• #156.042
Je mist het 'doel'.

Het hebben van een iPhone, iPad, Apple Watch, AirPods en Apple TV is niet zomaar een keuze – het is een revolutie in hoe technologie je leven verbetert. Het Apple-ecosysteem werkt zo ongelooflijk goed samen dat het bijna magisch is. Alles is verbonden, alles is geïntegreerd, en alles werkt naadloos. Het is alsof je een persoonlijke assistent hebt die altijd weet wat je nodig hebt.

Met je iPhone kun je bijvoorbeeld een e-mail beginnen, en BOEM, je pakt hem gewoon verder op je iPad of Mac – zonder gedoe. Je Apple Watch? Die ontgrendelt je Mac automatisch als je ernaast zit. Geen wachtwoorden meer, geen stress. En de AirPods? Zodra je ze in doet, schakelen ze automatisch naar het apparaat dat je op dat moment gebruikt. Of het nu je iPhone is voor een telefoontje of je iPad voor een Netflix-marathon, ze weten precies wat jij wilt.

En dan heb je de Apple TV – het ultieme entertainmentcentrum. Je kunt films streamen, foto's bekijken die automatisch worden gesynchroniseerd via iCloud, en zelfs videogesprekken voeren via FaceTime op het grote scherm met behulp van Continuity Camera op je iPhone of iPad. Alles werkt samen alsof het speciaal voor jou is ontworpen.

Maar wacht, er is meer! Met functies zoals AirDrop deel je bestanden razendsnel tussen apparaten zonder kabels of gedoe. Universal Clipboard laat je tekst kopiëren op je iPhone en plakken op je Mac – hoe handig is dat?

En vergeet niet de ongelooflijke beveiliging en privacy die Apple biedt; jouw gegevens zijn veilig en alleen toegankelijk voor jou.
Het beste van alles? Het voelt alsof deze apparaten elkaar versterken. De integratie maakt elk apparaat beter dan wanneer ze los van elkaar zouden staan. Het is alsof je een team hebt dat altijd synchroon loopt – efficiëntie, gemak en innovatie in één pakket.

Dus ja, andere merken hebben misschien losse functies hier en daar, maar niets komt in de buurt van de harmonie en kracht van het Apple-ecosysteem. Het is simpelweg the best. Niemand doet dit beter dan Apple
Alleen een beetje jammer dat die Apple watch het amper 24u volhoudt.

• #156.043
En vergeet niet de ongelooflijke beveiliging en privacy die Apple biedt; jouw gegevens zijn veilig en alleen toegankelijk voor jou.
Het beste van alles? Het voelt alsof deze apparaten elkaar versterken. De integratie maakt elk apparaat beter dan wanneer ze los van elkaar zouden staan. Het is alsof je een team hebt dat altijd synchroon loopt – efficiëntie, gemak en innovatie in één pakket.
Lol nee, zullen genoeg back-doors in Apple producten (Android ook) zitten, een recent voorbeeld daarvan is: https://tweakers.net/nieuws/232150/...cryptie-vanwege-britse-eis-om-achterdeur.html

• #156.046
Daar sta ik voor open als er een alternatief is welke minstens zo goed werkt.
Alles werkt net zo goed als je weet wat je doet.
Apple is simpelweg monkeyproof.... ze zorgen gewoon dat je niets fout kan doen omdat je alles de "apple" way moet doen.😜

• #156.049
  • #156.052
Vind de Apple community eerlijk gezegd aardig op een cult lijken. Tesla heeft dat ook.
Kan, interesseert me eigenlijk bar weinig. Ik heb ergens 2011/2012 mijn eerste apple product (een iPhone) gekocht en die werkte prima een paar jaar later heb ik eens gekeken naar een iPad en tablets van andere merken en toen was een iPad echt wel superieur. Of andere merken nu wel of niet het zelfde of zelfs meer bieden boeit me vrij weinig. Ik ga gewoon niet met twee systemen door elkaar heen werken en aangezien ik pas mijn spullen vervang als het echt moet heb ik niet het idee dat ik er nodeloos veel geld aan uit geef.

Mijn TV is bijv een Panasonic Plasma van 13 jaar oud, met een Apple TV kastje is dat een prima smart tv waar ik alles mee kan wat ik wil, geen idee of dat met een Chrome Cast oid ook werkt, maar dat ik hoef ik dat ook niet ui te zoeken. Je sluit zo'n Apple TV kastje aan, je logt in en alles werkt direct vlekkeloos.

Laatst bewerkt:
  • #156.053
Kan, interesseert me eigenlijk bar weinig. Ik heb ergens 2011/2012 mijn eerste apple product (een iPhone) gekocht en die werkte prima een paar jaar later heb ik eens gekeken naar een iPad en tablets van andere merken en toen was een iPad echt wel superieur. Of andere merken nu wel of niet het zelfde of zelfs meer bieden boeit me vrij weinig. Ik ga gewoon niet met twee systemen door elkaar heen werken en aangezien ik pas mijn spullen vervang als het echt moet heb ik niet het idee dat ik er nodeloos veel geld aan uit geef.
Zoals ik al zei ik heb er geen mening over en jij bent er nog aardig objectief over maar als ik mn schoonmoeder of vader hoor praten lijkt het wel of Jezus is wederopgestaan.

• #156.054
Zoals ik al zei ik heb er geen mening over en jij bent er nog aardig objectief over maar als ik mn schoonmoeder of vader hoor praten lijkt het wel of Jezus is wederopgestaan.
Ik reageer eigenlijk alleen maar als mensen er kritiek op uiten, dan vind ik het wel leuk om er zo op te reageren. En toevallig moest een vriend van mij eer vorige week zelf over beginnen, hij is IT'er heeft heeft tig Microsoft engineer certificaten, heeft een hekel aan mijn keuze om alles van Apple te kopen, maar heeft al jaren iPhones omdat hij dat gewoon de beste smartphones vind.

• #156.055
Ik reageer eigenlijk alleen maar als mensen er kritiek op uiten, dan vind ik het wel leuk om er zo op te reageren. En toevallig moest een vriend van mij eer vorige week zelf over beginnen, hij is IT'er heeft heeft tig Microsoft engineer certificaten, heeft een hekel aan mijn keuze om alles van Apple te kopen, maar heeft al jaren iPhones omdat hij dat gewoon de beste smartphones vind.
Het valt mij wel op dat je Apple-fans hebt en Apple-haters, maar dat heb je met Android niet zo sterk.

Laatst bewerkt:
  • #156.056
rLL7tE6tSk0G2e5F_lGjgeUBlvZfkwdc3LcEBSKspng.png

• #156.059
Met magneetsluiting 😌

Terug
Naar boven