XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #156.183
Maar zou je jezelf niet heel dom voelen als je zo op een ander klapt?

• #156.184
Alle 4 de smaken getest en alle 4 eigenlijk een krappe voldoende, maar niet de moeite waard om ze nogmaals te bestellen.

IMG_9368.jpeg

• #156.186
  • #156.189
Altijd hetzelfde met die planners.

Rij smorgens 7 bakken weg rond de kerk van Roosendaal. Vraagt ie smiddags of ik "even" snel naar oosterhout kan voor een papier bak. Uur file heen gehad, kom bij die bak aan. Is dat grafding gister al geledigd dus zat maar een tonnetje in. Nu weer in de file terug🫠🫠. Achja we hebben ze weer verdiend zonder teveel moeite
IMG-20250418-WA0022.jpeg

• #156.196
Altijd hetzelfde met die planners.

Rij smorgens 7 bakken weg rond de kerk van Roosendaal. Vraagt ie smiddags of ik "even" snel naar oosterhout kan voor een papier bak. Uur file heen gehad, kom bij die bak aan. Is dat grafding gister al geledigd dus zat maar een tonnetje in. Nu weer in de file terug🫠🫠. Achja we hebben ze weer verdiend zonder teveel moeite
IMG-20250418-WA0022.jpeg
Oosterhout begint wel steeds meer op ghetto Roosendaal te lijken. 2 weken geleden nog 2 mensen doodgeschoten. Wel goede beelden op zich.

• #156.197
Oosterhout begint wel steeds meer op ghetto Roosendaal te lijken. 2 weken geleden nog 2 mensen doodgeschoten. Wel goede beelden op zich.
1 grote uitvalsbasis voor Breda. Was ooit wel een leuke stad.

Maar kwa klantenwerk is het wel 1 van de leukste omgevingen. Geertruidenberg, made en oosterhout.

• #156.198
Pas na 18:30 klaar met werk dus training van vanavond naar morgen en dan dus 4 dagen achter elkaar trainen

• #156.199
Heb je geen mogelijkheid om in de avond te trainen? 4 dagen achter elkaar is redelijk kut imo

• #156.200
Heb je geen mogelijkheid om in de avond te trainen? 4 dagen achter elkaar is redelijk kut imo
Kan wel maar dan heb ik erg weinig tijd over.

Van de 4 trainingen 3x rpe6 compound en 1x rpe 8 bench dus valt allemaal wel mee, hier en daar een setje minder verder en dan komt het wel goed

Heb ook liever rustdag na een in dit geval erg lange werkdag dan op een zaterdag

Terug
Naar boven