In relatie zijn we gelijk of er is er geen zij heeft haar belangen die ik gewoon te accepteren heb en dat doe ik zonder 2x over na te denken, we kunnen bij elkaar goed inschatten wanneer we maar iets willen of wanneer we iets nodig vinden, niet alles valt te discussiëren ik krijg haar niet van het eiland af, zij krijgt mij niet bij haar tenzij we op gelijk niveau zijn wie moet inleveren en wie profiteert maakt niks uit tot dat er een eind komt.
Als liefde onvoorwaardelijk moet zijn dan ook onzelfzuchtig, wanneer je van iemand houd en er mee wil samen wonen, waarom zou je jezelf dan een stapje verder vooruit willen positioneren? Dat doe om geen andere reden dan jezelf beschermen voor het geval je de persoon van wie je houdt gaat verafschuwen. Ik hou nu van mijn vriendin dus ik wil haar op net zo goeie positie neerzetten zodat we bij nood gelijke kansen hebben en ik word er achterdochtig van als de persoon die zegt dat de van mij houdt mij niet precies dezelfde kansen gunt
Zou je sterker vertellen, mn vriendin weet die nieteens maar kom ik plots te overlijden door wat dan ook dan worden mijn ouders afbetaald van mijn beetje vermogen maar zij ontvangt de rest
Begrijp wel dat aan 1 kant heel invasief klinkt zoals ik het detailleer in regels & eisen etc idk hoe ik dat eruit kan wassen, in geval van samen huisje boompje beestje is niet van haar en mij maar van ons