XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #156.561
Agree

Hmz met deze weet ik het zo net niet.
Ik gok in het algemeen genomen dat vrouwen wat voorzichtiger zijn en eerst emotionele betrouwbaarheid zoeken voordat ze toe te durven geven aan de hechting.
Daarbij denk ik dat velen nog opgevoed zijn met manipulaties, indoctrinaties en dubbele standaarden waaronder dat ouders, vrienden, familie zaken aangeven zoals "wees op je hoede" "zorg dat je niet als sl*t wordt gezien" en "ga niet mee met de spelletjes van mannen" etc...
Denk dat we zelfde bedoelen. Die voorzichtigheid noem ik alleen een fail safe om te voorkomen dat ze gekwetst raken wanneer toch blijkt dat de man minder emotioneel betrouwbaar blijken dan verwacht. Veel mannen kunnen ook iets oppakken, volledig gefixeerd raken en het vervolgens loslaten alsof het niks is zodra de interesse verschuift naar iets anders. Vgm zit het gewoon in vrouwen hun instinct geprogrammeerd hier huiverig voor te zijn om te voorkomen dat ze zelfstandig een kind moet opvoeden

Vind het wel gek dat iedereen hier kan spreken in naam van vrouwen 😂
Komt vanzelf weer 1 vd meiden online om ons de les te leren🤣

• #156.562
Een van de beste games die ik in tijden heb gespeeld. Parry is soms wel tricky, zeker bij veel bosses.

• #156.563
Had echt een mega leuke tijd met een meisje (vrouw). Maar ze heeft het zo druk dat ze direct haar shit op me af reageerde. Met de boodschap: ik ben normaal gezien best chill, maar nu heb ik het ff zwaar. Dus na 2 weken teveel ongezonde communicatie kaartte ik dat aan. En nu wil ze me niet meer zien... Ik zou teveel van der vragen en het zou niet okay zijn en manipulatief dat ik aangeef hoe ik me voel erdoor.

Is in onze eerste week 3 keer boos op me geworden. Ze zegt kort gezegd dat ik niet werk (ik werk me helemaal de pl**ris) en dat ik me daarom aan haar moet aanpassen. Komt onaangekondigd naar mij, maar als ik in de buurt wil komen is dat teveel... En ik zou steeds om bevestiging vragen. Wat ik wel een beetje deed nadat ze na super intensieve liefdevolle communicatie tussen ons opeens een week amper reageerde. Zo van: daar word ik een beetje onzeker van. Helemaal, omdat ze specifiek zei dat ze bang was dat ik dat bij haar zou doen.

Ik weet dat ze een uitdagende jeugd heeft gehad, maar dat klinkt alsof ze zich een sociopatische persoonlijkheidsstoornis heeft aangemeten als afweermechanisme tegen alle shit die ze heeft meegemaakt en dat ze het super belangrijk vind wat ze zelf doet, maar niet belangrijk wat dat met iemand anders doet. Uh... is dat teveel om aan te gaan? We passen wel heel erg goed bij elkaar en ik weet zeker dat haar shit aangeleerd is. Maar als het haar realiteit is dan eh.. Tja, dan is het altijd mijn schuld wat er gebeurt.

Ik wilde zelfs door al die shit heen kijken en eerlijk gezegd wil ik haar nog steeds zien. Maar ik heb het gevoel dat ik op vrouwen val die niet heel gezond met mij willen communiceren. Damn, het is wel sexy die vurigheid.
Ver bij weg blijven. Je kan haar niet redden. Het is niks en wordt ook niet wat.

De seks is wel geweldig met zulke dames overigens.

• #156.564
Ik zou dat zo zonde van m'n energie vinden zo'n borderline chick.

• #156.566
Had echt een mega leuke tijd met een meisje (vrouw). Maar ze heeft het zo druk dat ze direct haar shit op me af reageerde. Met de boodschap: ik ben normaal gezien best chill, maar nu heb ik het ff zwaar. Dus na 2 weken teveel ongezonde communicatie kaartte ik dat aan. En nu wil ze me niet meer zien... Ik zou teveel van der vragen en het zou niet okay zijn en manipulatief dat ik aangeef hoe ik me voel erdoor.

Is in onze eerste week 3 keer boos op me geworden. Ze zegt kort gezegd dat ik niet werk (ik werk me helemaal de pl**ris) en dat ik me daarom aan haar moet aanpassen. Komt onaangekondigd naar mij, maar als ik in de buurt wil komen is dat teveel... En ik zou steeds om bevestiging vragen. Wat ik wel een beetje deed nadat ze na super intensieve liefdevolle communicatie tussen ons opeens een week amper reageerde. Zo van: daar word ik een beetje onzeker van. Helemaal, omdat ze specifiek zei dat ze bang was dat ik dat bij haar zou doen.

Ik weet dat ze een uitdagende jeugd heeft gehad, maar dat klinkt alsof ze zich een sociopatische persoonlijkheidsstoornis heeft aangemeten als afweermechanisme tegen alle shit die ze heeft meegemaakt en dat ze het super belangrijk vind wat ze zelf doet, maar niet belangrijk wat dat met iemand anders doet. Uh... is dat teveel om aan te gaan? We passen wel heel erg goed bij elkaar en ik weet zeker dat haar shit aangeleerd is. Maar als het haar realiteit is dan eh.. Tja, dan is het altijd mijn schuld wat er gebeurt.

