Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #156.142
Hotels/BNB met 'kinderbedden' die daar niet voor waarschuwen, bed van 1.8x0.8m.....

Paar jaar terug ook al gehad toen praktisch niet geslapen, nu weer.
Matras nu op de grond gelegd in de hoop toch te kunnen slapen.

• #156.143
Leuk als hij dan ook echt af gat. Krijg altijd zo'n ongeloofelijk warm grvoel van die technologie dan.
Screenshot_20250411_055633_Clock.jpg

• #156.146
Voor wat krijg ik punten?

• #156.148
Niet per se verpest, maar prachtig weer buiten, alleen nog een berg werk te doen dat ik dit weekend toch nog even achter de schermen moet kruipen.

• #156.150
  • #156.153
  • #156.155
Was vanaf vliegbasis Leeuwarden. Voorheen Frysian Flag, nu onder NAVO-vlag Rammstein Flag, maar wel nog steeds met Leeuwarden AFB als host. Kon er zelf helaas niet bij zijn
De gym iron heart kan ik je ook aanraden in Leeuwarden. (Als je er dan toch bent)

• Like
Waarderingen: BB_
  • #156.156
@vntl Is dat wat dan? Ben daar nu wel regelmatig in die omgeving met tijd teveel. Koop nu steeds dagpas voor basicfit dan

• #156.157
  • #156.158
Yes, is ook meer een (bodybuild) gym.

Zou er zeker eens kijken ipv basic-fit
Top. Vind nieuwe gyms vinden op nieuwe plekken altijd maar lastig omdat alles eronder valt als je op Maps zoekt krijg je van die fysio praktijken, crossfit, cardio pretparken

Miss topic idee om goeie gyms in kaart te brengen voor als je eens van huis bent

• #156.159
Droger naar de ratten, sinds wanneer zijn die krengen zo duur :eek:

• #156.160
Oude vulling afgebroken. Ik de tandarts bellen. Kan pas over 6 weken terecht bij m'n eigen tandarts.
Meteen gevraagd voor een mondhygiënist, pas eind september beschikbaar.

Wat is deze? Laatste keer dat ik een gaatje had (iets van 3 a 4 jaar geleden)kon ik dezelfde week nog terecht.

Tarieven zijn ook flink gestegen hoorde ik al.

Terug
Naar boven