- Waardering
- 3.849
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dan zet je hem in je slaap uit of zo denk ik. Ik heb dat ook altijd. Als ik te laat erin ga en ook rond die tijd eruit wil. M’n lichaam accepteert dat gewoon nietLeuk als hij dan ook echt af gat. Krijg altijd zo'n ongeloofelijk warm grvoel van die technologie dan.![]()
Mijn lichaam heeft maar eens te luisteren. Rotjong dat het is.Dan zet je hem in je slaap uit of zo denk ik. Ik heb dat ook altijd. Als ik te laat erin ga en ook rond die tijd eruit wil. M’n lichaam accepteert dat gewoon niet
Voor het bespreken en van.
Nice. Had je afgelopen weken bij Rammstein Flag moeten kijken.![]()
Middagje naar Schiphol gegaan met de bus vliegtuigen kijken. Kleine vindt t helemaal geweldig.

Rammstein Flag? Die basis in Duitsland bedoel je?Nice. Had je afgelopen weken bij Rammstein Flag moeten kijken.![]()
Was vanaf vliegbasis Leeuwarden. Voorheen Frysian Flag, nu onder NAVO-vlag Rammstein Flag, maar wel nog steeds met Leeuwarden AFB als host. Kon er zelf helaas niet bij zijn
!De gym iron heart kan ik je ook aanraden in Leeuwarden. (Als je er dan toch bent)Was vanaf vliegbasis Leeuwarden. Voorheen Frysian Flag, nu onder NAVO-vlag Rammstein Flag, maar wel nog steeds met Leeuwarden AFB als host. Kon er zelf helaas niet bij zijn
Yes, is ook meer een (bodybuild) gym.@vntl Is dat wat dan? Ben daar nu wel regelmatig in die omgeving met tijd teveel. Koop nu steeds dagpas voor basicfit dan
Top. Vind nieuwe gyms vinden op nieuwe plekken altijd maar lastig omdat alles eronder valt als je op Maps zoekt krijg je van die fysio praktijken, crossfit, cardio pretparkenYes, is ook meer een (bodybuild) gym.
Zou er zeker eens kijken ipv basic-fit