Ik wilde zelfs door al die shit heen kijken en eerlijk gezegd wil ik haar nog steeds zien. Maar ik heb het gevoel dat ik op vrouwen val die niet heel gezond met mij willen communiceren. Damn, het is wel sexy die vurigheid.
Ik heb ruim 9,5j in zo'n situatie vastgezeten. Het advies wat ik je geef is kijk van buitenaf en denk goed na. Tuurlijk zijn er veel mooie momenten geweest, maar de hoeveelheid shit die ik heb geaccepteerd omdat ik blind was.... niet waard geweest.
Teveel rode vlaggen, als je ze nu al ziet word het eigenlijk alleen maar erger.

Moet daarbij zeggen dat het in het begin goed was bij ons, sloop er traag in.
Als ik het opnieuw kon doen had ik niks veranderd want ik heb veel geleerd. Hoe en waar ik nu in het leven sta is ook zeker niet verkeerd.

• #156.567
Ik denk dat je te lief en meegaand bent geweest @Mister B.
Beste optie is nu haar volledig negeren ook als zij appt en weer gaan daten.

• #156.569
Ik heb ruim 9,5j in zo'n situatie vastgezeten. Het advies wat ik je geef is kijk van buitenaf en denk goed na. Tuurlijk zijn er veel mooie momenten geweest, maar de hoeveelheid shit die ik heb geaccepteerd omdat ik blind was.... niet waard geweest.
Teveel rode vlaggen, als je ze nu al ziet word het eigenlijk alleen maar erger.

Moet daarbij zeggen dat het in het begin goed was bij ons, sloop er traag in.
Als ik het opnieuw kon doen had ik niks veranderd want ik heb veel geleerd. Hoe en waar ik nu in het leven sta is ook zeker niet verkeerd.
Sunk cost fallacy maakt het vaak ook lastig imo. Meeste mensen willen iets niet snel kwijt waar ze ''veel'' in hebben geïnvesteerd.

• #156.570
Als een 'relatie'/samenzijn hoe je het ook wil noemen als je elkaar net leert kennen hoofdpijn geeft eindigt het uiteindelijk in nog meer hoofdpijn.

Denk dat de juiste partner vinden voor zowel mannen als vrouwen een uitdaging is. Boven de 30 zijn de good People bezet en blijft er een oerwoud aan giftige slangen, brullende leeuwen, valse ratten en gestoorde vogels over waar je hoopt nog een beetje een fatsoenlijke vlinder te vinden ofzo. Tot zover mijn positieve bijdrage ✌️

• #156.571
Helemaal mee eens als je in het begin al gezeur hebt kap er dan maar direct mee.
Ook al is de seks nog zo lekker.

• #156.572
Al met al blijven we egoïstische wezens. Iedereen doet in 99% van de gevallen wat het beste is voor hem/haar. Dus waarom jij niet,

• #156.573
Al met al blijven we egoïstische wezens. Iedereen doet in 99% van de gevallen wat het beste is voor hem/haar. Dus waarom jij niet,
Niet helemaal mee eens, ik doe toch vaak dingen wat ik niet graag doe maar ik doe dit omdat zij het wel waardeert.

Geven en nemen.

• #156.575
Niet helemaal mee eens, ik doe toch vaak dingen wat ik niet graag doe maar ik doe dit omdat zij het wel waardeert.

Geven en nemen.

Klopt maar uiteindelijk doe je dat omdat zij dat ook voor jou doet. Dat is inderdaad het geven en nemen en tegelijk niet 99% zoals Thomas zegt maar 100% egoïsme. Van nature is een mens gericht op zelfbehoud en daar is ook eigenlijk niks mis mee. Maar werkelijk alles wat wij doen is terug te leiden naar ons eigen behoud en het zgn Egoïsme.

• #156.576
  • #156.577
De enige uitzonderingen die ik hier zie zijn wellicht je kinderen of je moeder of iets. Maar dan alsnog zitten er haken en ogen aan.

Het is overigens ook niets iets waar je je voor hoeft te schamen. Zo zijn wel letterlijk geprogrammeerd. Alles draait uiteindelijk om je eigen survival.

• #156.578
Dus dan doe je het alsnog deels voor je zelf, omdat je minder gezeik krijgt/en zij de shit blijft doen voor jou die jij waardeert.
Ja, maar zo kan je over alles op die manier denken en weet niet of je dan gelukkig word.

Ik ben zelf niet zo moeilijk en ga niet overal iets achter zoeken bij diegene die ik vertrouw. Ben van mening dat je samen verder in het leven dan alleen en daar komen nou eenmaal soms dingen bij kijken die je zelf niet zo doen, maar uitgezoomd naar het groter plaatje doe je dat dan weer wel.

Beetje balans, beetje geven, beetje nemen en dan is alles wel gucci in mijn ogen.

Klopt maar uiteindelijk doe je dat omdat zij dat ook voor jou doet. Dat is inderdaad het geven en nemen en tegelijk niet 99% zoals Thomas zegt maar 100% egoïsme. Van nature is een mens gericht op zelfbehoud en daar is ook eigenlijk niks mis mee. Maar werkelijk alles wat wij doen is terug te leiden naar ons eigen behoud en het zgn Egoïsme.
Dat jij nog geen knappe fitboy hebt gescoord is mij een raadsel, ik wist het wel als single man op dbb hoor 🙋‍♂️

• #156.579
FB_IMG_1747400538218.jpg

Je moet er maar mee rond durven rijden

Terug
Naar boven