- Waardering
- 1.502
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 80kg
- Vetpercentage
- 16%
Heel goed spel, ik heb 'm net uit.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heel goed spel, ik heb 'm net uit.
amenInderdaad, die kleine momenten dat je het geweldig vind zijn het echt niet waard
Moet ik me nu aangesproken voelen? Lieverd? 😘 je nummer ?Denk je nou werkelijk dat ze zo tegen jou zou doen als ze je oprecht leuk zou vinden? Wanneer worden mannen nou een keer gewetenloos zoals de meeste vrouwen. En houden ze op met die coping onzin. Altijd maar hopen en dingen proberen te fixen.. Lol
Wel nieuwsgierig waar deze uitbarsting vandaan komt😆Denk je nou werkelijk dat ze zo tegen jou zou doen als ze je oprecht leuk zou vinden? Wanneer worden mannen nou een keer gewetenloos zoals de meeste vrouwen. En houden ze op met die coping onzin. Altijd maar hopen en dingen proberen te fixen.. Lol
Incel rage. Je moeder heeft me afgewezen.Wel nieuwsgierig waar deze uitbarsting vandaan komt😆
Dacht al bijna dat ik je daddy moest gaan noemen
Zij vindt jou niet leuk. Als jullie elkaar net kennen en zij zich nu al zo gedraagt is het niet anders te beschrijven.Had echt een mega leuke tijd met een meisje (vrouw). Maar ze heeft het zo druk dat ze direct haar shit op me af reageerde. Met de boodschap: ik ben normaal gezien best chill, maar nu heb ik het ff zwaar. Dus na 2 weken teveel ongezonde communicatie kaartte ik dat aan. En nu wil ze me niet meer zien... Ik zou teveel van der vragen en het zou niet okay zijn en manipulatief dat ik aangeef hoe ik me voel erdoor.
Is in onze eerste week 3 keer boos op me geworden. Ze zegt kort gezegd dat ik niet werk (ik werk me helemaal de pl**ris) en dat ik me daarom aan haar moet aanpassen. Komt onaangekondigd naar mij, maar als ik in de buurt wil komen is dat teveel... En ik zou steeds om bevestiging vragen. Wat ik wel een beetje deed nadat ze na super intensieve liefdevolle communicatie tussen ons opeens een week amper reageerde. Zo van: daar word ik een beetje onzeker van. Helemaal, omdat ze specifiek zei dat ze bang was dat ik dat bij haar zou doen.
Ik weet dat ze een uitdagende jeugd heeft gehad, maar dat klinkt alsof ze zich een sociopatische persoonlijkheidsstoornis heeft aangemeten als afweermechanisme tegen alle shit die ze heeft meegemaakt en dat ze het super belangrijk vind wat ze zelf doet, maar niet belangrijk wat dat met iemand anders doet. Uh... is dat teveel om aan te gaan? We passen wel heel erg goed bij elkaar en ik weet zeker dat haar shit aangeleerd is. Maar als het haar realiteit is dan eh.. Tja, dan is het altijd mijn schuld wat er gebeurt.
Ik wilde zelfs door al die shit heen kijken en eerlijk gezegd wil ik haar nog steeds zien. Maar ik heb het gevoel dat ik op vrouwen val die niet heel gezond met mij willen communiceren. Damn, het is wel sexy die vurigheid.
''makkelijk''. De meeste vrouwen kunnen inderdaad makkelijk sex krijgen. Maar of ze ook een relatie kunnen krijgen met die ene gast die ze ook echt aantrekkelijk/oprecht leuk vinden.Dacht al bijna dat ik je daddy moest gaan noemen
Vrouwen hebben gewoon schijt omdat ze het zo makkelijk hebben, veel mannen kunnen nieteens maar een trol fixen omdat deze mokkels zoveel aandacht krijgen via insta dat ze denken een prins te verdienen
Klopt hoor, het is voor vrouwen in de kern net zo moeilijk als voor mannen om de 'ware' te vinden (en vooral te houden)''makkelijk''. De meeste vrouwen kunnen inderdaad makkelijk sex krijgen. Maar of ze ook een relatie kunnen krijgen met die ene gast die ze ook echt aantrekkelijk/oprecht leuk vinden.
En die tevens meer in haar ziet dan alleen een kutje etc. Denk 't niet. Allemaal gebakken lucht.
Precies, dus al die zogenaamde aandacht stelt niks voor. Zijn meestal simps, mannen die ze niet wilt hebben, of haar misbruiken etc. Aandacht telt pas in die zin, als ze ook daadwerkelijk krijgt waar ze op uit is.Klopt hoor, het is voor vrouwen in de kern net zo moeilijk als voor mannen om de 'ware' te vinden (en vooral te houden)
Geen idee waar je het over hebt, maar je hebt waarschijnlijk goede bedoelingen.
Ja klopt.Precies, dus al die zogenaamde aandacht stelt niks voor. Zijn meestal simps, mannen die ze niet wilt hebben, of haar misbruiken etc. Aandacht telt pas in die zin, als ze ook daadwerkelijk krijgt waar ze op uit is.
Geen enkele vrouw wilt misbruikt worden. Tenzij ze gewoon een skank is. Dus tja.
Ik bedoel ook niet dat voor vrouwen makkelijk is in geheel het lijkt me voor vrouwen juist erg lastig want uiteindelijk willen ze een echte vent ipv een b*ch die al zijn tijd aan haar wil besteden maar een vent met een leven die eisen stelt en niet overal maar mee akkoord gaat waar zij zich ook aan moet aanpassen ipv hij alleen aan haar is moeilijk, een simpele simp is voor vrouwen makkelijker maar zal uiteindelijk totaal geen voldoening geven
Maar bedoel meer dat vrouwen DENKEN dat ze het makkelijker hebben vooral in het begin van een relatie omdat vrouwen minder snel hechten meer als fail safe zodat het minder pijn doet als hij toch niet blijkt te zijn wie ze gehoopt had terwijl mannen in een mum van tijd kunnen besluiten dat ze de ware is
AgreeIk bedoel ook niet dat voor vrouwen makkelijk is in geheel het lijkt me voor vrouwen juist erg lastig want uiteindelijk willen ze een echte vent ipv een b*ch die al zijn tijd aan haar wil besteden maar een vent met een leven die eisen stelt en niet overal maar mee akkoord gaat waar zij zich ook aan moet aanpassen ipv hij alleen aan haar is moeilijk, een simpele simp is voor vrouwen makkelijker maar zal uiteindelijk totaal geen voldoening geven
Hmz met deze weet ik het zo net niet.Maar bedoel meer dat vrouwen DENKEN dat ze het makkelijker hebben vooral in het begin van een relatie omdat vrouwen minder snel hechten meer als fail safe zodat het minder pijn doet als hij toch niet blijkt te zijn wie ze gehoopt had terwijl mannen in een mum van tijd kunnen besluiten dat ze de ware is
Exact. En ik hoop dat er meer mannen zijn die niet in deze façade trappen. We moeten af van die zogenaamde gedachtegang dat het voor vrouwen veel makkelijker is lol.Maar bedoel meer dat vrouwen DENKEN dat ze het makkelijker hebben
Welke is het
Clair Obscur: Expedition 33