AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #156.104
Latinas hebben meestal wel goede rondingen. En zijn schijnbaar ook veel vrouwlijker t.o.v. die delusional rommel

• Like
Waarderingen: BB_
  • #156.111
Allemaal een pot nat , je hebt er 0 aan zelf geen interesse in maar hoor het wel om mij heen.

Zie jij jezelf later met een tranny trouwen dan?
ik denk dat er wel vrouwen zijn die een aanvulling kunnen zijn. Maar zijn schaars ja.

Ik zie mijzelf uberhaupt nooit trouwen.

• #156.115
Latinas hebben meestal wel goede rondingen. En zijn schijnbaar ook veel vrouwlijker t.o.v. die delusional rommel
Dit dus. Sowieso veel vrouwen met flinke borsten en ook goeie billen. Overigens zijn best veel Brazilianen niet echt native Braziliaans. Je wilt niet weten hoeveel mensen zeiden dat hun ouders nazi of fascist.... euh, ik bedoel Duita, Italiaans of Japans zijn.

• #156.116
Dit dus. Sowieso veel vrouwen met flinke borsten en ook goeie billen. Overigens zijn best veel Brazilianen niet echt native Braziliaans. Je wilt niet weten hoeveel mensen zeiden dat hun ouders nazi of fascist.... euh, ik bedoel Duita, Italiaans of Japans zijn.
Je was meteen verliefd?

• #156.117
Blijkt maar weer dat die nazi's een smaak goede haddden. Maar goed dat konden we stiekem ook wel aflezen m.b.t. andere dingen die ze hanteerde.

Terug
Naar boven