Geen idee ik word nooit geprikt 🤣
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Geen idee ik word nooit geprikt 🤣
Het is geen wondermiddel. De muggen hier hebben er gewoon schijt aan.
Gun die beestjes toch ook een beetje test joh.🤗Het is geen wondermiddel. De muggen hier hebben er gewoon schijt aan.
Het zou gek genoeg zomaar kunnen dat een "out of the ordinary" hormoonhuishouding word opgemerkt en vermeden. Maar dat is een hersenspinsel van mij, of het waar is weet ik niet.
Inderdaad een grote kans dat ze daar juist op af komen het zijn immers slimme beestjes, het enige waar ze voor wegblijven en dat geldt voor heel veel insecten in de jungle, je moet ze overtreffen met een gigantische meur lijf, dat is mijn ervaring met jungle training, 3 weken niet douchen en lekker veel zweten zodat je je broek gewoon rechtop tegen een boom aan kan zetten,deo spray of lekkere geurtjes daar houden ze juist van.Het zou gek genoeg zomaar kunnen dat een "out of the ordinary" hormoonhuishouding word opgemerkt en vermeden. Maar dat is een hersenspinsel van mij, of het waar is weet ik niet.
Ik word echt (bijna) nooit geprikt.Inderdaad een grote kans dat ze daar juist op af komen het zijn immers slimme beestjes, het enige waar ze voor wegblijven en dat geldt voor heel veel insecten in de jungle, je moet ze overtreffen met een gigantische meur lijf, dat is mijn ervaring met jungle training, 3 weken niet douchen en lekker veel zweten zodat je je broek gewoon rechtop tegen een boom aan kan zetten,deo spray of lekkere geurtjes daar houden ze juist van.
Inderdaad zo onlogisch klinkt het niet.Inderdaad een grote kans dat ze daar juist op af komen het zijn immers slimme beestjes, het enige waar ze voor wegblijven en dat geldt voor heel veel insecten in de jungle, je moet ze overtreffen met een gigantische meur lijf, dat is mijn ervaring met jungle training, 3 weken niet douchen en lekker veel zweten zodat je je broek gewoon rechtop tegen een boom aan kan zetten,deo spray of lekkere geurtjes daar houden ze juist van.
Mss houden niet van een chemische fabriek made in China. Dat gaat hun zelfs een hun stap tever?
Alleen 250ml per keer 😋
250ml is wel erg veel!
125
Na een training van 3 weken stapte ik in de trein, en de trein zat vol mensen, die maakte ruim baan voor me😂 thuis aangekomen en stinkend als een bunzing bad gevuld met veel sop, dat sloeg gelijk dood en er kwam van alles bovendrijven 😉Inderdaad zo onlogisch klinkt het niet.
Ik bedoelde idd dat ze daar dan juist naartoe trekken en de rest vermijden. Je las het goed want was een deel van zin vergeten🙂.
Na een training van 3 weken stapte ik in de trein, en de trein zat vol mensen, die maakte ruim baan voor me😂 thuis aangekomen en stinkend als een bunzing bad gevuld met veel sop, dat sloeg gelijk dood en er kwam van alles bovendrijven 😉
Hoe zijn die vrouwen daar?Net nog even kunnen pootje baden. Nu 4 uur terugrijden naar de luchthaven (Sao Paulo) en vandaag voor het eerst weer mooi weer. Nu had zwemmen ideaal geweest, maar deze verkoeling was al best aangenaam.
![]()
![]()
Je hebt veel shemales in Brazilië.