ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.639
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
Ja joh. Nodigen jullie collega’s uit op je begrafenis?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja joh. Nodigen jullie collega’s uit op je begrafenis?
Heb je Hogwarts Legacy gespeeld?Niet veel atm. Moet die nieuwe Doom straks nog proberen. En daarvoor speelde ik PoE2, maar dat is allemaal te ingewikkeld voor jou.
Ik kan de meesten van jullie hier niet eens. Laat staan dat ik er nog mee moet gamen.
Heb je Hogwarts Legacy gespeeld?
Ben daar gister mee begonnen. Zeker geen verkeerde game moet ik zeggen. Niet kinderlijk in ieder geval. Gameplay is goed.
Niet leuk?Ik heb dat bij de release toen gekocht uit hype, maar heb het na 2 dagen wat laten liggen.
Liefde is onvoorwaardelijk.Vele weten niet wat liefde is en verwarren dit met aandacht en materiële zaken.
Liefde is niet iets wat je krijgt. Liefde is iets wat je geeft gewoon zomaar zonder enige reden enkel uit je gulheid.
Vele geven “liefde” in ruil voor iets anders. Dat is geen liefde dat is “iets kopen”.
Mijn vrouw geeft mij liefde gewoon door er te zijn. Soms door een bepaalde blik en soms door opstandig te zijn. Ze vraagt er niets voor terug. Ik geef haar mijn liefde, gewoon omdat ze er is.
Zo denk ik erover.
Welke pronouns heb jij gekozen? Had beter van je verwacht dan deze woke gameHeb je Hogwarts Legacy gespeeld?
Ben daar gister mee begonnen. Zeker geen verkeerde game moet ik zeggen. Niet kinderlijk in ieder geval. Gameplay is goed.

Shut thee f**k upplllWelke pronouns heb jij gekozen? Had beter van je verwacht dan deze woke game![]()
Mooi verhaal en hopelijk kan je binnenkort haar kant op gaan, gun het je in ieder geval 💪🏻 Liefde kent geen grenzen.Ben het meerendeels eens maar dat is uiteindelijk de bestemming die je wil bereiken nadat je elkaar echt door en door hebt hoe je partner in elkaar zit. Ik heb nu ruim een jaar met mijn vriendin en ben hardstikke gek op haar maar het blijft een gok wanneer ik mijn leven hier in Groningen achterlaat, ontslag neem waar ik werk en samen met haar op Ameland ga wonen waar ik verder niks te zoeken heb behalve dat mijn liefde daar zo nodig moet wonen, begrijp ik prima zij is er enorm aan gehecht en heeft meer moeite met dingen achter haar laten dan ik het maakt mij ook echt niet uit maar wij willen samen een huis gaan kopen en samen wonen met de tijd terwijl we elkaar normaal slechts op een zondag zien of op zaterdag tot zondag, heel soms eens 2 nachten en dat is het behalve een vakantie van 5 nachten bij haar. We geven elkaar 100% maar dat is waar we op uit komen, mijn gevoel zegt ga er voor maar mijn rationaliteit vraagt hoe goed ik nou daadwerkelijk weet waar ik mee bezig ben
Onvoorwaardelijke liefde ontstaat hooguit nadat voorwaardelijke liefde soepel ging, elkaar door en door kent & daarnaast moet je "ruzie" kunnen maken zonder het elkaar kwalijk te nemen vaak heeft niemand gelijk of elk op zn eigen manier het maakt allemaal niet uit als je uiteindelijk maar naar een woordenwisseling nogsteeds samen kunt slapen, nogsteeds elkaar met plezier in de ogen kunt kijken voor je het ligt uit doet om dat je weet dat deze persoon alleen het allerbeste met je voor heeft zelfs als je t er niet mee eens bent
Want?
Eerste jaar ben je toch het meest verliefd?1 jaar samen en praten over onvoorwaardelijke liefde, waar je elkaar ook nog alleen in het weekend ziet.
Ik zie mijn buurvrouw nog vaker. Probeer eerst eens samen te wonen 1 jaar kijken hoe die onvoorwaardelijke liefde er dan uit ziet.
Als je elkaar alleen het weekend ziet hoe serieus is de relatie dan. Waarschijnlijk seks je die dagen non stop en ga je dagje erop uit. Goed eerlijk beeld van een relatie heb je dan.
Woke game? Pronouns? Niks van meegekregen. HmmWelke pronouns heb jij gekozen? Had beter van je verwacht dan deze woke game![]()
Hij geeft toch aan dat hij enorm ver van zijn vriendin woont en je hebt toch ook een lat relatie. Zijn genoeg mensen die elkaar alleen in het weekend zien.Als je elkaar alleen het weekend ziet hoe serieus is de relatie dan. Waarschijnlijk seks je die dagen non stop en ga je dagje erop uit. Goed eerlijk beeld van een relatie heb je dan.
Ga eens een maand samen wonen waar je 24/7 op elkaars lip zit, dan kan het snel anders zijn. Ik zie eerder een wanhopig iemand die na een jaar alles achter laat voor iemand op een eiland die die paar keer gezien heeft en ook nog in het weekend. All in gaan is gewoon vragen voor problemen en zou zelf eerst daar maar een huis gaan huren voor een periode voordat je straks een goede reality check krijgt en vast zit.
Toen ik single was zag ik scharrels nog wel vaker en dan praat men al over onvoorwaardelijke liefde, iets te vaak titanic gekeken denk ik.
Eerste jaar meest verliefd zie ik anders, eerste jaar zie je gewoon bepaalde dingen niet en kijk je alleen naar hoe goed kan ze seksen en hoevaak mag je erop. Verliefd word je (in mijn ogen) pas later in een relatie als je iemand door en door kent en dan nog steeds de behoefte hebt om je leven te delen met die persoon en herinneringen samen opbouwen. Ik ben nu ruim 10 jaar samen met mijn vriendin en ben nu meer “verliefd” dan eerste jaar.
Hoeveel kost dit spelWoke game? Pronouns? Niks van meegekregen. Hmm
![]()
Kheb em gewoon een naam gegeven en de rest doorgedrukt.
Wel gay dat Ray Tardo offensive was. Who gives a f**k in single player gamez, gtfo.
Je kan van alles verzinnen wat je wilt, maar ik lig er geen minuut wakker van als iemand straks samen een huis koopt en na 6 maanden kom je erachter is toch niet wat je dacht.Ik denk wel als mijn partner niet luistert dat ik hem een tik geef
Hij geeft toch aan dat hij enorm ver van zijn vriendin woont en je hebt toch ook een lat relatie. Zijn genoeg mensen die elkaar alleen in het weekend zien.
Ja dan word het flink neuken/beuken maar liever dat dan iemand die loopt te zeuren dat je de was nog moet strijken, dan krijg diegene die strijk ijzer wel naar zen kop toe denk ik 🤣
Die van mij kwam na 2 weken bij me wonen. Op een studentenkamer op Uilenstede van 3 bij 4 meter, met gezamenlijke keuken.Ga eens een maand samen wonen waar je 24/7 op elkaars lip zit, dan kan het snel anders zijn. Ik zie eerder een wanhopig iemand die na een jaar alles achter laat voor iemand op een eiland die die paar keer gezien heeft en ook nog in het weekend. All in gaan is gewoon vragen voor problemen en zou zelf eerst daar maar een huis gaan huren voor een periode voordat je straks een goede reality check krijgt en vast zit.