Klinkt goed. Maar hoe weet jij dit?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Klinkt goed. Maar hoe weet jij dit?
Je moest eens weten.
Huhu?
Ik er ooit een paar maanden geweest toen ik 19 was.
Uiteindelijk zijn het allemaal fake bitchesLatinas hebben meestal wel goede rondingen. En zijn schijnbaar ook veel vrouwlijker t.o.v. die delusional rommel
Waarom dan?
Allemaal een pot nat , je hebt er 0 aan zelf geen interesse in maar hoor het wel om mij heen.
Zie jij jezelf later met een tranny trouwen dan?
ik denk dat er wel vrouwen zijn die een aanvulling kunnen zijn. Maar zijn schaars ja.Allemaal een pot nat , je hebt er 0 aan zelf geen interesse in maar hoor het wel om mij heen.
Zie jij jezelf later met een tranny trouwen dan?
Jij wel
ook jij gaat ooit trouwenik denk dat er wel vrouwen zijn die een aanvulling kunnen zijn. Maar zijn schaars ja.
Ik zie mijzelf uberhaupt nooit trouwen.
Oke Jesus.
Dit dus. Sowieso veel vrouwen met flinke borsten en ook goeie billen. Overigens zijn best veel Brazilianen niet echt native Braziliaans. Je wilt niet weten hoeveel mensen zeiden dat hun ouders nazi of fascist.... euh, ik bedoel Duita, Italiaans of Japans zijn.Latinas hebben meestal wel goede rondingen. En zijn schijnbaar ook veel vrouwlijker t.o.v. die delusional rommel
Je was meteen verliefd?Dit dus. Sowieso veel vrouwen met flinke borsten en ook goeie billen. Overigens zijn best veel Brazilianen niet echt native Braziliaans. Je wilt niet weten hoeveel mensen zeiden dat hun ouders nazi of fascist.... euh, ik bedoel Duita, Italiaans of Japans zijn.
Blijkt maar weer dat die nazi's een smaak goede haddden. Maar goed dat konden we stiekem ook wel aflezen m.b.t. andere dingen die ze hanteerde.Dit dus. Sowieso veel vrouwen met flinke borsten en ook goeie billen. Overigens zijn best veel Brazilianen niet echt native Braziliaans. Je wilt niet weten hoeveel mensen zeiden dat hun ouders nazi of fascist.... euh, ik bedoel Duita, Italiaans of Japans zijn.
Is dat bij muggen ook al zo?Geen deet, wel een date,
Alle gay-muggen steken hem in z'n....
(Ik weet dat het de vrouwtjes zijn die je leegzuigen)
Het is 2025.
in deze dag en eeuw kan zulk taalgebruik echt niet meer. Je hebt volkomen gelijk. Smerig sexistisch stuk tuig ben ik ook.