AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #156.161
Oude vulling afgebroken. Ik de tandarts bellen. Kan pas over 6 weken terecht bij m'n eigen tandarts.
Meteen gevraagd voor een mondhygiënist, pas eind september beschikbaar.

Wat is deze? Laatste keer dat ik een gaatje had (iets van 3 a 4 jaar geleden)kon ik dezelfde week nog terecht.

Tarieven zijn ook flink gestegen hoorde ik al.
Mondhygiëniste ben ik voor 30min vaak 90 tot 100 euro kwijt lol.

• #156.163
Droger naar de ratten, sinds wanneer zijn die krengen zo duur :eek:
2 Wasrekken zijn nog geen 50 euro.

Wij hebben al jaren geen droger meer.

Paar lijnen op zolder gespannen, paar in de tuin en 2 flinke wasrekken. En scheelt je bakken met energieverbruik en je kleding blijft langer mooi.

• #156.164
2 Wasrekken zijn nog geen 50 euro.

Wij hebben al jaren geen droger meer.

Paar lijnen op zolder gespannen, paar in de tuin en 2 flinke wasrekken. En scheelt je bakken met energieverbruik en je kleding blijft langer mooi.
Dat was ook een mogelijkheid ja.

Alleen handdoeken en onderbroeken gaan hier in de droger. Handdoeken zijn net schuurpapier als je ze binnen/buiten hangt te drogen.

• #156.165
  • #156.171
Nee dat heb ik niet gezien. Stuur anders eens een foto.

Naar Steks.
IMG_2799.png

• #156.177
Oude vulling afgebroken. Ik de tandarts bellen. Kan pas over 6 weken terecht bij m'n eigen tandarts.
Meteen gevraagd voor een mondhygiënist, pas eind september beschikbaar.

Wat is deze? Laatste keer dat ik een gaatje had (iets van 3 a 4 jaar geleden)kon ik dezelfde week nog terecht.

Tarieven zijn ook flink gestegen hoorde ik al.
Verhuizen maatje, bij ons kun je zelfde week terecht. 3 mondhyigienisten op zo'n 45k inwoners ;)

• #156.179
Hier ook, maar de Nederlandse taal is wel een dingetje
Bij mij een Indier/paki oid. Moet me altijd inhouden met lachen als die iets zegt, geweldig accent en maakt ook vaak grapjes. Niet altijd ideaal als je met je bek open op die stoel ligt.

Terug
Naar boven