XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #156.201
Moet tenzij specifiek anders vermeld. Een richtings tolwegen(zo word de nurnberg ring gedefineerd in de verzekering) word inderdaad nagenoeg nooit gedekt.
Dat bedoel ik, in mijn verzekering staat expliciet een stukje over gevallen als straatraces.

Hoe dan ook zullen beide bestuurders aardig de P in hebben gehad.

• #156.203
Net mijn kleine teen nagel door midden gecheurd in de lengte van de teen tijdens de seks. Heel naar.

• #156.206
Kennis van mij had nadat hij een had opgepakt die op hem had gespuugt gezegd kijk me eens aan. Die turk zijn hoofd draaien en hij spuit heel die bus pepperspray leeg. Pas uitgespoeld op het bureau.

Jij zou een kopje thee gaan drinken met verdachte? Dit is helaas de enige taal die ze begrijpen. In het land van herkomst zouden ze nooit op de politie spugen.

• #156.212
M'n auto net terug van een grote onderhoudsbeurt en moet onverwacht 4 nieuwe banden. Toch iets te lomp gereden het laatste jaar, Grote beurt valt gelukkig wel wat goedkoper uit.

• #156.215
Onverwacht? Controleer je niet eens in de zoveel tijd je profiel?
Nee meestal merk ik t wel als ik tegen t einde aanzit maar nu kreeg ik t van de monteur te horen. Waren ook alleen voorbanden maar ivm 4wd moeten alle 4 vervangen worden. Scheelt denk ik ook dat ik al heeeeel lang niet met deze auto in regen heb gereden.

• #156.219
Auwdi

• #156.220
Geldt dit eigenlijk bij elk 4WD/AWD systeem? Of rijd jij toevallig ook een BMW, haha.
Kijk uit met wat je vraagt, ik heb een tirade gekregen over mijn 4-serie aangezien het van Duitse makelaardij is maar een Tesla was wel acceptabel ondanks de huidige stand van zaken in de wereld :roflol:

Terug
Naar boven