MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #156.082
In Indonesië hielp mij dat spul ook niet 🤨

• #156.085
De een wordt toch ook eerder geprikt dan een ander? M’n vriendin zit er ook altijd onder en ik heb nooit wat.

• #156.088
Het zou gek genoeg zomaar kunnen dat een "out of the ordinary" hormoonhuishouding word opgemerkt en vermeden. Maar dat is een hersenspinsel van mij, of het waar is weet ik niet.
Inderdaad een grote kans dat ze daar juist op af komen het zijn immers slimme beestjes, het enige waar ze voor wegblijven en dat geldt voor heel veel insecten in de jungle, je moet ze overtreffen met een gigantische meur lijf, dat is mijn ervaring met jungle training, 3 weken niet douchen en lekker veel zweten zodat je je broek gewoon rechtop tegen een boom aan kan zetten,deo spray of lekkere geurtjes daar houden ze juist van.

• #156.089
Inderdaad een grote kans dat ze daar juist op af komen het zijn immers slimme beestjes, het enige waar ze voor wegblijven en dat geldt voor heel veel insecten in de jungle, je moet ze overtreffen met een gigantische meur lijf, dat is mijn ervaring met jungle training, 3 weken niet douchen en lekker veel zweten zodat je je broek gewoon rechtop tegen een boom aan kan zetten,deo spray of lekkere geurtjes daar houden ze juist van.
Ik word echt (bijna) nooit geprikt.

• #156.090
Inderdaad zo onlogisch klinkt het niet.

Ik bedoelde idd dat ze daar dan juist naartoe trekken en de rest vermijden. Je las het goed want was een deel van zin vergeten🙂.

Ik word echt (bijna) nooit geprikt.
Mss houden niet van een chemische fabriek made in China. Dat gaat hun zelfs een hun stap tever?

• #156.095
Inderdaad zo onlogisch klinkt het niet.

Ik bedoelde idd dat ze daar dan juist naartoe trekken en de rest vermijden. Je las het goed want was een deel van zin vergeten🙂.
Na een training van 3 weken stapte ik in de trein, en de trein zat vol mensen, die maakte ruim baan voor me😂 thuis aangekomen en stinkend als een bunzing bad gevuld met veel sop, dat sloeg gelijk dood en er kwam van alles bovendrijven 😉

• #156.097
Na een training van 3 weken stapte ik in de trein, en de trein zat vol mensen, die maakte ruim baan voor me😂 thuis aangekomen en stinkend als een bunzing bad gevuld met veel sop, dat sloeg gelijk dood en er kwam van alles bovendrijven 😉

Toen ik nog mest reed ( oa: nertsenmest, kippenmest en mestconcentraat) had ik ook altijd verdacht veel "personal space" als ik na mn werk nog snel iets moest doen of naar de winkel ging.

Nam weleens een jerrycan mee en sproeide dat dan door de tuin maar toen kwamen er wel klachten van de buren dus dat duurde niet lang🤣

Laatst bewerkt:
  • #156.098
Net nog even kunnen pootje baden. Nu 4 uur terugrijden naar de luchthaven (Sao Paulo) en vandaag voor het eerst weer mooi weer. Nu had zwemmen ideaal geweest, maar deze verkoeling was al best aangenaam.
20250407_141119.jpg
20250407_140541.jpg

Bijlagen

• 20250407_140653.jpg
    20250407_140653.jpg
    203,5 KB · Weergaven: 12
  • #156.099
Net nog even kunnen pootje baden. Nu 4 uur terugrijden naar de luchthaven (Sao Paulo) en vandaag voor het eerst weer mooi weer. Nu had zwemmen ideaal geweest, maar deze verkoeling was al best aangenaam.
20250407_141119.jpg
20250407_140541.jpg
Hoe zijn die vrouwen daar?

Terug
Naar boven