MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #156.061
Het valt mij wel dat je Apple-fans hebt en Apple-haters, maar dat heb je met Android niet zo sterk.
Het verschil is dat Android slechts een besturingssysteem is, vergelijkbaar met iOS, terwijl Apple een volledig geïntegreerd ecosysteem biedt. Apple ontwerpt zowel de hardware als de software, waardoor alles perfect (samen)werkt. Die gesloten aanpak en sterke controle over het hele systeem zorgt ervoor dat er veel haters zijn. Daarnaast is Android ook het beste alternatief omdat de overige alternatieven die er zijn of waren om verschillende het niet hebben kunnen waarmaken.

En er is ook genoeg te haren want Apple is eigenlijk ook te duur voor wat je krijgt en ze zouden ook voor veel producten nog een model lager in markt kunnen zetten waardoor het allemaal nog een keer goedkoper kan.

• #156.062
Jij hebt sowieso zo'n hoesje.

1743880403651.png
Lul :roflol:

Nee zo erg is het niet

• #156.063
Ik denk dat als Google, of eigenlijk Alphabet alles van Android, Youtube, Maps, Search, Chromebooks, Pixel smartphones, Waymo, Deepmind enz onder 1 sterk merk met een geïntegreerd ecosysteem aan de consument aanbiedt er ook meer weerstand zal zijn tegen die spullen.

• #156.064
Ik denk dat als Google, of eigenlijk Alphabet alles van Android, Youtube, Maps, Search, Chromebooks, Pixel smartphones, Waymo, Deepmind enz onder 1 sterk merk met een geïntegreerd ecosysteem aan de consument aanbiedt er ook meer weerstand zal zijn tegen die spullen.
necrosysteem

• #156.065
Enige waar ik bij Android phones altijd aan stoorde waren die crappy foto's die die maakte. Waren altijd veel meer faded/blurry dan Iphones pics. Zeker als je pics van je lichaam maakte was dit heel confronterend, omdat al die belangrijke details niet werden meegenomen.

Maar goed, dat was al een lange tijd geleden. Wellicht hebben ze dat nu wel opgelost.

• #156.066
Ik wil sex

• #156.078
Heb je geen deet? Ik krijg gewoon jeuk van je foto :roflol:
Ik heb vanuit NL deet met een concentratie van 50% bij me, dus dat is erg hoog. En nog een half flesje insect repellent op m'n benen gesmeerd dat ik lokaal heb gekocht. 68 muggenbulten op m'n benen in 1 dag.

• #156.079
Ik heb vanuit NL deet met een concentratie van 50% bij me, dus dat is erg hoog. En nog een half flesje insect repellent op m'n benen gesmeerd dat ik lokaal heb gekocht. 68 muggenbulten op m'n benen in 1 dag.
Hoe dan? Is dat spul over datum ofzo?

Terug
Naar boven