Ben jij niet degene die onveilig seks heeft met z'n vriendin, die hij net een jaartje kent, en gewoon hoopt dat ie onvruchtbaar is?Ben het meerendeels eens maar dat is uiteindelijk de bestemming die je wil bereiken nadat je elkaar echt door en door hebt hoe je partner in elkaar zit. Ik heb nu ruim een jaar met mijn vriendin en ben hardstikke gek op haar maar het blijft een gok wanneer ik mijn leven hier in Groningen achterlaat, ontslag neem waar ik werk en samen met haar op Ameland ga wonen waar ik verder niks te zoeken heb behalve dat mijn liefde daar zo nodig moet wonen, begrijp ik prima zij is er enorm aan gehecht en heeft meer moeite met dingen achter haar laten dan ik het maakt mij ook echt niet uit maar wij willen samen een huis gaan kopen en samen wonen met de tijd terwijl we elkaar normaal slechts op een zondag zien of op zaterdag tot zondag, heel soms eens 2 nachten en dat is het behalve een vakantie van 5 nachten bij haar. We geven elkaar 100% maar dat is waar we op uit komen, mijn gevoel zegt ga er voor maar mijn rationaliteit vraagt hoe goed ik nou daadwerkelijk weet waar ik mee bezig ben
Onvoorwaardelijke liefde ontstaat hooguit nadat voorwaardelijke liefde soepel ging, elkaar door en door kent & daarnaast moet je "ruzie" kunnen maken zonder het elkaar kwalijk te nemen vaak heeft niemand gelijk of elk op zn eigen manier het maakt allemaal niet uit als je uiteindelijk maar naar een woordenwisseling nogsteeds samen kunt slapen, nogsteeds elkaar met plezier in de ogen kunt kijken voor je het ligt uit doet om dat je weet dat deze persoon alleen het allerbeste met je voor heeft zelfs als je t er niet mee eens bent

Blijkbaar vind je gokken wel leuk en verhuizen is gelukkig een pak minder definitief.